Op basis waarvan zouden prijzen dan halveren? Ik heb recent een contract afgesloten voor 22ct tot eind 2029quote:Op zondag 22 maart 2026 08:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik verwacht dat de prijs per kwh tegen 2027/2028 nog gaat halveren en dat er subsidie komt op thuisopslag.
Verder verwacht ik nog wat ontploffende accu’s en daarop volgende regelgeving.
Dus ik wacht nog effe
De prijzen fluctueren nu al heel sterk op de day ahead markt. Je kan wellicht rekenen op negatieve prijzen. Maar ook op piekprijzen tijdens "dunkelflautequote:Op vrijdag 3 april 2026 08:09 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Op basis waarvan zouden prijzen dan halveren? Ik heb recent een contract afgesloten voor 22ct tot eind 2029.
Mijn verbruik is ca 10.000 kWh per jaar dus halveren levert wel wat op .
Negatieve prijzen leveren bij mij weinig op want op dat moment zullen mijn pv panelen ook gratis stroom leveren.quote:Op vrijdag 3 april 2026 08:25 schreef blomke het volgende:
[..]
De prijzen fluctueren nu al heel sterk op de day ahead markt. Je kan wellicht rekenen op negatieve prijzen. Maar ook op piekprijzen tijdens "dunkelflaute
Vandaar die sterke prijsfluctuaties. De hoge gasprijs doet daar een flinke schep bovenop.quote:Op vrijdag 3 april 2026 08:40 schreef Sport_Life het volgende:
Juist op koude bewolkte winterdagen verbruiken we de meeste stroom.
Ik merk dat, dit niet altijd opgaat, de laatste maanden veel. Negatieve prijzen gehad in de nacht door de harde wind. En vandaag is tussen 14.00 en 16.00 de prijs 0.2 cent terwijl er totaal geen zon gaat zijn.quote:Op vrijdag 3 april 2026 08:40 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Negatieve prijzen leveren bij mij weinig op want op dat moment zullen mijn pv panelen ook gratis stroom leveren.
Juist op koude bewolkte winterdagen verbruiken we de meeste stroom.
Is dat incl belasting? Want dan is de prijs 15ct hoger. 17ct vs 22ct wordt het dan.quote:Op vrijdag 3 april 2026 10:19 schreef boegschroef het volgende:
[..]
Ik merk dat, dit niet altijd opgaat, de laatste maanden veel. Negatieve prijzen gehad in de nacht door de harde wind. En vandaag is tussen 14.00 en 16.00 de prijs 0.2 cent terwijl er totaal geen zon gaat zijn.
De prijs voor batterijopslag gerekend in ¤ per kwhquote:Op vrijdag 3 april 2026 08:09 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Op basis waarvan zouden prijzen dan halveren? Ik heb recent een contract afgesloten voor 22ct tot eind 2029.
Mijn verbruik is ca 10.000 kWh per jaar dus halveren levert wel wat op .
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |