Gullit heeft weinig invloed op het slechte spel van de Nederlanders.quote:Op zondag 7 juni 2026 14:19 schreef Wereldgozer het volgende:
Nogmaals genante vertoning
Gullit neem je rotzooi mee @:de_boswachter
Ik heb het gezien. Maar Joost is er nog niet helemaal uit wat hij gaat doen. Hij heeft nu 2 weken de tijd om te beslissen wat hij doet. Doorgaan met Alan Burns of proberen een nieuwe caddie te vinden.quote:
Met deze fundamentele kritiek kun je toch haast niet door met elkaar, zou je zeggen.quote:Op zondag 7 juni 2026 15:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb het gezien. Maar Joost is er nog niet helemaal uit wat hij gaat doen. Hij heeft nu 2 weken de tijd om te beslissen wat hij doet. Doorgaan met Alan Burns of proberen een nieuwe caddie te vinden.
Lijkt me ook niet.quote:Op zondag 7 juni 2026 15:57 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Met deze fundamentele kritiek kun je toch haast niet door met elkaar, zou je zeggen.
Nee, maar op korte termijn een goede nieuwe caddie vinden zal ook lastig zijn.quote:Op zondag 7 juni 2026 15:57 schreef vivelafete het volgende:
Met deze fundamentele kritiek kun je toch haast niet door met elkaar, zou je zeggen.
Hoezo vieslap?quote:Op zondag 7 juni 2026 17:32 schreef Wereldgozer het volgende:
Vieslap chacarra die wint zou treffend zijn
Bloedgeld van de Saudis aangenomen, liep bij zn vorige overwinning in India nog met een PIF petjequote:
Klok, klepel.quote:Op zondag 7 juni 2026 18:20 schreef Wereldgozer het volgende:
Bloedgeld van de Saudis aangenomen, liep bij zn vorige overwinning in India nog met een PIF petje
Ja.quote:Op zondag 7 juni 2026 17:30 schreef vivelafete het volgende:
Even gemist, maar werd het spel opgehouden door demonstranten ofzo?
Opknijpen die LIV varkensquote:Op zondag 7 juni 2026 18:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Bloedgeld van de Saudis aangenomen, liep bij zn vorige overwinning in India nog met een PIF petje
Hebben @:de_boswachter en ik een apart plekje voor, samen met sporters die Russisch beleid aanhangen
Neer moeten maaien.quote:Op zondag 7 juni 2026 18:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja.
Het spel kort werd stilgelegd omdat er demonstranten in het water naast de slothole doken en met reddingsboeien naast de green bleven dobberen. De organisatie reageerde briljant, door beveiligers en vrijwilligers een muur van mensen te laten vormen op de rand van de green, tussen de demonstranten en de spelers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |