Ja zou ook wel kunnen dat ik ooit wel eens die kant op ben geweest zo te zien. Richting Kanne op maar dat is wel heel erg lang geleden. Toen ik roeicoach was in ieder geval niet en dat is al lang geledenquote:Op maandag 23 maart 2026 09:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Geluid wel aan
Dit is echt net buiten het centrum, bij dat fort en die kanonnen die ik eerder gepost heb.quote:Op maandag 23 maart 2026 09:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja zou ook wel kunnen dat ik ooit wel eens die kant op ben geweest zo te zien. Richting Kanne op maar dat is wel heel erg lang geleden. Toen ik roeicoach was in ieder geval niet en dat is al lang geleden
Ik wilde ooit nog eens sjiek gaan eten bij Chateau Neerkanne net wat verder op maar dat is er helaas niet van gekomenquote:Op maandag 23 maart 2026 09:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit is echt net buiten het centrum, bij dat fort en die kanonnen die ik eerder gepost heb.
Waarom niet?quote:Op maandag 23 maart 2026 09:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik wilde ooit nog eens sjiek gaan eten bij Chateau Neerkanne net wat verder op maar dat is er helaas niet van gekomen
Meestal wat te doen gehad en nu vind ik Maastricht wat ver om een hapje te gaan etenquote:
Vakantie in de buurt boeken geen optiequote:Op maandag 23 maart 2026 09:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Meestal wat te doen gehad en nu vind ik Maastricht wat ver om een hapje te gaan eten
Even sparen ookquote:Op maandag 23 maart 2026 09:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik wilde ooit nog eens sjiek gaan eten bij Chateau Neerkanne net wat verder op maar dat is er helaas niet van gekomen
Zou dan nog eerder naar Beluga gaan in Maastricht zelfquote:Op maandag 23 maart 2026 09:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Vakantie in de buurt boeken geen optie
En toch heb ik nog niet het idee gehad om naar Beluga te gaan.quote:Op maandag 23 maart 2026 09:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Zou dan nog eerder naar Beluga gaan in Maastricht zelf![]()
Zie dat dat ook nog steeds bestaat endat heeft een betere reputatie
naar een witte dolfijn?quote:Op maandag 23 maart 2026 09:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Zou dan nog eerder naar Beluga gaan in Maastricht zelf![]()
Zie dat dat ook nog steeds bestaat endat heeft een betere reputatie
Mijn kamer toen ik in Maastricht verbleef was daar ook vlakbij in de buurtquote:Op maandag 23 maart 2026 09:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En toch heb ik nog niet het idee gehad om naar Beluga te gaan.
Kom er toch minimaal 9 keer per week langs
Denk eerder de eitjes van een steur.quote:
Lunch kan ookquote:
In Wyck dus?quote:Op maandag 23 maart 2026 09:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Mijn kamer toen ik in Maastricht verbleef was daar ook vlakbij in de buurt
Ja. Men was toen net die hele nieuwbouw wijk naar het zuiden toe aan het opbouwen.quote:
Deze wint de dagquote:
Daar zit ik dus ook ergens,quote:Op maandag 23 maart 2026 09:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja. Men was toen net die hele nieuwbouw wijk naar het zuiden toe aan het opbouwen.
Was een van de eerste nieuwbouwcomplexen nog heel dichtbij het station. Weet niet meer precies hoe die straat heette, echt op het randje van het wat oudere deel van wijjk maar alles is daar nu best vol gestampt zie ik op Googlemaps
Voor 2000quote:Op maandag 23 maart 2026 10:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar zit ik dus ook ergens,
en jij was hier voor de oorlog dan?
Zat oorlogen tussen 2000 en nu, dus je kan kiezen welkequote:
Voor 2000 dusquote:Op maandag 23 maart 2026 10:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zat oorlogen tussen 2000 en nu, dus je kan kiezen welke
mjah, iedereen is 'bang' voor trumpquote:Op maandag 23 maart 2026 10:37 schreef pullup het volgende:
Zijn nog best weinig stemmen opgaand die suggereren dat hele WK voetbal maar eens over te slaan eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |