Ik ook, nog even luisterboek aan en proberen te slapen.quote:Op zondag 22 maart 2026 00:35 schreef mschol het volgende:
goed, ik ga op 1 oor
nog minder dan een week, dan heb ik weekje vrij
Je weet’t maar nooitquote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat lilak er even vanaf geweest is in de tussentijd.
Ik zie op Reddit al posts van mensen die het toernooi systeem aan het uitbuiten zijn.quote:
Dat is ook niet netjesquote:Op zondag 22 maart 2026 07:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie op Reddit al posts van mensen die het toernooi systeem aan het uitbuiten zijn.![]()
Kies als hoofdprijs een dure graded card. En als het toernooi bezig is, haal je die kaart weg en als het toernooi dan klaar is, end the day.
@essnhillsquote:
Ik snap niets van wat hier staat.quote:Op zondag 22 maart 2026 07:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie op Reddit al posts van mensen die het toernooi systeem aan het uitbuiten zijn.![]()
Kies als hoofdprijs een dure graded card. En als het toernooi bezig is, haal je die kaart weg en als het toernooi dan klaar is, end the day.
Hoeft ook niet. Gaat over een spel. En Dud0r snapt mij wel.quote:
Ben ik weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Inderdaad. Ik ben echt slim namelijkquote:Op zondag 22 maart 2026 08:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Gaat over een spel. En Dud0r snapt mij wel.
quote:Op zondag 22 maart 2026 08:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben ik weer3173 stapjes, de kop is eraf
![]()
Enneh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
It's weird being the same age as old people
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |