Een paar maanden geleden was Dion iets in de tuin aan het doen. Ik dacht nog optimistisch ‘dan kan S lekker met kind buiten zitten/rommelen’ maar dat was waarschijnlijk omdat ze aangesproken waren door de verhuurder.quote:Op zondag 22 maart 2026 08:24 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Zouden ze tussendoor niet eens zijn aangesproken op de tuin door de verhuurder? Wat ik begreep wonen de eigenaren zelf ook op het park, zij moeten dat dan gezien hebben toch?
Zij weet ook dondersgoed dat we maar 1 kant van alle verhalen horen. En dat is altijd haar kant.quote:Op zondag 22 maart 2026 09:08 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Een paar maanden geleden was Dion iets in de tuin aan het doen. Ik dacht nog optimistisch ‘dan kan S lekker met kind buiten zitten/rommelen’ maar dat was waarschijnlijk omdat ze aangesproken waren door de verhuurder.
Op de ‘laatste video’ van het huis zag je ook dat er verschillende planken van de schutting misten, en dat er een grote woekerende struik voor stond. Misschien had dat ook voorkomen kunnen worden.
En een half uur discussie over het niet goed schoonmaken en onderhouden en daarom de borg niet terug lijkt me ook schromelijk overdreven.
En daar zijn altijd anderen niet aardig/snappen ze haar niet/willen ze haar niet helpen of tegemoetkomen.quote:Op zondag 22 maart 2026 09:09 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Zij weet ook dondersgoed dat we maar 1 kant van het verhalen horen. En dat is altijd haar kant.
Dat het alleen door haar autisme komt ben ik allang van afgestapt. In het begin twijfelde ik nog daarover, maar nu ik steeds meer en meer van haar zie ben ik ervan overtuigd dat dit gewoon is hoe ze is.quote:Op zondag 22 maart 2026 09:12 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En daar zijn altijd anderen niet aardig/snappen ze haar niet/willen ze haar niet helpen of tegemoetkomen.
Het lijkt me sterk dat dat ook puur en alleen door haar autisme komt?
En Dion is op zijn vrije zondag weer een kledingkast in elkaar aan het zetten.quote:Op zondag 22 maart 2026 09:25 schreef Muisjeruisje het volgende:
Charmante foto van Sanneke op de bank weer 🫣
Als Sanneke slim is maakt ze een Instagram account van haar bankquote:Op zondag 22 maart 2026 09:25 schreef Muisjeruisje het volgende:
Charmante foto van Sanneke op de bank weer 🫣
Ja maar die kast moet in elkaar, want dan kan zij komende week de kast inruimen (met nieuwe troep).quote:Op zondag 22 maart 2026 09:27 schreef Nooomi het volgende:
[..]
En Dion is op zijn vrije zondag weer een kledingkast in elkaar aan het zetten.
😆quote:Op zondag 22 maart 2026 09:28 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Als Sanneke slim is maakt ze een Instagram account van haar bank
Nou dat dus.quote:Op zondag 22 maart 2026 09:09 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Zij weet ook dondersgoed dat we maar 1 kant van alle verhalen horen. En dat is altijd haar kant.
1,5 jaar het huis waarin je woont met man verloofde en een piepjong kind laten verslonzen.. je wóónt er gewoon nog he?quote:Op zondag 22 maart 2026 09:41 schreef Henrike het volgende:
[..]
Nou dat dus.
En ze geeft zelf toe dat ze er weinig aan hebben gedaan de laatste tijd. Tuurlijk ik snap dat je stress hebt van het feit dat je misschien de woning uit moet.
Maar in de regels stond dat het netjes moet worden opgeleverd.
Dan moet je nu niet zeuren en klagen dat de borg niet wordt terugbetaald.
Iets met de gevolgen aanvaarden toch?
Hand in eigen boezem steken maar daar heeft ze moeite mee.
Het ligt altijd aan een ander, en dan roepen dat ze niet tegen oneerlijkheid kan.
Ze is zelf ook niet eerlijk
Brrrr.. ik bedank.quote:Op zondag 22 maart 2026 09:28 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Als Sanneke slim is maakt ze een Instagram account van haar bank
Wat mij opviel is dat Sanneke zei dat ze er al ingingen met het idee niet in discussie te gaan. Dan weet je dus al genoeg. Anders waren ze vol vertrouwen naar die eindinspectie gegaan.quote:Op zondag 22 maart 2026 09:08 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Een paar maanden geleden was Dion iets in de tuin aan het doen. Ik dacht nog optimistisch ‘dan kan S lekker met kind buiten zitten/rommelen’ maar dat was waarschijnlijk omdat ze aangesproken waren door de verhuurder.
Op de ‘laatste video’ van het huis zag je ook dat er verschillende planken van de schutting misten, en dat er een grote woekerende struik voor stond. Misschien had dat ook voorkomen kunnen worden.
En een half uur discussie over het niet goed schoonmaken en onderhouden en daarom de borg niet terug lijkt me ook schromelijk overdreven.
Maar je ziet al hoe zij het huishouden runt, niet. Het nieuwe huis is nu al een bende. De boekenkast moet nog gezellig zegt ze, dat doe je toch zodra hij staat?quote:Op zondag 22 maart 2026 09:48 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
1,5 jaar het huis waarin je woont met man verloofde en een piepjong kind laten verslonzen.. je wóónt er gewoon nog he?
De foto’s/filmpjes van stof overal, de ranzige kookplaat, de beschimmelde koelkast omdat er iets had gelekt..
Een doekje over het aanrecht en de kookplaat nadat je hebt gekookt en hebt afgewassen: hoe ingewikkeld/arbeidsintensief is dat?
Ik geloof daar ook niet in. Dit is gewoon hoe Sanneke is. Ze is gewoon heel graag slachtoffer van het leven. Vroeger deed ze toch ook van alles? Het autisme etiketje wordt maximaal ingezet door Sanneke, ze maakt er gretig gebruik van. Een uitvreter en opvreter is het.quote:Op zondag 22 maart 2026 09:12 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En daar zijn altijd anderen niet aardig/snappen ze haar niet/willen ze haar niet helpen of tegemoetkomen.
Het lijkt me sterk dat dat ook puur en alleen door haar autisme komt?
Precies, ze wist vooraf dat ze zich niet aan de regels hebben gehouden.quote:Op zondag 22 maart 2026 09:59 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Wat mij opviel is dat Sanneke zei dat ze er al ingingen met het idee niet in discussie te gaan. Dan weet je dus al genoeg. Anders waren ze vol vertrouwen naar die eindinspectie gegaan.
Ze mag nog blij zijn dat de borg ingehouden wordt en dat er niet ook nog een flinke rekening volgt.quote:Op zondag 22 maart 2026 10:03 schreef Henrike het volgende:
[..]
Precies, ze wist vooraf dat ze zich niet aan de regels hebben gehouden.
Dan moet je zo flink zijn om te zeggen; ja klopt we hebben het verslonst, excuses en de borg inhouden is ok
De eigenaren zijn nu zelf mega druk om het weer netjes en verkoopklaar te maken.
Als het bij was gehouden is het een kwestie van even goed erdoor.
Maar als iemand zelfs nog nooit heeft gedweild wil ik niet weten hoe de rest er uit ziet .
Nee want dan missen we de niet charmante hoeken die ze filmen😉🤪quote:Op zondag 22 maart 2026 10:51 schreef Huisopdehoek het volgende:
Tip voor de wannabe-fluflus: nu bij de Action een selfiering met licht én een ventilator voor maar 6,98!
Ja, zo ook de boekenkast.quote:Op zondag 22 maart 2026 11:02 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik ben ooit op vakantie in zo'n kast geklommen en omdat die niet vast stond aan de muur kwam de kast met inhoud naar voren. #ongevraagdetipvoorsannekeendion.
Maar ik had wel mn gewilde snoepje tepakken
Misschien lukt het haar fysiek niet (goed) om te staan en te bukken?quote:Op zondag 22 maart 2026 10:59 schreef Lalaland79 het volgende:
Maar als je zittend de kast inruimd duurt het langer dus is het het excuus dat ze nergens anders tijd voor heeft. En als ze er heel lang mee bezig geweest ( voor haar gevoel) en heeft ze dus veel gedaan.
Dat zou heel goed kunnen. Qua conditie doet ze niets om die te verbeteren.quote:Op zondag 22 maart 2026 11:10 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Misschien lukt het haar fysiek niet (goed) om te staan en te bukken?
Dat denk ik dus ook. Ach ze is weer even met haar zuignap van de bank afquote:Op zondag 22 maart 2026 11:10 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Dat dan weer wel 🫣quote:Op zondag 22 maart 2026 10:41 schreef Sushirijst het volgende:
Of ze nou staand of zittend opruimt, het is goed dat ze wat aan het doen is toch 😉
Bij een ander zou ik misschien ook zo denken, maar in Sanne’s geval is het wel echt het toppunt van lui. Dat kleine beetje beweging wat ze dan nog zou hebben doet ze ook zittend. Ze is zo ontzettend ongezond bezig, maar daar wordt (is!) haar kind ook de dupe van.quote:Op zondag 22 maart 2026 11:14 schreef Loveischocolala het volgende:
Wat maakt uit dat ze zittend doet? Ik doet ook wel eens zitten dingen inruimen wat maakt het uit.
Je kan ook op alle slakken zout leggen hoor
Ze doet iets. En fijn dat we weer even half in haar kruis konden kijken. Dat was al even geleden.quote:Op zondag 22 maart 2026 10:59 schreef Lalaland79 het volgende:
Maar als je zittend de kast inruimd duurt het langer dus is het het excuus dat ze nergens anders tijd voor heeft. En als ze er heel lang mee bezig geweest ( voor haar gevoel) en heeft ze dus veel gedaan.
Maar ze is heel gezond hoor!quote:Op zondag 22 maart 2026 11:12 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen. Qua conditie doet ze niets om die te verbeteren.
Ik ben benieuwd of de loopband meeverhuisd is, en of hij nog gebruikt gaat worden. En door wie.quote:Op zondag 22 maart 2026 11:12 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen. Qua conditie doet ze niets om die te verbeteren.
Vast wel meeverhuisd maar gebruiken? Neeeee!quote:Op zondag 22 maart 2026 11:38 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of de loopband meeverhuisd is, en of hij nog gebruikt gaat worden. En door wie.
De befaamde loopband stond een tijdje geleden op marktplaats……quote:Op zondag 22 maart 2026 11:38 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of de loopband meeverhuisd is, en of hij nog gebruikt gaat worden. En door wie.
Dat is het waarschijnlijk ook. Net als traplopen en fietsen niet (goed) lukt. De cirkel doorbreken is heel lastig denk ik, want alles gaat steeds moeilijker.quote:Op zondag 22 maart 2026 11:10 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |