Klopt inderdaad, PGI was het.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 01:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ah, dan gok ik op PGI-buitenland?
Oh, van dat bed is wel echt naar,. Denk je dat het bed nog wat gaat wennen? En hoezo ‘gekregen’? Sowieso lijkt me een slechte slaper zijn standaard wel kut, trouwens.
Beetje suffe vraag misschien maar jouw kant van KB heeft denk ik dezelfde kantine?
Oh, dat is wel handigquote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:11 schreef Chandler het volgende:
[..]
Ik heb wel een overzicht van de 100 beste posters
Naam + UI
Alleen weet ik niet zeker of ze echt allemaal Groningers zijn!
Goede gok,quote:Op zaterdag 28 maart 2026 14:52 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, PGI was het.
Jawel, heb de topper eraf gehaald. Was Memroy-foam. Ik vind het ongelooflijk rot liggen. Van moeders gehad
En KB heeft toch maar 1 kantine ? Op de noord-kant. Eet er wel 's wat maar vind het nou niet echt hoogstaande kwaliteitGrand Cafe kom ik nog maar zelden. Vind het vaak ook veel te druk daar.
Goede vraag !quote:Op zaterdag 28 maart 2026 19:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Goede gok,.
Waarom geeft je moeder je ineens een matras,?
Of KB één kantine heeft, wist ik dus niet zeker. Vandaar m’n vraag. Kantine kom ik regelmatig maar alleen voor de vlaflip en omdat ik mijn eten regelmatig vergeet of te weinig mee heb. Grand café alleen voor de soort van mangosap soms.
Het is me wel overal te druk inderdaad. Ik haat drukte en mensen, dus wat dat betreft is het niet echt fijn,. Dat laatste is een understatement. Daarom ga ik vaak wat tegen ‘t einde van de openingstijden. En dan hoop ik op de vlaflip (is er meestal nog!).
Ik mag helaas niet altijd zelf mijn tijden kiezen,quote:Op zaterdag 28 maart 2026 23:56 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Goede vraag !![]()
Ik ga dus altijd om 11:30, voor de drukte aan, ik heb ook een rothekel aan hordes mensen
Dat is mooi balen ! Ik mag gaan wanneer ik wilquote:Op zondag 29 maart 2026 20:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik mag helaas niet altijd zelf mijn tijden kiezen,.
Maar ik ren toch altijd direct naar de vlaflip en ben pleite.
quote:Op dinsdag 31 maart 2026 08:27 schreef ChipsZak. het volgende:
Weer een treinrit,. Ik kan de komende tijd weinig tot niet thuiswerken. Janken. Nu niet eens KB12. Sorry @:gibson88
.
Hoe is ‘t met @:nietzman?
Wat leuk,quote:Op dinsdag 31 maart 2026 08:33 schreef nietzman het volgende:
Er zaten een paar koolmeesjes aan m'n aan de boom getiewrapte vogelhuisje te snuffelen.
De wat? Chap?quote:Op dinsdag 31 maart 2026 08:33 schreef nietzman het volgende:
Maar heerlijk. Ze zijn de Chap alleen aan aan het schuren op het moment dus ik heb er voor gekozen vandaag maar een beetje thuis te werken.
Met jou dan snorkel?
Iemand die jij wél herkent,quote:Op dinsdag 31 maart 2026 09:55 schreef Gibson88 het volgende:
[..]Neeeee ! Naar wie moet ik nu gaan zwaaien ?
Neequote:
Wellicht dat je me ooit had herkend zou hebben als je wist waar je op moet letten want ik val wel enigszins op,quote:Op dinsdag 31 maart 2026 14:51 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
NeeRene misschien wel als hij een selfie in zijn UI heeft. Nietz misschien aan de dreads maar verder, zou het niet weten.
Chaplin pub, waar Nietz normaliter boven werktquote:Op dinsdag 31 maart 2026 12:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
De wat? Chap?
Ik ben aangenomen bij een andere afdeling maar weet dus (nog steeds) niet of ik wel wil en nu zit ik in paniekmodus,. Een verlammende. Lekker dan.
Ondertussen nu training voor een ‘skill’ () die ik straks niet meer nodig heb omdat ik weg ben naar de andere afdeling. Maar de training is wel relax dus ik houd gewoon m’n mond,
.
Volgens mij ben ik ook redelijk herkenbaarquote:Op dinsdag 31 maart 2026 14:51 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
NeeRene misschien wel als hij een selfie in zijn UI heeft. Nietz misschien aan de dreads maar verder, zou het niet weten.
Uhm lastig, netjes gekleed en brilquote:Op dinsdag 31 maart 2026 17:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wellicht dat je me ooit had herkend zou hebben als je wist waar je op moet letten want ik val wel enigszins op,. Niet zo moeilijk binnen die saaie bende daar dus zo extreem is ‘t ook weer niet.
Had ik jóu kunnen herkennen?
Typische ambtenaar.quote:
Bijzondere vraagquote:Op dinsdag 31 maart 2026 19:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Zeg @:Tararaboemdijee
Mag je binnen jullie interpretatie van het geloof van elkaar scheiden?
Bedankt voor de uitleg,quote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Bijzondere vraag
En best ingewikkeld om te beantwoorden.
We (onze kerk) houden wat dat betreft een bijbels principe aan. Het huwelijk is in principe bedoeld tot de dood je scheid. Maar er zijn talloze situaties en redenen waarom een scheiding van toepassing is, in sommige gevallen zelfs verstandig of volkomen vanzelfsprekend. Aan een huwelijk moet je werken, en dat zal een eerste uitgangspunt zijn, werken aan je relatie, met bijv relatietherapie ofzo. Maar je hebt gevallen dat 1 partij dat niet wil, of dat de ontstane situatie dat stadium ver voorbij is. We hebben zelfs enkele gevallen gehad waarin een scheiding werd aangeraden. In de bijbel staan ook nodige scheidingen, regels bij scheiding etc.
We hebben in onze kerk ook heus een aardig aantal gescheiden mensen.
Maar blijven lastige situaties en moet je altijd per geval bekijken.
We beschouwen een scheiding niet als een zondig iets waardoor je uit de kerk wordt gezet, of wordt gezien als paria. Verre van.
Ja Chips is kleurrijk voor wat ik begrepen hebquote:Op dinsdag 31 maart 2026 17:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik ook redelijk herkenbaar
(en inderdaad, ChipsZak. is ook wel uit een menigte te pikken)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |