abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220388458
Huisdieren zijn enorm leuk om (van) te houden, mee bezig te zijn en te verzorgen. Regelmatig maak je bijzondere dingen met ze mee: weglopen, kunstjes die ze hebben geleerd, maf gedrag, enz.
Hoe leuk is het dan om al je anekdotes die je meemaakt met je huisdier(en) hier te delen?
Hier alvast wat voorbeelden:
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Een probleem is pas een probleem als je er een probleem van maakt. Dus denk niet in problemen maar in oplossingen en uitdagingen. Just find a way to fix it!
pi_220388515
De babbelbox vraagt aan @Forumtijger; wat heb jij dan zoal meegemaakt met jouw huisdier(en)?
TS begint doorgaans.
Filmpjes van JijBuis gelden alleen als je ze zelf hebt gepost.
  vrijdag 20 maart 2026 @ 13:28:43 #3
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220388567
Mijn hond was afgelopen winter met al die sneeuw door het ijs gezakt. Moest ik erin stappen omdat ze er niet uit kwam. :') Er lag zoveel sneeuw dat ze niet meer zag wat de kant was en wat niet en met een grote sprong door het ijs gegaan. _O-
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_220388599
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 13:15 schreef marc0871 het volgende:
De babbelbox vraagt aan @:forumtijger; wat heb jij dan zoal meegemaakt met jouw huisdier(en)?
TS begint doorgaans.
Filmpjes van JijBuis gelden alleen als je ze zelf hebt gepost.
Sorry, maar helaas gaat dat in dit geval niet op, aangezien ik zelf geen huisdieren heb helaas...
Een probleem is pas een probleem als je er een probleem van maakt. Dus denk niet in problemen maar in oplossingen en uitdagingen. Just find a way to fix it!
  vrijdag 20 maart 2026 @ 14:02:49 #5
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220388765
Ik laat mijn hond altijd uit in de uiterwaarden in mijn dorpje.

De meeste boerenweggetjes zijn verhard, maar het paadje dat richting de Maas loopt is onverhard.
En ik loop daar allee als het niet modderig of nat is, of als ik niet mijn sneakers draag.

En om de een of andere reden vind mijn hond dat een leuk paadje.

Elke keer als ik op die splitsing kom, dan stopt ze, kijkt ze me aan, kijkt in de richting van het paadje en dan weer naar mij :D

En als het te modderig is lopen we door.

Maar áls ik dan zeg okee, dan staat ze te kwispelen als een malle en sprint ze het paadje op :D O+
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220389594
Hier 2 katten, broer en zus. Kater is een klein pieperdje(man hè), zus is een stoer beestje. Elke ochtend steelt het dametje melk uit mijn mok, ik doe maar net of ik het niet zie. :') De kater schooit altijd kattensnoep bij de buurvrouw en voelt zich duidelijk betrapt als ik bij haar in de serre zit koffie te drinken. :')
Verder nog 3 kippen, 2 wyandotjes en een legkip. Die nog nooit gelegd heeft overigens. Dat zal de reden zijn dat ze gedumpt is in de rimboe waar ik haar heb gevonden. Broodmager en helemaal kaal van de stress. Dat is nu wel anders, ze is weer een mooie gezonde kip. Ze spit alles overhoop en schijt bergen. Waar mijn man op een of andere manier altijd in gaat staan. Maar ze gaat waar ik ga en is heel gezellig. O+
  vrijdag 20 maart 2026 @ 15:50:05 #7
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220389904
Daar is een heel forum voor:
Flora & Fauna
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 20 maart 2026 @ 17:16:47 #8
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220390522
Mijn hond vind het heerlijk om tijdens het rijden met haar kop uit het raam te hangen.

En een heeft op een gegeven moment uitgevogeld dat 'als het baasje mijn zijn vinger daar op de deur (waar de knoppen voor de ramen zitten) iets doet, dan gaat het raam open' :D

En sindsdien, als ze het raam open wil hebben, kijkt ze eerst naar mij om de aandacht te krijgen, en vervolgens kijkt ze naar die plek op mijn portier _O- _O_ :D O+
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 20 maart 2026 @ 18:43:07 #9
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220391179
Wij hadden thuis een vuilnisbakkenras, middelgroot. Zoals alle honden was hij gek op eten. Nu hadden wij een feestje gehad en er bleef een stuk cake achter op de piano. Volgens mij was het midden in de nacht dat de hond besloot om die cake soldaat te maken. En VOL met zijn poten ging ie op de lage toetsen staan om bij die cake te komen: kloinkkkkkkkkkkkkkk&@¤¤¤/-%$##### klonk het. Iedereen zat rechtop in zijn bed. En hij had de cake te pakken.
  vrijdag 20 maart 2026 @ 18:46:52 #10
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220391204
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 18:43 schreef Boca_Raton het volgende:
Wij hadden thuis een vuilnisbakkenras, middelgroot. Zoals alle honden was hij gek op eten. Nu hadden wij een feestje gehad en er bleef een stuk cake achter op de piano. Volgens mij was het midden in de nacht dat de hond besloot om die cake soldaat te maken. En VOL met zijn poten ging ie op de lage toetsen staan om bij die cake te komen: kloinkkkkkkkkkkkkkk&@¤¤¤/-%$##### klonk het. Iedereen zat rechtop in zijn bed. En hij had de cake te pakken.
_O-

Mijn vorige hond was een kruising labrador/Rottweiler en op een gegeven moment hadden we al een tijdje de hond niet meer gezien en gehoord.

En toen zagen we haar in de keuken staan, voorpoten op het aanrecht, zich tegoed te doen aan de zuurkoolschotel, die op het aanrecht stond.

Stond :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220391319
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 18:46 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
_O-

Mijn vorige hond was een kruising labrador/Rottweiler en op een gegeven moment hadden we al een tijdje de hond niet meer gezien en gehoord.

En toen zagen we haar in de keuken staan, voorpoten op het aanrecht, zich tegoed te doen aan de zuurkoolschotel, die op het aanrecht stond.

Stond :D
Sommige honden zijn erg. Zo weet ik dat de herder van kennissen vroeger een complete haas naar binnen heeft gewerkt. Beest lag in de schuur, en zou eigenlijk het kerstdiner zijn. Maar er is niks meer van het beest terug gevonden. De hond had een behoorlijke pens en was hoofdverdachte. Een dag later viel hij door de mand toen hij in de tuin zat te janken omdat hij verstopt zat en niet kon schijten. Wat eruit kwam bevestigde de vermoedens. :')
  vrijdag 20 maart 2026 @ 19:02:19 #12
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220391332
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 18:46 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
_O-

Mijn vorige hond was een kruising labrador/Rottweiler en op een gegeven moment hadden we al een tijdje de hond niet meer gezien en gehoord.

En toen zagen we haar in de keuken staan, voorpoten op het aanrecht, zich tegoed te doen aan de zuurkoolschotel, die op het aanrecht stond.

Stond :D
Dino (zo heette hij) was een redelijk brave hond, of dat wilde hij ons doen geloven. Nu hadden wij op een gegeven moment de meubels in de woonkamer verplaatst; de eettafel ging van achter naar voren, pal naast het voorraam. Fiets ik op een dag weg, langs het voorraam, zie ik Dino met vier poten op de ontbijttafel staan, iets etend! Zat ie alles af te schuimen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')