Is dit een 'kan die vent zijn eigen naam wel spellen' situatie of een 'broek uit' situatie?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:14 schreef CherryLips het volgende:
Jongens, wat is dit voor figuur. Eerlijk waar. Ik sta met m'n bek vol tanden.
Why not both?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dit een 'kan die vent zijn eigen naam wel spellen' situatie of een 'broek uit' situatie?
Tussen de Belgenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De kant van Veldhoven is een beetje problematisch inderdaad.
Dan kun je het eigenlijk beter iets over de grens in België zoeken. Maar dan woon je in België
Ja ok, het een sluit het ander niet direct uitquote:
Ik hoop echt van harte op een goede afloop van de verkiezingen, maar heb er een hard hoofd in.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hopelijk zijn ze daar zo verstandig om hem weg te stemmen. Maar dan gaan Slowakije dwarsliggen waarschijnlijk.
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dit een 'kan die vent zijn eigen naam wel spellen' situatie of een 'broek uit' situatie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:59 schreef Pheno het volgende:
Reanimeren geleerd bij PADI Rescue Diver, en daarna op herhaling met BHV voor bedrijf
Die crypto is een hele pijnlijke put geweest.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je crypto verzilveren en naar funda.nl
Of snel samen gaan wonen straks.
Het begon met 125 maar er is laatst een zwik bijgekomen omdat er iets met het parkeerterrein is.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had idd dat laatste in gedachten. Sommige zijn erg hoog.
1 land dat dwars ligt kan je hebben. Dit zal de eerste keer in vele jaren kunnen zijn dat er geen Putinpijper aan de macht is in twee landen tegelijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hopelijk zijn ze daar zo verstandig om hem weg te stemmen. Maar dan gaan Slowakije dwarsliggen waarschijnlijk.
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]Is die ondertussen wel bezig met de ketel? Anders snap ik wel waarom die afspraken daar 1,5 uur durenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Denemarken mag je niet eens komen wonen als je er geen baan hebt, dat was nog de goedkoopste van de 3quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar Noorwegen is dan wel weer een stuk duurder om te leven, dus dan zou ik toch weer moeten werken
Hij is nu het dak op voor de aansluitingen.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is die ondertussen wel bezig met de ketel? Anders snap ik wel waarom die afspraken daar 1,5 uur duren
Poetinpop.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:14 schreef STING het volgende:
Oh wat onverwacht toch, Orban ligt weer dwars, we zijn zo verbaasd ende verbolgen
En dan blijf je tenminste wel op de hoogte van alles wat ze je proberen te verbergen om de macht te behoudenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij is nu het dak op voor de aansluitingen.
Maar ik kan ook de ketel en de afzuiging en alles door hem laten doen en een onderhoudsabonnement en alles, dus dan ben ik daar allemaal van af.
Gewoon als verloren beschouwen en dan heb je misschien over paar jaar nog een leuk zakcentjes. Of het nu gewoon cashen en je tranen ermee afvegen.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die crypto is een hele pijnlijke put geweest.
Het is wel erg makkelijk om de EU lam te leggen helaas. Normaal gesproken ging je dan wat onderhandelen links en rechts maar dat is er ook niet meer bij.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1 land dat dwars ligt kan je hebben. Dit zal de eerste keer in vele jaren kunnen zijn dat er geen Putinpijper aan de macht is in twee landen tegelijk.
En je hypotheek is 400quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het begon met 125 maar er is laatst een zwik bijgekomen omdat er iets met het parkeerterrein is.
Nee dat was ik niet van de 400quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:25 schreef drakin het volgende:
[..]
En je hypotheek is 400
Dan ben je totaal 600 kwijt wat nog redelijk laag is
*Zet Het Goede Doel op.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De kant van Veldhoven is een beetje problematisch inderdaad.
Dan kun je het eigenlijk beter iets over de grens in België zoeken. Maar dan woon je in België
Sow, instant zin in een vakantie in een (sub)tropisch oord.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:27 schreef bitterbal het volgende:
ik geef de sessie vandaag een 9
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gezwommen?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:27 schreef bitterbal het volgende:
ik geef de sessie vandaag een 9
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |