De meeste mensen gaan naar hun werk om te werken en niet om te relaxen.quote:Op donderdag 26 maart 2026 13:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het gebouw is zelf heel prettig, je hebt er heel veel informele huiskamerachtige ruimtes waar je gewoon lekker kunt relaxen, een ander leuk iets is dat het gebouw iets van 20.000 kunstwerken bevat
Sommige mensen werken zo efficient dat ze 2 dagen per week naar kantoor komen om te relaxen.quote:Op donderdag 26 maart 2026 14:55 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
De meeste mensen gaan naar hun werk om te werken en niet om te relaxen.
Ik ga nooit naar kantoor koekoek genotquote:Op donderdag 26 maart 2026 14:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Sommige mensen werken zo efficient dat ze 2 dagen per week naar kantoor komen om te relaxen.
Heb ik ook lang niet gedaan, het maakt me allemaal niet zoveel uit.quote:Op donderdag 26 maart 2026 15:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ga nooit naar kantoor koekoek genot
LOL, welke school dan? buiten Nederland? of ISK?quote:Op donderdag 26 maart 2026 13:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Same, maar dan zonder blanke kinderen.
Vmbo in de Randstad.quote:Op donderdag 26 maart 2026 16:11 schreef Chandler het volgende:
[..]
LOL, welke school dan? buiten Nederland? of ISK?
Ooh...quote:
Jij bent de eigenaar?quote:Op woensdag 25 maart 2026 16:40 schreef SEMTEX het volgende:
Ik doe iets met medische apparatuur. Mijn bedrijf maakt de apparatuur die @:candaasje gebruikt.
Ik krijg thuis meer voor elkaar dan op kantoor. Daarnaast.... of ik nou op kantoor zit of thuis het werk blijft hetzelfde.quote:Op donderdag 26 maart 2026 14:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Sommige mensen werken zo efficient dat ze 2 dagen per week naar kantoor komen om te relaxen.
Ja voor mij ook, enige wat wel handig is zijn sommige planningsmeetings met het hele team, dat gaat via teams gewoon minder handig.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 08:44 schreef HSG het volgende:
[..]
Ik krijg thuis meer voor elkaar dan op kantoor. Daarnaast.... of ik nou op kantoor zit of thuis het werk blijft hetzelfde.
Hoezo?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 09:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja voor mij ook, enige wat wel handig is zijn sommige planningsmeetings met het hele team, dat gaat via teams gewoon minder handig.
Ik doe IT projecten, en bij de planning bespreken we de moeilijkheid van een issue, dan wil je snel kunnen interacteren, bij teams heb je dan toch vaak dat je snel door elkaar gaat praten, daarnaast wil je soms snel zaken op een bord uittekenen.quote:
Dat ligt niet aan teams maar aan de mens.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 09:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik doe IT projecten, en bij de planning bespreken we de moeilijkheid van een issue, dan wil je snel kunnen interacteren, bij teams heb je dan toch vaak dat je snel door elkaar gaat praten, daarnaast wil je soms snel zaken op een bord uittekenen.
Negatief! Geen collega'squote:Op maandag 23 maart 2026 10:40 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Nou om eerlijk te zijn hebben wij ook panden in A'dam Z/O met witte monitoren.
Zouden we stiekem collega's zijn? Om niet al te veel weg te geven: wij hebben in Leeuwarden net een nieuw kantoor in gebruik genomen.......
Ben je in je het echte leven ook zo betweterig?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 10:01 schreef HSG het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan teams maar aan de mens.
Goede koffie is wel belangrijk ja, ik moest een tijdje terug bij Google langs, en die hebben gewoon 2 barristas staanquote:Op vrijdag 27 maart 2026 15:01 schreef JopieKlaassen het volgende:
Mijn werkplaats is afwisselend thuis en een kantoortuin. De klant waar ik nu fulltime voor werk heeft op zich een prettig gebouw met goede koffie. Dat is ook wel eens anders.
Dan hebben wij mogelijk dezelfde werkgeverquote:Op donderdag 19 maart 2026 16:47 schreef blomke het volgende:
Een foto zegt meer dan 1000 woorden:
[ afbeelding ]
We zitten in dezelfde sector. Maar andere lokatie(s) en employer(s)quote:Op zaterdag 28 maart 2026 10:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dan hebben wij mogelijk dezelfde werkgever
We zitten niet in dezelfde sector, maar mijn werkgever welquote:Op zaterdag 28 maart 2026 11:16 schreef blomke het volgende:
[..]
We zitten in dezelfde sector. Maar andere lokatie(s) en employer(s)
quote:Op zaterdag 28 maart 2026 10:34 schreef FlippingCoin het volgende:
Midden in Rotterdam Centrum. Mag niet klagen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |