quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:12 schreef mario390 het volgende:
SNAPPEN JULIE HET EN KEER HET IS EN SCHWEDISCHE VIDEO EN JULIE ZEGGEN HET GAAT OVER POEP GURKAANAL HEEFT NIET MET POEP TE MAKEN IK ZEG NIKS MEER
Ik ben benieuwd hoe ze daar bekend staan in dat Oostenrijkse Stampersgatquote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:09 schreef maily het volgende:
[..]
En anders worden er kasten en tafels en brillen gesloopt. En afstandbedieningen uit het raam gegooid.
quote:
Wat een prachtige omschrijvingquote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe ze daar bekend staan in dat Oostenrijkse Stampersgat
Gelukkig ben ik niet visueel ingesteldquote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij is goor. Zie je hem zitten met zo`n bierpens over z`n lederhosen
met z`n pielemaus spelen als her maar over stront gaat.
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb genoten en denk dat 2 dagen wel veel is hihiquote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht dat je een heel weekend ging. Heb je genoten?
Fijn dat je hebt genotenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:13 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik heb genoten en denk dat 2 dagen wel veel is hihi
Volgens Google translate is het Somalischquote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:12 schreef mario390 het volgende:
SNAPPEN JULIE HET EN KEER HET IS EN SCHWEDISCHE VIDEO EN JULIE ZEGGEN HET GAAT OVER POEP GURKAANAL HEEFT NIET MET POEP TE MAKEN IK ZEG NIKS MEER
je denkt zeer schlechtquote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik will punckte!!!!quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:12 schreef mario390 het volgende:
Ik ben schlechtquote:
Nee, niet gezien. Zagen ze er lekker uit?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:16 schreef maily het volgende:
[..]
Had je die van @:Stoorzendert gezien?
Ik vraag me af hoe Stampersgat tijdens carnaval heet.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe ze daar bekend staan in dat Oostenrijkse Stampersgat
Laten we het daar maar bij houden.quote:
Inmiddels gezien. Zien er goed uit iddquote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:16 schreef maily het volgende:
[..]
Had je die van @:Stoorzendert gezien?
Er is tegenwoordig iemand opnieuw heringetreden die nog erger om punten bedeltquote:
ik helemaal gaan zoekenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:18 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Inmiddels gezien. Zien er goed uit idd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |