abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220403011
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220403158
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 08:24 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Zouden ze tussendoor niet eens zijn aangesproken op de tuin door de verhuurder? Wat ik begreep wonen de eigenaren zelf ook op het park, zij moeten dat dan gezien hebben toch?
Een paar maanden geleden was Dion iets in de tuin aan het doen. Ik dacht nog optimistisch ‘dan kan S lekker met kind buiten zitten/rommelen’ maar dat was waarschijnlijk omdat ze aangesproken waren door de verhuurder.

Op de ‘laatste video’ van het huis zag je ook dat er verschillende planken van de schutting misten, en dat er een grote woekerende struik voor stond. Misschien had dat ook voorkomen kunnen worden.

En een half uur discussie over het niet goed schoonmaken en onderhouden en daarom de borg niet terug lijkt me ook schromelijk overdreven.
pi_220403169
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 09:08 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Een paar maanden geleden was Dion iets in de tuin aan het doen. Ik dacht nog optimistisch ‘dan kan S lekker met kind buiten zitten/rommelen’ maar dat was waarschijnlijk omdat ze aangesproken waren door de verhuurder.

Op de ‘laatste video’ van het huis zag je ook dat er verschillende planken van de schutting misten, en dat er een grote woekerende struik voor stond. Misschien had dat ook voorkomen kunnen worden.

En een half uur discussie over het niet goed schoonmaken en onderhouden en daarom de borg niet terug lijkt me ook schromelijk overdreven.
Zij weet ook dondersgoed dat we maar 1 kant van alle verhalen horen. En dat is altijd haar kant.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jippiejappie op 22-03-2026 09:19:13 ]
pi_220403184
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 09:09 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Zij weet ook dondersgoed dat we maar 1 kant van het verhalen horen. En dat is altijd haar kant.
En daar zijn altijd anderen niet aardig/snappen ze haar niet/willen ze haar niet helpen of tegemoetkomen.

Het lijkt me sterk dat dat ook puur en alleen door haar autisme komt?
pi_220403210
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 09:12 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En daar zijn altijd anderen niet aardig/snappen ze haar niet/willen ze haar niet helpen of tegemoetkomen.

Dat het alleen door haar autisme komt ben ik allang van afgestapt. In het begin twijfelde ik nog daarover, maar nu ik steeds meer en meer van haar zie ben ik ervan overtuigd dat dit gewoon is hoe ze is.
pi_220403232
Charmante foto van Sanneke op de bank weer 🫣

En Dion is bezig met de tweede kledingkast, terwijl Sanneke lekker op de bank zit. Mens, ga dan in elk geval lekker op de grond zitten met je kindje
pi_220403244
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 09:25 schreef Muisjeruisje het volgende:
En Dion is op zijn vrije zondag weer een kledingkast in elkaar aan het zetten.
pi_220403247
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 09:25 schreef Muisjeruisje het volgende:
Als Sanneke slim is maakt ze een Instagram account van haar bank
pi_220403270
Ik snap gewoon niet dat je niet even helpt! Doe het traphekje dicht, of ga iedergeval beneden opruimen.. nee stel je voor dat je uit je kuil moet komen. Overdag zit ik zelf bijna nooit op de bankZ als ik even zit, zit ik aan de eettafel, dat eeuwige gelig onder een dekentje. Echt ga opruimen, ga lekker broodjes bakken
pi_220403272
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 09:27 schreef Nooomi het volgende:

[..]
En Dion is op zijn vrije zondag weer een kledingkast in elkaar aan het zetten.
Ja maar die kast moet in elkaar, want dan kan zij komende week de kast inruimen (met nieuwe troep).
pi_220403295
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 09:28 schreef Lonneke1983 het volgende:

[..]
😆
pi_220403308
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2026 09:09 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Zij weet ook dondersgoed dat we maar 1 kant van alle verhalen horen. En dat is altijd haar kant.
Nou dat dus.
En ze geeft zelf toe dat ze er weinig aan hebben gedaan de laatste tijd. Tuurlijk ik snap dat je stress hebt van het feit dat je misschien de woning uit moet.
Maar in de regels stond dat het netjes moet worden opgeleverd.
Dan moet je nu niet zeuren en klagen dat de borg niet wordt terugbetaald.
Iets met de gevolgen aanvaarden toch?
Hand in eigen boezem steken maar daar heeft ze moeite mee.
Het ligt altijd aan een ander, en dan roepen dat ze niet tegen oneerlijkheid kan.
Ze is zelf ook niet eerlijk
pi_220403338
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 09:41 schreef Henrike het volgende:

[..]
Nou dat dus.
En ze geeft zelf toe dat ze er weinig aan hebben gedaan de laatste tijd. Tuurlijk ik snap dat je stress hebt van het feit dat je misschien de woning uit moet.
Maar in de regels stond dat het netjes moet worden opgeleverd.
Dan moet je nu niet zeuren en klagen dat de borg niet wordt terugbetaald.
Iets met de gevolgen aanvaarden toch?
Hand in eigen boezem steken maar daar heeft ze moeite mee.
Het ligt altijd aan een ander, en dan roepen dat ze niet tegen oneerlijkheid kan.
Ze is zelf ook niet eerlijk
1,5 jaar het huis waarin je woont met man verloofde en een piepjong kind laten verslonzen.. je wóónt er gewoon nog he?
De foto’s/filmpjes van stof overal, de ranzige kookplaat, de beschimmelde koelkast omdat er iets had gelekt..

Een doekje over het aanrecht en de kookplaat nadat je hebt gekookt en hebt afgewassen: hoe ingewikkeld/arbeidsintensief is dat?
pi_220403344
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 09:28 schreef Lonneke1983 het volgende:

[..]
Brrrr.. ik bedank.
pi_220403371
Oh begrijp me niet verkeerd hoor, ik zoek alleen naar verklaringen voor Sanneke haar gedrag. En ik kan me voorstellen dat ze, vanwege haar autisme, zich moeilijk kan verplaatsen in anderen. En daarmee keur ik haar gedrag absoluut niet goed.

Ik denk dat zij heel goed hulp kan gebruiken, op meerdere vlakkken. En dat begint imo met goed voor je kind en voor jezelf zorgen.
pi_220403396
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 09:08 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]

Wat mij opviel is dat Sanneke zei dat ze er al ingingen met het idee niet in discussie te gaan. Dan weet je dus al genoeg. Anders waren ze vol vertrouwen naar die eindinspectie gegaan.
pi_220403410
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2026 09:48 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
1,5 jaar het huis waarin je woont met man verloofde en een piepjong kind laten verslonzen.. je wóónt er gewoon nog he?
De foto’s/filmpjes van stof overal, de ranzige kookplaat, de beschimmelde koelkast omdat er iets had gelekt..

Een doekje over het aanrecht en de kookplaat nadat je hebt gekookt en hebt afgewassen: hoe ingewikkeld/arbeidsintensief is dat?
Maar je ziet al hoe zij het huishouden runt, niet. Het nieuwe huis is nu al een bende. De boekenkast moet nog gezellig zegt ze, dat doe je toch zodra hij staat?
pi_220403414
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 09:12 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]

Ik geloof daar ook niet in. Dit is gewoon hoe Sanneke is. Ze is gewoon heel graag slachtoffer van het leven. Vroeger deed ze toch ook van alles? Het autisme etiketje wordt maximaal ingezet door Sanneke, ze maakt er gretig gebruik van. Een uitvreter en opvreter is het.
pi_220403425
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 09:59 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Wat mij opviel is dat Sanneke zei dat ze er al ingingen met het idee niet in discussie te gaan. Dan weet je dus al genoeg. Anders waren ze vol vertrouwen naar die eindinspectie gegaan.
Precies, ze wist vooraf dat ze zich niet aan de regels hebben gehouden.
Dan moet je zo flink zijn om te zeggen; ja klopt we hebben het verslonst, excuses en de borg inhouden is ok
De eigenaren zijn nu zelf mega druk om het weer netjes en verkoopklaar te maken.
Als het bij was gehouden is het een kwestie van even goed erdoor.
Maar als iemand zelfs nog nooit heeft gedweild wil ik niet weten hoe de rest er uit ziet .
pi_220403443
Dbm
De kinderen waren toch ziek? Ik heb ze ijs zien eten, buiten zien spelen en vanmiddag verjaardag?
Morgen ziek thuis? Te moe
pi_220403517
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2026 10:03 schreef Henrike het volgende:

[..]
Precies, ze wist vooraf dat ze zich niet aan de regels hebben gehouden.
Dan moet je zo flink zijn om te zeggen; ja klopt we hebben het verslonst, excuses en de borg inhouden is ok
De eigenaren zijn nu zelf mega druk om het weer netjes en verkoopklaar te maken.
Als het bij was gehouden is het een kwestie van even goed erdoor.
Maar als iemand zelfs nog nooit heeft gedweild wil ik niet weten hoe de rest er uit ziet .
Ze mag nog blij zijn dat de borg ingehouden wordt en dat er niet ook nog een flinke rekening volgt.
pi_220403536
Ze wisten idd dondersgoed dat de eigenaren niet blij met de staat van het huis zouden zijn. Ja, logisch. Ze zouden ja en amen zeggen maar dat is niet uitgekomen. Waarschijnlijk is er een heftig discussie ontstaan. Ja Dion heeft pas geleden nog lopen snoeien in de tuin omdat de eigenaren er iets van gezegd hebben en Sanneke gaf hem opdracht om dit te doen. Te lui om het zelf te doen.
pi_220403635
Sanneke zet al het eten in de kast, dit doet ze zittend, waarom toch joh? Staand gaat dat toch veel sneller en makkelijker?
pi_220403661
Sofie Nagelkerke laat de reacties op zowel YT als FB uit staan. Misschien in de toekomst wel weer maar negatieve reacties gaat ze verwijderen en volgers blokkeren. Dus je wil je niet zo heel erg gebruikelijke leven showen en alleen maar reacties ontvangen hoe geweldig je bent? Tuurlijk is kritiek niet leuk maar in wat voor droomwereld leef je als je vindt dat iedereen je moet bejubelen? Terwijl ze vaak foto's plaatste waarvan ze wist dat er commentaar op zou komen. Dan kan ze beter de reacties uit laten staan en in de waan verder leven dat iedereen haar en haar gezin geweldig vindt.
pi_220403665
Of ze nou staand of zittend opruimt, het is goed dat ze wat aan het doen is toch 😉
pi_220403680
Het aanrecht is in elk geval mooi opgeruimd. Van die kast met deuren snap ik vrij weinig. Voorraad kan toch ook in de keukenkastjes?
pi_220403702
Ik twijfel of de eigenaar van die vakantiewoning wel daadwerkelijk willen verkopen. Het zou mij niet verbazen als dit gewoon een smoes is/was omdat ze zagen dat Dion en Sanneke er een bende van te maakte.
pi_220403729
Tip voor de wannabe-fluflus: nu bij de Action een selfiering met licht én een ventilator voor maar 6,98!
pi_220403772
Maar als je zittend de kast inruimd duurt het langer dus is het het excuus dat ze nergens anders tijd voor heeft. En als ze er heel lang mee bezig geweest ( voor haar gevoel) en heeft ze dus veel gedaan.
pi_220403775
Ik weet gewoon niet wat ik zie bij Sanneke, zittend een kast inruimen is echt next level lui als je beweert zo gezond te zijn! Die kast is nu al rommelig... Als ik haar was zou ik even rennen naar de action/wibra/zeeman voor mandjes.
pi_220403788
Ik zie echt alleen maar een overduidelijke slaapkamerkast in de woonkamer staan. Ik vind dat zo lelijk.
pi_220403794
Ik ben ooit op vakantie in zo'n kast geklommen en omdat die niet vast stond aan de muur kwam de kast met inhoud naar voren. #ongevraagdetipvoorsannekeendion.
Maar ik had wel mn gewilde snoepje tepakken
pi_220403798
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 10:51 schreef Huisopdehoek het volgende:
Tip voor de wannabe-fluflus: nu bij de Action een selfiering met licht én een ventilator voor maar 6,98!
Nee want dan missen we de niet charmante hoeken die ze filmen😉🤪
pi_220403832
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 11:02 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik ben ooit op vakantie in zo'n kast geklommen en omdat die niet vast stond aan de muur kwam de kast met inhoud naar voren. #ongevraagdetipvoorsannekeendion.
Maar ik had wel mn gewilde snoepje tepakken
Ja, zo ook de boekenkast.
pi_220403835
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 10:59 schreef Lalaland79 het volgende:
Maar als je zittend de kast inruimd duurt het langer dus is het het excuus dat ze nergens anders tijd voor heeft. En als ze er heel lang mee bezig geweest ( voor haar gevoel) en heeft ze dus veel gedaan.
Misschien lukt het haar fysiek niet (goed) om te staan en te bukken?
pi_220403838
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 11:10 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Dat zou heel goed kunnen. Qua conditie doet ze niets om die te verbeteren.
pi_220403845
Wat maakt uit dat ze zittend doet? Ik doet ook wel eens zitten dingen inruimen wat maakt het uit.
Je kan ook op alle slakken zout leggen hoor
pi_220403863
quote:

[..]
Dat denk ik dus ook. Ach ze is weer even met haar zuignap van de bank af *O*
pi_220403878
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 10:41 schreef Sushirijst het volgende:
Of ze nou staand of zittend opruimt, het is goed dat ze wat aan het doen is toch 😉
Dat dan weer wel 🫣
pi_220403882
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 11:14 schreef Loveischocolala het volgende:
Wat maakt uit dat ze zittend doet? Ik doet ook wel eens zitten dingen inruimen wat maakt het uit.
Je kan ook op alle slakken zout leggen hoor
Bij een ander zou ik misschien ook zo denken, maar in Sanne’s geval is het wel echt het toppunt van lui. Dat kleine beetje beweging wat ze dan nog zou hebben doet ze ook zittend. Ze is zo ontzettend ongezond bezig, maar daar wordt (is!) haar kind ook de dupe van.
pi_220403905
Weet je misschien is die kast niet moedersmooiste of raar in de keuken, ze hebben wel een kast voor nu.
Zou alleen mandjes erin zetten maar ja ze gaat vast wel wat kopen
Dbm voor 1 bak naar Action en zeuren dat tanks duur is 😂
pi_220403957
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 10:59 schreef Lalaland79 het volgende:
Ze doet iets. En fijn dat we weer even half in haar kruis konden kijken. Dat was al even geleden.

[ Bericht 0% gewijzigd door JaNeeDan op 22-03-2026 11:39:10 ]
pi_220403965
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 11:12 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Maar ze is heel gezond hoor!
pi_220403992
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 11:12 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ik ben benieuwd of de loopband meeverhuisd is, en of hij nog gebruikt gaat worden. En door wie.
pi_220403998
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 11:38 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik ben benieuwd of de loopband meeverhuisd is, en of hij nog gebruikt gaat worden. En door wie.
Vast wel meeverhuisd maar gebruiken? Neeeee!
pi_220404008
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 11:32 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Maar ze is heel gezond hoor!
Beweert ze dat? 😳
pi_220404041
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 11:38 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
De befaamde loopband stond een tijdje geleden op marktplaats……
  zondag 22 maart 2026 @ 11:52:53 #48
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_220404063
Het valt mij vooral op dat de koelkast pal op de verwarming staat. Dat kan niet goed zijn, of ze moeten de verwarming nooit aan hebben.

En het aanrecht zo goed als leeg… Sanneke en ik hebben duidelijk een andere interpretatie van leeg. Misschien hadden ze bij IKEA (of tweedehands via MP) een leuk keukenblokje extra kunnen kopen. Dan had ze extra kastruimte én werkruimte gehad.
pi_220404072
5 van die TikTok-mommy’s zijn samen op vakantie naar Spanje. Heb al hun profielen even bekeken en alleen van de eerste vlieg-dag hebben ze al allemaal verschillende foto’s en filmpjes op hun story staan van hun samen. Oftewel, op dat reisje draait er continu wel 1 camera, echt niet relaxed.
pi_220404109
quote:

[..]
Dat is het waarschijnlijk ook. Net als traplopen en fietsen niet (goed) lukt. De cirkel doorbreken is heel lastig denk ik, want alles gaat steeds moeilijker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')