Ik ben groot fan van Amerikanen bashen, maar deze twitteraar is een idioot.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 06:17 schreef recidivist het volgende:
[ x ]
F35 uit de lucht geschoten door Iran?
Geruchten op obscure accounts gaan er natuurlijk al sinds het begin van dit hele gebeuren.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 00:50 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Er gaan geruchten dat Mojtaba Khamenei dood is.
Dat plus het zijn geen echte beelden ir laat zelden zulke heldere contouren zien. Ook is irst niets nieuws. Het is wel iets waar de Europeanen en russen meer mee opereren dan de VS.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 06:32 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik ben groot fan van Amerikanen bashen, maar deze twitteraar is een idioot.
Er zou wel een vliegtuig geraakt zijn, maar hij was veilig buiten Iran geland.
Voor de discussie is het wel interessanter om te delen waarom de twitteraar “een idioot is”. Inhoudelijk ingaand op de argumenten die hij aanhaalt dus. Zo leer ik er wellicht ook wat van. Zeker waar hij het fout heeft.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 06:32 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik ben groot fan van Amerikanen bashen, maar deze twitteraar is een idioot.
Er zou wel een vliegtuig geraakt zijn, maar hij was veilig buiten Iran geland.
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 06:56 schreef recidivist het volgende:
[..]
Voor de discussie is het wel interessanter om te delen waarom de twitteraar “een idioot is”. Inhoudelijk ingaand op de argumenten die hij aanhaalt dus. Zo leer ik er wellicht ook wat van. Zeker waar hij het fout heeft.
Deze twee claims zijn ragebait verzinsels van de schrijver. Ga maar eens na bij jezelf: tijdens de hele lange aanschafprocedure van de JSF heb je ooit op de NOS gehoord dat dit vliegtuig onschendbaar was en dat je hem niet kon zien op de beelden waarop hij duidelijk zichtbaar was? Stealth is altijd gepresenteerd als minder zichtbaar voor sensoren, niet onzichtbaar, behalve door oplichters die hun geld verdienen met (vaak Rusland) propaganda.quote:The F-35 was supposed to be unkillable. That was the whole point.
Lockheed Martin spent thirty years and four hundred billion dollars, the most expensive weapons programme in human history, building an aircraft that the enemy simply could not see.
Er was ooit een user op een of ander forumpje die riep dat het dom was om de Amerikaanse anti-Rusland kar te springen. Dat was zelfs voor dat de VS Ns2 opblies.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 00:11 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik ben toch wel heel benieuwd hoe dit gaat aflopen.
We worden steeds meer afhankelijker van USA gas.
Wat als Trump zegt: jullie krijgen gas maar enkel als jullie militaire ondersteuning geven in het MO.
Het is niet aangetoond dat de VS NS2 heeft opgeblazen.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 07:08 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Er was ooit een user op een of ander forumpje die riep dat het dom was om de Amerikaanse anti-Rusland kar te springen. Dat was zelfs voor dat de VS Ns2 opblies.
https://www.bbc.com/news/world-europe-59400539quote:Op vrijdag 20 maart 2026 02:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kha me nei herinneren dat er ooit iemand zo kort aan de macht was
Wat is Gandalv dan voor anti westerse lul?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 06:17 schreef recidivist het volgende:
[ x ]
F35 uit de lucht geschoten door Iran?
Als er maar genoeg aanhangers zijn. In Turkije zag je ook dat ze onderschatten hoeveel loyalisten Erdogan nog had, en hoe ver die bereid waren te gaan.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 06:57 schreef Discombobulate het volgende:
Vraag me wel af waarom de Mossad zo slecht is in regime change. Ze kunnen heel goed mensen uitschakelen, maar binnen Iran veranderd er maar weinig, ondanks dat ze zeggen dat de Mossad daar ook heel actief is. Als je kijkt naar het verleden van de CIA waren die daar wel veel meer mee bezig.
De derde wereldoorlog is in februari 2022 al gestart. Hij komt alleen wat traag op gang. Inmiddels aardig op stoom aan het komen, wel.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:19 schreef UitStraling het volgende:
Vinden jullie dit al wereldoorlog 3 of slechts strapatsen in de marge en onderdeel uitmaken van de islamitische droom om de Joden te vermoorden?
Maar wat zijn dan de strijdende partijen, want Iran lijkt vooralsnog zwaar geïsoleerd in dit conflict?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:22 schreef Perrin het volgende:
[..]
De derde wereldoorlog is in februari 2022 al gestart. Hij komt alleen wat traag op gang. Inmiddels aardig op stoom aan het komen, wel.
Je draait het om.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:19 schreef UitStraling het volgende:
Vinden jullie dit al wereldoorlog 3 of slechts strapatsen in de marge en onderdeel uitmaken van de islamitische droom om de Joden te vermoorden?
Alles valt terug te brengen tot 2 miljard moslims die dat hele kleine stukje planeet terug willen van een handjevol Joden, en dan zeg ik het nog heel erg netjes en beschaafd.quote:
Welke geslaagde regime changes zijn er uberhaubt geweest onder druk van extrene landen de afgelopen 50 jaar?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 06:57 schreef Discombobulate het volgende:
Vraag me wel af waarom de Mossad zo slecht is in regime change.
Misschien Venezuela.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:29 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Welke geslaagde regime changes zijn er uberhaubt geweest onder druk van extrene landen de afgelopen 50 jaar?
En waarom zouden we nu opeens moeten denken dat het dit keer met iran het wel gaat lukken. Dat is wensdenken wat gevoed wordt door propaganda alleen maar om deze bommenregen op iran voor het geïndoctrineerde publiek nog een beetje zinvol te laten lijken.
Uiteindelijk alle grootmachten en significante delen van de rest van de wereld. Het wachten is op China.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:26 schreef Drxx het volgende:
[..]
Maar wat zijn dan de strijdende partijen, want Iran lijkt vooralsnog zwaar geïsoleerd in dit conflict?
Rusland kan nog geeneens een paar provincies aan hun eigen grens overnemen.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Uiteindelijk alle grootmachten en significante delen van de rest van de wereld. Het wachten is op China.
Een handjevol supermannen met raketwerpers en vlammenwerpers tegen 2 miljard ongewapende kleuters? Of hoe moet ik dat zien?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alles valt terug te brengen tot 2 miljard moslims die dat hele kleine stukje planeet terug willen van een handjevol Joden, en dan zeg ik het nog heel erg netjes en beschaafd.
Alle grote spelers zijn wel op één of andere manier met elkaar in conflict. Alleen wordt het nu uitgevochten in Oekraine en Iran cq Midden-Oosten.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Uiteindelijk alle grootmachten en significante delen van de rest van de wereld. Het wachten is op China.
Zien we al aankondigingen van vrije verkiezingen in dat land of is het het succesvol te noemen omdat ze nu wat meer naar de amerikaanse meester luisteren?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |