abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220452169
quote:
17s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 01:00 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ah, dan gok ik op PGI-buitenland?

Oh, van dat bed is wel echt naar, -O-. Denk je dat het bed nog wat gaat wennen? En hoezo ‘gekregen’? Sowieso lijkt me een slechte slaper zijn standaard wel kut, trouwens.

Beetje suffe vraag misschien maar jouw kant van KB heeft denk ik dezelfde kantine?
Klopt inderdaad, PGI was het.

Jawel, heb de topper eraf gehaald. Was Memroy-foam. Ik vind het ongelooflijk rot liggen. Van moeders gehad :+

En KB heeft toch maar 1 kantine ? Op de noord-kant. Eet er wel 's wat maar vind het nou niet echt hoogstaande kwaliteit _O- Grand Cafe kom ik nog maar zelden. Vind het vaak ook veel te druk daar.
Ook in moeilijke tijden.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 28 maart 2026 @ 17:04:47 #102
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_220453177
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:11 schreef Chandler het volgende:

[..]
Ik heb wel een overzicht van de 100 beste posters :+
Naam + UI

Alleen weet ik niet zeker of ze echt allemaal Groningers zijn! O-)
Oh, dat is wel handig :)
Het is een begin
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  zaterdag 28 maart 2026 @ 19:46:14 #103
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220454176
quote:
80s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 14:52 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Klopt inderdaad, PGI was het.

Jawel, heb de topper eraf gehaald. Was Memroy-foam. Ik vind het ongelooflijk rot liggen. Van moeders gehad :+

En KB heeft toch maar 1 kantine ? Op de noord-kant. Eet er wel 's wat maar vind het nou niet echt hoogstaande kwaliteit _O- Grand Cafe kom ik nog maar zelden. Vind het vaak ook veel te druk daar.
Goede gok, :7.

Waarom geeft je moeder je ineens een matras, _O-?

Of KB één kantine heeft, wist ik dus niet zeker. Vandaar m’n vraag. Kantine kom ik regelmatig maar alleen voor de vlaflip en omdat ik mijn eten regelmatig vergeet of te weinig mee heb. Grand café alleen voor de soort van mangosap soms.

Het is me wel overal te druk inderdaad. Ik haat drukte en mensen, dus wat dat betreft is het niet echt fijn, :'). Dat laatste is een understatement. Daarom ga ik vaak wat tegen ‘t einde van de openingstijden. En dan hoop ik op de vlaflip (is er meestal nog!).
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zaterdag 28 maart 2026 @ 21:08:37 #104
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220454927
Morgen is FOK! minimaal een dagje uit de lucht he, jongens.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_220456056
quote:
17s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 19:46 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Goede gok, :7.

Waarom geeft je moeder je ineens een matras, _O-?

Of KB één kantine heeft, wist ik dus niet zeker. Vandaar m’n vraag. Kantine kom ik regelmatig maar alleen voor de vlaflip en omdat ik mijn eten regelmatig vergeet of te weinig mee heb. Grand café alleen voor de soort van mangosap soms.

Het is me wel overal te druk inderdaad. Ik haat drukte en mensen, dus wat dat betreft is het niet echt fijn, :'). Dat laatste is een understatement. Daarom ga ik vaak wat tegen ‘t einde van de openingstijden. En dan hoop ik op de vlaflip (is er meestal nog!).
Goede vraag ! :+

Ik ga dus altijd om 11:30, voor de drukte aan, ik heb ook een rothekel aan hordes mensen :')
Ook in moeilijke tijden.
  zondag 29 maart 2026 @ 07:29:22 #106
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_220456821
Aan de overkant van het spoor is het ook 11:55 of 12:35 heen. Daar tussen is aansluiten in een rij :s)
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zondag 29 maart 2026 @ 20:39:28 #107
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220461673
quote:
80s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 23:56 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Goede vraag ! :+

Ik ga dus altijd om 11:30, voor de drukte aan, ik heb ook een rothekel aan hordes mensen :')
Ik mag helaas niet altijd zelf mijn tijden kiezen, ;(.

Maar ik ren toch altijd direct naar de vlaflip en ben pleite.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_220465639
quote:
17s.gif Op zondag 29 maart 2026 20:39 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ik mag helaas niet altijd zelf mijn tijden kiezen, ;(.

Maar ik ren toch altijd direct naar de vlaflip en ben pleite.
Dat is mooi balen ! Ik mag gaan wanneer ik wil :+ Ligt som aan welk snack er is, dan wil ik nog wel 's voor een frituursnack gaan, of als ze eierballen hebben dan zeker :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Gibson88 op 30-03-2026 13:16:37 ]
Ook in moeilijke tijden.
  dinsdag 31 maart 2026 @ 08:27:49 #109
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220472019
Weer een treinrit, :'(. Ik kan de komende tijd weinig tot niet thuiswerken. Janken. Nu niet eens KB12. Sorry @Gibson88 :*.

Hoe is ‘t met @nietzman?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  dinsdag 31 maart 2026 @ 08:33:11 #110
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_220472040
Er zaten een paar koolmeesjes aan m'n aan de boom getiewrapte vogelhuisje te snuffelen.
Ik ga naar huis.
  dinsdag 31 maart 2026 @ 08:33:59 #111
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_220472044
Maar heerlijk. Ze zijn de Chap alleen aan aan het schuren op het moment dus ik heb er voor gekozen vandaag maar een beetje thuis te werken.

Met jou dan snorkel?
Ik ga naar huis.
pi_220472626
quote:
17s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 08:27 schreef ChipsZak. het volgende:
Weer een treinrit, :'(. Ik kan de komende tijd weinig tot niet thuiswerken. Janken. Nu niet eens KB12. Sorry @:gibson88 :*.

Hoe is ‘t met @:nietzman?
;( Neeeee ! Naar wie moet ik nu gaan zwaaien ?
Ook in moeilijke tijden.
  dinsdag 31 maart 2026 @ 12:07:12 #113
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220473285
quote:
17s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 08:33 schreef nietzman het volgende:
Er zaten een paar koolmeesjes aan m'n aan de boom getiewrapte vogelhuisje te snuffelen.
Wat leuk, O+!
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  dinsdag 31 maart 2026 @ 12:09:16 #114
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220473297
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 08:33 schreef nietzman het volgende:
Maar heerlijk. Ze zijn de Chap alleen aan aan het schuren op het moment dus ik heb er voor gekozen vandaag maar een beetje thuis te werken.

Met jou dan snorkel?
De wat? Chap?

Ik ben aangenomen bij een andere afdeling maar weet dus (nog steeds) niet of ik wel wil en nu zit ik in paniekmodus, :'). Een verlammende. Lekker dan.

Ondertussen nu training voor een ‘skill’ ( :') ) die ik straks niet meer nodig heb omdat ik weg ben naar de andere afdeling. Maar de training is wel relax dus ik houd gewoon m’n mond, :+.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  dinsdag 31 maart 2026 @ 12:09:53 #115
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220473298
quote:
80s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 09:55 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
;( Neeeee ! Naar wie moet ik nu gaan zwaaien ?
Iemand die jij wél herkent, ;(?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_220474440
quote:
17s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 12:09 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Iemand die jij wél herkent, ;(?
Nee ;( Rene misschien wel als hij een selfie in zijn UI heeft. Nietz misschien aan de dreads maar verder, zou het niet weten.
Ook in moeilijke tijden.
  dinsdag 31 maart 2026 @ 17:36:31 #117
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220475763
quote:
80s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 14:51 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Nee ;( Rene misschien wel als hij een selfie in zijn UI heeft. Nietz misschien aan de dreads maar verder, zou het niet weten.
Wellicht dat je me ooit had herkend zou hebben als je wist waar je op moet letten want ik val wel enigszins op, :@. Niet zo moeilijk binnen die saaie bende daar dus zo extreem is ‘t ook weer niet.

Had ik jóu kunnen herkennen?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 31 maart 2026 @ 17:52:41 #118
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_220475929
quote:
17s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 12:09 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
De wat? Chap?

Ik ben aangenomen bij een andere afdeling maar weet dus (nog steeds) niet of ik wel wil en nu zit ik in paniekmodus, :'). Een verlammende. Lekker dan.

Ondertussen nu training voor een ‘skill’ ( :') ) die ik straks niet meer nodig heb omdat ik weg ben naar de andere afdeling. Maar de training is wel relax dus ik houd gewoon m’n mond, :+.
Chaplin pub, waar Nietz normaliter boven werkt
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 31 maart 2026 @ 17:53:58 #119
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_220475954
quote:
80s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 14:51 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Nee ;( Rene misschien wel als hij een selfie in zijn UI heeft. Nietz misschien aan de dreads maar verder, zou het niet weten.
Volgens mij ben ik ook redelijk herkenbaar

(en inderdaad, ChipsZak. is ook wel uit een menigte te pikken)
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  dinsdag 31 maart 2026 @ 19:11:47 #120
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220476527
Zeg @TARAraboemdijee

Mag je binnen jullie interpretatie van het geloof van elkaar scheiden?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_220476673
quote:
17s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 17:36 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Wellicht dat je me ooit had herkend zou hebben als je wist waar je op moet letten want ik val wel enigszins op, :@. Niet zo moeilijk binnen die saaie bende daar dus zo extreem is ‘t ook weer niet.

Had ik jóu kunnen herkennen?
Uhm lastig, netjes gekleed en bril :P
Ook in moeilijke tijden.
  dinsdag 31 maart 2026 @ 19:44:09 #122
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220476786
quote:
80s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 19:32 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Uhm lastig, netjes gekleed en bril :P
Typische ambtenaar.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 31 maart 2026 @ 21:45:18 #123
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_220478226
quote:
17s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 19:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Zeg @:Tararaboemdijee

Mag je binnen jullie interpretatie van het geloof van elkaar scheiden?
Bijzondere vraag :)

En best ingewikkeld om te beantwoorden.
We (onze kerk) houden wat dat betreft een bijbels principe aan. Het huwelijk is in principe bedoeld tot de dood je scheid. Maar er zijn talloze situaties en redenen waarom een scheiding van toepassing is, in sommige gevallen zelfs verstandig of volkomen vanzelfsprekend. Aan een huwelijk moet je werken, en dat zal een eerste uitgangspunt zijn, werken aan je relatie, met bijv relatietherapie ofzo. Maar je hebt gevallen dat 1 partij dat niet wil, of dat de ontstane situatie dat stadium ver voorbij is. We hebben zelfs enkele gevallen gehad waarin een scheiding werd aangeraden. In de bijbel staan ook nodige scheidingen, regels bij scheiding etc.
We hebben in onze kerk ook heus een aardig aantal gescheiden mensen.

Maar blijven lastige situaties en moet je altijd per geval bekijken.

We beschouwen een scheiding niet als een zondig iets waardoor je uit de kerk wordt gezet, of wordt gezien als paria. Verre van.

[ Bericht 0% gewijzigd door TARAraboemdijee op 31-03-2026 21:54:45 ]
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  dinsdag 31 maart 2026 @ 22:40:15 #124
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220478900
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 21:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]
Bijzondere vraag :)

En best ingewikkeld om te beantwoorden.
We (onze kerk) houden wat dat betreft een bijbels principe aan. Het huwelijk is in principe bedoeld tot de dood je scheid. Maar er zijn talloze situaties en redenen waarom een scheiding van toepassing is, in sommige gevallen zelfs verstandig of volkomen vanzelfsprekend. Aan een huwelijk moet je werken, en dat zal een eerste uitgangspunt zijn, werken aan je relatie, met bijv relatietherapie ofzo. Maar je hebt gevallen dat 1 partij dat niet wil, of dat de ontstane situatie dat stadium ver voorbij is. We hebben zelfs enkele gevallen gehad waarin een scheiding werd aangeraden. In de bijbel staan ook nodige scheidingen, regels bij scheiding etc.
We hebben in onze kerk ook heus een aardig aantal gescheiden mensen.

Maar blijven lastige situaties en moet je altijd per geval bekijken.

We beschouwen een scheiding niet als een zondig iets waardoor je uit de kerk wordt gezet, of wordt gezien als paria. Verre van.
Bedankt voor de uitleg, :).

Ik vroeg het me af omdat ik een jong jochie op werk had dat vrij religieus was en daar een bepaalde kijk op had. Ik wilde hier wel verder op ingaan, was ik ook van plan, maar m’n zussie belde, :').
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_220479904
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 17:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]
Volgens mij ben ik ook redelijk herkenbaar

(en inderdaad, ChipsZak. is ook wel uit een menigte te pikken)
Ja Chips is kleurrijk voor wat ik begrepen heb :P

Edit: Nou ben ik benieuwd hoe ik jou kan herkennen Tara :P

[ Bericht 10% gewijzigd door Gibson88 op 01-04-2026 09:21:52 ]
Ook in moeilijke tijden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')