Ik denk dat iedereen het hier wel over eens, dit volk zou je zonder pardon terug moeten kunnen sturenquote:Op donderdag 19 maart 2026 18:39 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Is het inmiddels nu een onhoudbare situatie geworden of zijn er mensen achter de schermen die actief zorgen dat de situatie kan blijven bestaan? Die er belang bij hebben.
Okay. Maar op het gebied van asiel is de VVD gewoon knetterlinks.quote:Op donderdag 19 maart 2026 18:39 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
De VVD en de andere linkse partijen
Als er iets niet links is dan is het wel de VVD
Ja mede dankzij 20 jaar VVD zijn er zoveel migrantenquote:Op donderdag 19 maart 2026 20:13 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Okay. Maar op het gebied van asiel is de VVD gewoon knetterlinks.
Niet dat het niet afschuwelijk en weerzinwekkend is natuurlijk, dat vooropgesteld. Maar valt dit onder verkrachting? Of mist er nog wat in het verhaal?quote:A. sloeg op 9 mei 2025 toe. Hij zocht al zwemmend toenadering tot de jongen, waarna hij hem betastte en zijn hoofd meermaals naar zijn eigen geslachtsdeel bracht.
Waarom krijg ik telkens een ban als ik zulke, volstrekt terechte overigens, posts maak?quote:Op donderdag 19 maart 2026 15:54 schreef Saekerhett het volgende:
Waarom, oh waarom wordt zulk menselijk afval niet gewoon 100km vanaf de kust in zee geflikkerd?
quote:Justitie had drie jaar geëist, maar de rechter zegt met andere richtlijnen te werken en daarom op een lagere straf uit te komen.
Hopelijk wordt die dreigende afwijzing niet gebruikt als excuus om hem vrij te spreken. Ik zie het nog gebeuren ook.quote:Een definitief vonnis - A. heeft nog de mogelijkheid om in hoger beroep te gaan - kan betekenen dat de asielaanvraag van de dertiger wordt afgewezen.
En dan 3,5 jaar celstraf voor het verkrachten van je eigen dochter. Ongelofelijk.quote:Op donderdag 19 maart 2026 15:55 schreef potjecreme het volgende:
Maak je ook een topic over deze parel van de samenleving? Of past dat niet in het beeld?
[..]
https://www.omroepbrabant(...)ilmt-dat-35-jaar-cel
Weet je wel zeker dat je dat wil doen met het staatshotel van Nederland?quote:Op donderdag 19 maart 2026 15:48 schreef Gibson88 het volgende:
Goor zwijn. Opsluiten en de sleutel kwijtraken.
Een vinger in je mond is ook verkrachting meen ik, dus een lul in je mond uiteraard ook.quote:Op donderdag 19 maart 2026 20:35 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Niet dat het niet afschuwelijk en weerzinwekkend is natuurlijk, dat vooropgesteld. Maar valt dit onder verkrachting? Of mist er nog wat in het verhaal?
He, een keer een blanke, witte man. Pffffff, zijn de gutmenschen c.q. goedpraters ook weer gerustgesteld want hullie doen het ook hoorquote:Op donderdag 19 maart 2026 20:41 schreef BlaZ het volgende:
[..]
En dan 3,5 jaar celstraf voor het verkrachten van je eigen dochter. Ongelofelijk.
Maak je maar geen illusies hoor, juist vanwege die rechten daar houdt een rechter hem gewoon hierquote:Op donderdag 19 maart 2026 17:11 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
En als dat gebeurt is het hem niet aan te raden zijn homoseksuele activiteiten in zijn thuisland voort te zetten. Zelfs niet met wederzijdse instemming.
https://en.wikipedia.org/wiki/LGBTQ_rights_in_Sudan
Waarom neem je het op voor dit soort (meest extreme) misdadigers? Mogen feiten niet gepresenteerd worden?quote:Op donderdag 19 maart 2026 15:55 schreef potjecreme het volgende:
Maak je ook een topic over deze parel van de samenleving? Of past dat niet in het beeld?
[..]
https://www.omroepbrabant(...)ilmt-dat-35-jaar-cel
Blanke mannen verkrachten ook is wat er bedoeld wordt maar dat is een false balance drogreden. Asielzoekers hebben een statistische oververtegenwoordiging in zedenmisdrijven.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 00:48 schreef Masberum het volgende:
[..]
Waarom neem je het op voor dit soort (meest extreme) misdadigers? Mogen feiten niet gepresenteerd worden?
Klopt, er staat alleen niet dat dat is gebeurd. Maar misschien is het niet goed overgenomen.quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:23 schreef Drxx het volgende:
[..]
Een vinger in je mond is ook verkrachting meen ik, dus een lul in je mond uiteraard ook.
Zou wel bijzonder zijn als het strafbare feit (mits straks bewezen) ook grond zou zijn om de asielaanvraag toe te kennen, want niet veilig voor homo's.quote:Op donderdag 19 maart 2026 17:11 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
En als dat gebeurt is het hem niet aan te raden zijn homoseksuele activiteiten in zijn thuisland voort te zetten. Zelfs niet met wederzijdse instemming.
https://en.wikipedia.org/wiki/LGBTQ_rights_in_Sudan
Hey Gideon.quote:Op zondag 22 maart 2026 11:56 schreef phpmystyle het volgende:
We moeten stoppen om asielzoeker uit kansarme landen hierheen te halen dan wel toe te laten.
Ooit komt er een tribunaal voor de politici én onzichtbare macht die dit hebben mogelijk gemaakt. Wat mij betreft dan.
https://www.zijneraltribunalen.nl/quote:Op zondag 22 maart 2026 11:56 schreef phpmystyle het volgende:
We moeten stoppen om asielzoeker uit kansarme landen hierheen te halen dan wel toe te laten.
Ooit komt er een tribunaal voor de politici én onzichtbare macht die dit hebben mogelijk gemaakt. Wat mij betreft dan.
Vooral arbeidsmigraten: dankzij de VVD al een miljoen.quote:Op donderdag 19 maart 2026 20:23 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja mede dankzij 20 jaar VVD zijn er zoveel migranten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |