SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Nattekat op 23-03-2026 11:51:44 ]
Ja die lijkt nog niet te werken. Vermoed dat een PM dan ook niet werktquote:Op zondag 29 maart 2026 19:09 schreef APK het volgende:
Ik kreeg geen notificatie, misschien door de downtime?
Ik dacht dus precies hetzelfde vanmiddagquote:Op maandag 30 maart 2026 18:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Houston ipv Marrakech
1. Lamine Ouahab
Niks boven obscuur gravelrukkenquote:Op maandag 30 maart 2026 18:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik dacht dus precies hetzelfde vanmiddag
Precies op tijd!quote:
Met een goed toernooi sta je meteen in de topquote:Op zondag 5 april 2026 21:22 schreef APK het volgende:
Heeft het nog nut om verder mee te doen of lig ik al te ver achter voor de ATP-Finals?
Die was al even bezigquote:
Mention had wel aardig geweestquote:
Niks ervan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
Tikt meteen 1000 punten binnenquote:
quote:
Even de reversed jinx uit de toolbox opgevistquote:Op zondag 5 april 2026 21:22 schreef APK het volgende:
Heeft het nog nut om verder mee te doen of lig ik al te ver achter voor de ATP-Finals?
quote:Op zondag 12 april 2026 18:56 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
Even de reversed jinx uit de toolbox opgevist
Het was weer gezelligquote:
Jij kan het weten!quote:Op zondag 17 mei 2026 21:31 schreef de_boswachter het volgende:
Genève, klinkt als een ladyboy in Phuket.
Enfin.
Tering jij bent hier slecht in. Zie dat je Wawrinka hebt gekozen. Kies ik die maar niet.quote:
Jij kan er anders ook geen kut van.quote:Op zondag 17 mei 2026 21:31 schreef de_boswachter het volgende:
Genève, klinkt als een ladyboy in Phuket.
Enfin.
1: Baez
quote:Op maandag 18 mei 2026 11:54 schreef mitt het volgende:
[..]
Tering jij bent hier slecht in. Zie dat je Wawrinka hebt gekozen. Kies ik die maar niet.
1. Sonego.
Terecht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |