Dat staat alleen niet in je paspoort, en daarbij die zitten hier al 50 jaar.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:39 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat voorstanders van dat regime direct afgewezen zouden worden in een eventuele procedure.
Bedankt voor uw aanvraag.
*Pakt stempel*
Afgewezen!
Volgende!
Ja, dat zullen ze vast eerlijk vertellen.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:39 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat voorstanders van dat regime direct afgewezen zouden worden in een eventuele procedure.
*Pakt stempel*
Afgewezen!
Volgende!
Ben je toevallig Hasan dog zapper Piker undercover?quote:
Mijn voorbeeld gaat over Iraniërs die na de regime-change hierheen komen.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:42 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Dat staat alleen niet in je paspoort, en daarbij die zitten hier al 50 jaar.
Ik geef helemaal niemand de schuld.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Iraanier die gevlucht is uit Iran waar hij zijn leven niet zeker is omdat hij tegen het regime daar is.
Maar he gelijk weer Irael de schuld geven.
Het staat gewoon in de kranten dat het waarschijnlijk uit die hoek komt.
Misschien niet gek, maar niet confirmed.quote:
Hier staat niets over de achtergrond van de dader.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:58 schreef theguyver het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)is-politiemedewerker
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 11:14 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik geef helemaal niemand de schuld.
[..]
Misschien niet gek, maar niet confirmed.
Daarom: Gek dat mensen direct weer een oordeel klaar hebben staan.
Wij draaien de schuld van elke misdaad naar Moslims maar het is logischer als het iemand uit Israel is. Dan duw je de schuld gewoon richting Israel.quote:
En uiteindelijk om het hele forum de nek om te draaien...quote:Op vrijdag 20 maart 2026 11:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
[..]
Wij draaien de schuld van elke misdaad naar Moslims maar het is logischer als het iemand uit Israel is. Dan duw je de schuld gewoon richting Israel.
Het staat gewoon in de krant dus niks zonder enige informatie.
Jij kan het gewoon niet laten om weer Israel erbij te halen. Je flikt het om elk topic om zeep te helpen door een Israel discussie op te starten terwijl het daar helemaal niet om gaat.
Ja.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 11:41 schreef Tjoent het volgende:
[..]
En uiteindelijk om het hele forum de nek om te draaien...
Mwah, Ik zie juist dat mensen uit Iran vooral demonstreren tegen het regime.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:42 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Dat staat alleen niet in je paspoort, en daarbij die zitten hier al 50 jaar.
Natuurlijk is dat 95%, maar er zitten gewoon Iraanse spionnen hier hoor.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 11:53 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Mwah, Ik zie juist dat mensen uit Iran vooral demonstreren tegen het regime.
Voorstanders vind je juist onder extreemlinks en overige moslims in Nederland.
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 11:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
[..]
Wij draaien de schuld van elke misdaad naar Moslims maar het is logischer als het iemand uit Israel is. Dan duw je de schuld gewoon richting Israel.
Het staat gewoon in de krant dus niks zonder enige informatie.
Jij kan het gewoon niet laten om weer Israel erbij te halen. Je flikt het om elk topic om zeep te helpen door een Israel discussie op te starten terwijl het daar helemaal niet om gaat.
Lezen blijft lastig voor sommigen.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 11:41 schreef Tjoent het volgende:
[..]
En uiteindelijk om het hele forum de nek om te draaien...
Het gaat om het regime in Iran. die leggen mensen om die het niet met hun eens zijn ook in Nederland, daar gaat het ook in kranten om.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:03 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Lezen blijft lastig voor sommigen.
Ik zeg nergens ZELF dat Israel of wie dan ook de schuld zou hebben.
Ik zeg alleen dat het heel hypocriet is dat de ene keer de ´´tegenstanders´´ de schuld krijgen, zonder enig bewijs. Zonder enige informatie.
Terwijl als het om moslims gaat, het wel de moslims moeten zijn.
Dat is ongelofelijk krom en hypocriet.
Zelf beschuldig ik dus helemaal niemand, maar lezen is te lastig blijkbaar.
Er is niets bekend, dus valt er ook niemand te beschuldigen.
Ah en te grappig. Alles en iedereen geeft extreem rechts de schuld van problemen hier, maar he nu ineens is het juist degene die er tegenin gaat![]()
Dus de vele vele mensen die de schuld bij 1 partij hebben, hebben het allemaal mis![]()
![]()
Misschien, maar het is niet de eerste keer dat de Iraanse geheime dienst hier liquidaties pleegt, danwel pogingen doet.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 07:56 schreef Mubassie het volgende:
Misschien heeft zijn Iraanse afkomst helemaal niets van doen met zijn dood.
Ze hebben ook nog tijd om tieners publiekelijk op te hangen omdat ze met de demonstraties meededen.quote:Op donderdag 19 maart 2026 20:09 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zouden ze daar in Iran nu nog tijd voor hebben, wat een man uit Iran hier in NL zegt?
Laten we maar even afwachten. Voor hetzelfde geld is er wat anders aan de hand.
Lezen is niet je sterkste vak zie ik.....quote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het gaat om het regime in Iran. die leggen mensen om die het niet met hun eens zijn ook in Nederland, daar gaat het ook in kranten om.
Jij trekt Israel erbij uit het niets omdat JIJ het LOGISCH vind dat die het wel gedaan zouden kunnen hebben.
Waarom moet je altijd even sneaky negatieve shit over Israel erbij halen?
En het dan ook nog gek vinden dat mensen denken dat je een hekel aan Israel hebt.![]()
Maar goed het is totaal offtopic want het gaat hier niet om Israel, dan had het allang wel in het nieuws geweest.
Klopt.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Misschien, maar het is niet de eerste keer dat de Iraanse geheime dienst hier liquidaties pleegt, danwel pogingen doet.
Werkelijk niemand is over moslims begonnenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:31 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Klopt.
Maar waarom moet op FOK! altijd de vinger naar moslims gewezen worden zonder dat er enig bewijs voor is.
Waarom het niet open houden voor discussie en de feiten?
Misschien moet je eens nadenken wat je tikt, het slaat nergens op.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:30 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Lezen is niet je sterkste vak zie ik.....
Misschien moet je eens lezen wat ik zeg ipv zo te reageren.
Owh en als Israël iets fouts zou doen dan ga je dat nooit in de MSM horen.
En anderen verwijten dat hun niet goed lezen.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:35 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Werkelijk niemand is over moslims begonnenJij bent er nu al 25 posts over bezig.
Dan komen de welbekende internationale verdragen weer om de hoek kijken die beslissen dat we ook deze groep asielzoekers toe moeten laten. Het is helaas niet zo dat we volledig autonoom kunnen beslissen welke groepen we wel of niet willen in ons land.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:39 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
*Pakt stempel*
Afgewezen!
Volgende!
Ah, het Iraanse regime dat Christelijk is. Was ik alweer helemaal vergeten.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:35 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Werkelijk niemand is over moslims begonnenJij bent er nu al 25 posts over bezig.
En zo gaat het in elk topic.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:35 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |