abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8713557
Mugabe: VS moeten ontwapenen
25-02-2003
quote:
De Verenigde Staten moeten het goede voorbeeld geven en afstand doen van hun massavernietigingswapens. Dat zei president Robert Mugabe van Zimbabwe dinsdag op de top van de Beweging van Niet-Gebonden Landen (NAM) in de Maleisische hoofdstad Kuala Lumpur.

De VS hebben enorme voorraden massavernietigingswapens en dreigen tegelijkertijd met een aanval op Irak, dat zulke wapens ook heeft of wil hebben. Dat is met twee maten meten, aldus Mugabe: rijke landen mogen kennelijk naar believen wapens ontwikkelen, arme landen niet.

De 78-jarige Mugabe, aan wiens bewind het Westen sancties heeft opgelegd omdat hij zijn herverkiezing vorig jaar aan grootschalige fraude te danken zou hebben, trok verder de geldigheid van de verkiezingen die Bush het presidentschap opleverden in twijfel, verwijzend naar de omstreden hertellingen in Florida die uiteindelijk de doorslag gaven. Mugabe zegt zelf op legale wijze gekozen te zijn. Aan wie moeten nu sancties worden opgelegd, Robert Mugabe of George W. Bush?

Mugabe sprak op de tweede en laatste dag van de NAM-top. In de slotverklaring stelden de 116 lidstaten dat Irak meer tijd moet krijgen om zich van zijn verboden wapens te ontdoen. De aanwezige ministers, koningen en presidenten stelden verder dat de NAM, in 1955 opgericht om de landen te verenigen die tot het Westen noch het Sovjetblok hoorden, een platform moet worden waarop ontwikkelingslanden hun stem hoorbaar kunnen maken en zich kunnen verzetten tegen de Amerikaanse dominantie in de wereld.

Kim Yong Nam, de nummer twee in de hiërarchie van Noord-Korea, greep zijn spreektijd op de top aan voor een poging te wereld gerust te stellen en te benadrukken dat zijn land louter vreedzame bedoelingen heeft. Dat maakte echter weinig indruk, omdat Noord-Korea enkele uren eerder bij wijze van test een raket afvuurde, die niet ver van Japan in zee terechtkwam.

In de slotverklaring verwerpen de 116 niet-gebonden landen de term as van het kwaad waarmee Bush Irak, Iran en Noord-Korea aanduidt. De term is een vorm van psychologisch en politiek terrorisme. Landen aanmerken als goed of kwaad is verwerpelijk omdat het gebeurt op grond van eenzijdige en ongerechtvaardigde criteria, aldus de verklaring. De niet-gebonden landen willen verder dat de Verenigde Naties onderzoek doen naar de diepste oorzaken van terrorisme en een sluitende definitie van het verschijnsel opstellen.

[Copyright 2003, Novum Nieuws / Associated Press]

prachtig..... om die hypocrisie van Bush zo pijnlijk duidelijk te maken

dinsdag 25 februari 2003 @ 18:45:09 #2
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_8713632
Mugabe
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
  dinsdag 25 februari 2003 @ 18:46:44 #3
7488 Quintony
There is Fire in all of us
pi_8713654
bron?
Live from the USA
  dinsdag 25 februari 2003 @ 18:49:03 #4
26417 Dovenwereld
Ingenieur Informatica
pi_8713690
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 18:45 schreef El_Catalan het volgende:
Mugabe
Mugabe heeft mensenrechten geschonden! dus racisme : jaagt blanken weg ....
pi_8713696
quote:
Mugabe
Ja, geweldig dat de dictator van Zimbabwe (een land waar miljoenen mensen honger hebben, een land waar blanke boeren van hun land worden gejaagd en/of vermoord, een land waar iedereen die een andere mening heeft dan de president wordt weggestopt, een land waar de oppositie geen zendtijd op radio of tv krijgt) zo de vloer aanveegt met Bush.
I intend to live forever, or die trying.
pi_8713716
Misschien moeten ze die magube ook maar in verband brengen met terroristen. Kromme gast dat het is.

Laat amerika irak maar lekker preventief plat bombarderen. Hoe eerder hoe beter. Ik zal er geen traan om laten als dat land omgetoverd wordt tot een grote parkeerplaats. De mentaliteit van die gekken daar in het oosten komt me mijn strot uit.

[url=http://members.home.nl/luijtelaar/cinema.htm]cinema[/url] mijn homecinema | ik ben liever dood dan links | bush, de nieuwe messias
  dinsdag 25 februari 2003 @ 18:50:37 #7
7488 Quintony
pi_8713723
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 18:49 schreef dwerg het volgende:

[..]

Ja, geweldig dat de dictator van Zimbabwe (een land waar miljoenen mensen honger hebben, een land waar blanke boeren van hun land worden gejaagd en/of vermoord, een land waar iedereen die een andere mening heeft dan de president wordt weggestopt, een land waar de oppositie geen zendtijd op radio of tv krijgt) zo de vloer aanveegt met Bush.

sshhhh, bederf het nu niet voor al die amerika-haters...
Live from the USA
pi_8713736
quote:

[..]

Ach nyrem heeft waarschijnlijk ook een poster van stalin boven zn bed hangen, dus wat wil je?
[url=http://members.home.nl/luijtelaar/cinema.htm]cinema[/url] mijn homecinema | ik ben liever dood dan links | bush, de nieuwe messias
pi_8713743
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 18:50 schreef Quintony het volgende:

[..]

sshhhh, bederf het nu niet voor al die amerika-haters...

Ach ze haten Amerika niet echt, maar praten gewoon alles na wat ze horen op tv en lezen in de krant.
pi_8713751
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 18:41 schreef Nyrem het volgende:
Hoezo

Er is toch geen VN-resolutie waarin staat dat Amerika moet ontwapenen?

De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  dinsdag 25 februari 2003 @ 18:52:57 #11
7488 Quintony
pi_8713761
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 18:51 schreef Pushit het volgende:

[..]

Ach ze haten Amerika niet echt, maar praten gewoon alles na wat ze horen op tv en lezen in de krant.

Das ook wel weer waar, als ze zich er iets beter in verdiepte was die haat zo weer weg

Amerikanen zijn mensen

Live from the USA
  dinsdag 25 februari 2003 @ 18:53:36 #12
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_8713774
quote:

[..]

Tuurlijk is het ook geen lekkertje maar het gaat mij erom dat hij bush evenaanspreekt dat hij zelf ook leuke dingen in ze land heeft staan!en niet alleen noord-korea,irak,pakistan,india en ga zo maar door!
En ja het beste is dat bush en saddam allebij een bommetje vangen dan dan is dat ook weer over!
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
  dinsdag 25 februari 2003 @ 18:54:30 #13
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_8713783
quote:

[..]

-verhaal-

hij sprak op een bijeenkomst van niet-gebonden-landen (55% van de wereldbevolking)
quote:
Dat zei president Robert Mugabe van Zimbabwe dinsdag op de top van de Beweging van Niet-Gebonden Landen (NAM) in de Maleisische hoofdstad Kuala Lumpur
quote:
Mugabe sprak op de tweede en laatste dag van de NAM-top. In de slotverklaring stelden de 116 lidstaten dat Irak meer tijd moet krijgen om zich van zijn verboden wapens te ontdoen. De aanwezige ministers, koningen en presidenten stelden verder dat de NAM, in 1955 opgericht om de landen te verenigen die tot het Westen noch het Sovjetblok hoorden, een platform moet worden waarop ontwikkelingslanden hun stem hoorbaar kunnen maken en zich kunnen verzetten tegen de Amerikaanse dominantie in de wereld.
Niet serieus nemen?
  dinsdag 25 februari 2003 @ 18:55:32 #14
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_8713799
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 18:52 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Hoezo

quote:
De 78-jarige Mugabe, aan wiens bewind het Westen sancties heeft opgelegd omdat hij zijn herverkiezing vorig jaar aan grootschalige fraude te danken zou hebben, trok verder de geldigheid van de verkiezingen die Bush het presidentschap opleverden in twijfel, verwijzend naar de omstreden hertellingen in Florida die uiteindelijk de doorslag gaven. Mugabe zegt zelf op legale wijze gekozen te zijn. Aan wie moeten nu sancties worden opgelegd, Robert Mugabe of George W. Bush?
  dinsdag 25 februari 2003 @ 18:55:34 #15
7488 Quintony
pi_8713802
bron??
Live from the USA
pi_8713806
Die discussie is al eens eerder gevoerd. Kwam erop neer dat Amerika geen bedreiging voor de wereldvrede is.

Overigens ben ik het met Mugabe eens!

dinsdag 25 februari 2003 @ 18:56:07 #17
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_8713810
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 18:55 schreef Quintony het volgende:
bron??
staat er: Copyright 2003, Novum Nieuws / Associated Press

oftewel nieuws.nl

pi_8713814
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 18:52 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Hoezo

De amerikanen zullen volgens nyrem ook wel af en toe koerden uitmoorden of de oppositie.
  dinsdag 25 februari 2003 @ 18:57:27 #19
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_8713822
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 18:51 schreef daburnd88 het volgende:

[..]

Ach nyrem heeft waarschijnlijk ook een poster van stalin boven zn bed hangen, dus wat wil je?

echt volwassen ben je nog niet he
pi_8713830
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 18:55 schreef Nyrem het volgende:

[..]

[..]

Succes bij de VN zou ik zeggen.

De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  dinsdag 25 februari 2003 @ 18:58:12 #21
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_8713835
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 18:56 schreef daburnd88 het volgende:

[..]

De amerikanen zullen volgens nyrem ook wel af en toe koerden uitmoorden of de oppositie.

als je geen discussie kunt voeren, of iets zinnigs hebt te melden in een topic, rot dan lekker op!?
  dinsdag 25 februari 2003 @ 18:58:36 #22
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_8713837
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 18:57 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Succes bij de VN zou ik zeggen.

godsamme....echt slim ben je niet he?
  dinsdag 25 februari 2003 @ 18:59:07 #23
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_8713845
Ok mensen dit word niets!!!!!!!!!! Slotje!!!!!!!!!!!
pi_8713846
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 18:56 schreef daburnd88 het volgende:

[..]

Absoluut, en natuurlijk altijd in nauwe samenwerking met de Mossad...
pi_8713848
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 18:57 schreef Nyrem het volgende:

[..]

nee jou post getuigd van ware intelligentie.
pi_8713859
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 18:58 schreef Nyrem het volgende:

[..]

Leuk, is er ook nog iemand niet dom behalve jou?
  dinsdag 25 februari 2003 @ 19:00:24 #27
7488 Quintony
pi_8713865
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 18:59 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Absoluut, en natuurlijk altijd in nauwe samenwerking met de Mossad...

ook hebben ze 12 jaar geleden canada ingenomen...
Live from the USA
pi_8713888
quote:
25-02-2003
[..]

Prachtig? Niemand neemt die speach serieus. Hij barst van de propaganda! Die man verdraaid de werkelijkheid.

En trouwens het is niet nodig om Iraq meer tijd te geven! Als jij onterecht van moord wordt beschuldigd ga je dan ook zo passief te werk?

pi_8713916
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 18:32 schreef Nyrem het volgende:
LOSER
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 18:57 schreef Nyrem het volgende:
quote:
Vitamine B12 tekort ofzo?
  dinsdag 25 februari 2003 @ 19:03:38 #30
8369 speknek
Another day another slay
pi_8713928
quote:
Haha, waarom? Amerika heeft een ontwapeningsverdrag getekend en houdt zich daar keurig aan. Wie is er niet slim?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 25 februari 2003 @ 19:03:50 #31
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_8713930
Dames kunnen jullie weer ontopic gaan!
  dinsdag 25 februari 2003 @ 19:04:00 #32
7488 Quintony
pi_8713933
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 19:02 schreef Tikorev het volgende:

[..]

[..]

[..]

Vitamine B12 tekort ofzo?

Live from the USA
pi_8713934
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 19:00 schreef Quintony het volgende:

[..]

ook hebben ze 12 jaar geleden canada ingenomen...

Canada, maar dan gaat het bush toch alleen om de fabrieken waar de mounty pakken gemaakt worden?
  dinsdag 25 februari 2003 @ 19:04:44 #34
7488 Quintony
pi_8713948
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 19:04 schreef daburnd88 het volgende:

[..]

Canada, maar dan gaat het bush toch alleen om de fabrieken waar de mounty pakken gemaakt worden?

En nu heeft de VS ook gedreigd om Mexico in te nemen.
Live from the USA
pi_8713960
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 19:03 schreef El_Catalan het volgende:
Dames kunnen jullie weer ontopic gaan!
Als dit topic nou een fatsoenlijk begonnen zou zijn was het niet zo een probleem geweest.
pi_8713970
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 19:04 schreef Quintony het volgende:

[..]

En nu heeft de VS ook gedreigd om Mexico in te nemen.

Dan gaat het zeker weten om taco's en burito's!
  dinsdag 25 februari 2003 @ 19:07:25 #37
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_8713998
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 19:05 schreef daburnd88 het volgende:

[..]

Als dit topic nou een fatsoenlijk begonnen zou zijn was het niet zo een probleem geweest.

Het probleem is dat jullie der allemaal veel erg opingaan ! Een slotje is handig!
Volgensmij probeert de topicstarter gewoon duidelijk te maken dat bush ook geen lieverdje is en dat het wel eens leuk is als die op ze nummer word gezet !
pi_8714020
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 19:07 schreef El_Catalan het volgende:

[..]

Het probleem is dat jullie der allemaal veel erg opingaan ! Een slotje is handig!
Volgensmij probeert de topicstarter gewoon duidelijk te maken dat bush ook geen lieverdje is en dat het wel eens leuk is als die op ze nummer word gezet !

Wat heeft bush dan tot nu toe zoal gedaan? Mensen vermoord? Het volk in honger om laten komen? Vertel het me.
pi_8714053
Mugabe
Zielig hoor dat zo`n persoon nou applaus krijgt alleen maar omdat hij iets anti-Amerikaans zegt , hoe diep kun je zinken
doe waar je angst voor hebt en de angst sterft een zekere dood
  dinsdag 25 februari 2003 @ 19:11:34 #40
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_8714078
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 19:08 schreef daburnd88 het volgende:

[..]

Wat heeft bush dan tot nu toe zoal gedaan? Mensen vermoord? Het volk in honger om laten komen? Vertel het me.

Nee letterlijk heeft hij nog niks gedaan maar als je van plan bent om met 8000 raketten Bagdad te gaan bestoken en dan nog gaat roepen van er zullen niet zoveel burgerslachtoffers vallen dan ben je zeker wel een gevaar en dan is er ook wat mis in je kop!
  dinsdag 25 februari 2003 @ 19:11:51 #41
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_8714084
quote:
25-02-2003
[..]

Ja, en gedaan door een brandschone man. Die echt geen racistische moordenaar is die een heel land in een wurggreep houdt en dood laat hongeren... .
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
pi_8714114
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 19:07 schreef El_Catalan het volgende:

[..]

Ik wil niet veel zeggen, maar de WMD's wat de USA nu heeft, heeft G.W. Bush weinig mee te maken. Die waren er al. En als er al met de verkiezingen is geknoeid in de USA zal dat niet door G.W.Bush zelf zijn bedacht. Deze man is een marionet niet meer en niet minder.

Mugabe daarentegen mag je van mij in het rijtje Hitler, Stalin, Pol Pot en Milosevic zetten. Hij maakt zich toch echt wel schuldig aan etnische zuiveringen en dat soort toestanden.

pi_8714138
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 19:11 schreef El_Catalan het volgende:
Nee letterlijk heeft hij nog niks gedaan maar als je van plan bent om met 8000 raketten Bagdad te gaan bestoken en dan nog gaat roepen van er zullen niet zoveel burgerslachtoffers vallen dan ben je zeker wel een gevaar en dan is er ook wat mis in je kop!
Het waren er 800. Scheelt maar een factor 10
pi_8714145
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 19:11 schreef El_Catalan het volgende:

[..]

Precies hij heeft niets gedaan tot nu toe en irak meerdere kansen gegeven en zelfs nu geeft hij hun nog een kans. Het zijn dreigingen, meer niet. Dreigingen voor als saddam niet meewerkt aan de wapeninspecties. Dus aan saddam de keus of hij het wel. Dus ga niet liggen zeiken dat bush gek is, want hij heeft totaal niets gedaan.

Maar schijnbaar vind hier iedereen saddam oh zo zielig. Wordt eens tijd dat er eens gekeken wordt naar zijn kerfstok.

dinsdag 25 februari 2003 @ 19:15:21 #45
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_8714164
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 19:14 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Het waren er 800. Scheelt maar een factor 10

Kom kom. Als het de VS betreft zijn discriminerende haatopmerkingen en feitenverdraaingen toegestaan.
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
pi_8714211
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 19:15 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Kom kom. Als het de VS betreft zijn discriminerende haatopmerkingen en feitenverdraaingen toegestaan.

En ik maar denken dat het een must is in de kringen van de niet rechtsen onder ons.

Amerika wil toch ook volgens hun de regering in duitsland onderuit trappen en een amerikaanse regering plaatsen.

Overdrijven is een kunst, waar ik helaas niet over beschik. Maar het is wel grappig om te zien/lezen.

pi_8714263
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 19:08 schreef daburnd88 het volgende:

[..]

- z'n economie een trap naar beneden gegeven
- milieu afspraken in de papier versnipperaar gegooid
- zonder reden of proces honderden mensen in een concentratie kamp gepropt

need i say more

to climb or not to climb, thats the question
pi_8714320
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 19:20 schreef BitchNix het volgende:

[..]

need i say more

Ja oh boe hoe hoe wat erg voor die taliban strijders.

En wat zullen we zeggen van onze paarse regering?
Bouwfraude, hbo fraude, srebrenica, pim fortuyn, wachtlijsten,
asielbeleid en justitie.

Leuke punten om je daar eens in te verdiepen. Als bush volgens jou dan een slecht man is, dan kunnen we beter iedereen van paars tegen de muur zetten.

dinsdag 25 februari 2003 @ 19:25:33 #49
26417 Dovenwereld
Ingenieur Informatica
pi_8714382
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 19:20 schreef BitchNix het volgende:

[..]

need i say more

nog reeks:

boekhoudschandelen, sommige bedrijven hebben grotere leningen om goede investesringen te doen zoals dure GPRS..

stomme marketing..

pi_8714450
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 19:25 schreef Dovenwereld het volgende:

[..]

nog reeks:

boekhoudschandelen, sommige bedrijven hebben grotere leningen om goede investesringen te doen zoals dure GPRS..

stomme marketing..

Tja slecht regeren, als dat een doodzonde zou zijn... ik val in herhaling zo te merken. Let's not do that.

Maar waarom bush dat niet tegen saddam in mag gaan begrijp ik bij deze nog steeds niet.

Maar eh, wat ik mij af vraag. Sinds wanneer leent bush geld uit aan bedrijven?

pi_8714499
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 19:22 schreef daburnd88 het volgende:

[..]

Ja oh boe hoe hoe wat erg voor die taliban strijders.

En wat zullen we zeggen van onze paarse regering?
Bouwfraude, hbo fraude, srebrenica, pim fortuyn, wachtlijsten,
asielbeleid en justitie.

Leuke punten om je daar eens in te verdiepen. Als bush volgens jou dan een slecht man is, dan kunnen we beter iedereen van paars tegen de muur zetten.

ik zal er nog wel wat noemen dan:
- het verdrag om geen verdediging aan te leggen tegen ballistische projectielen (raket schild) op de helling zetten/overtreden
- zo'n beetje ruzie zoeken met ieder land dat niet direct ja en amen zegt (oa. China, Duitsland)

en vergelijk dit soorr dingen eens met wat jij opnoemde en waar daar de oorzaak en verantwoordelijkheid lagen en waardie hier liggen.

to climb or not to climb, thats the question
  dinsdag 25 februari 2003 @ 19:32:58 #52
47998 Vredesduif
Vredesoorlog nabij
pi_8714545
Die Mugabe moeten ze een kernbom door z'n strot duwen.
pi_8714567
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 19:30 schreef BitchNix het volgende:

[..]

ik zal er nog wel wat noemen dan:
- het verdrag om geen verdediging aan te leggen tegen ballistische projectielen (raket schild) op de helling zetten/overtreden
- zo'n beetje ruzie zoeken met ieder land dat niet direct ja en amen zegt (oa. China, Duitsland)

en vergelijk dit soorr dingen eens met wat jij opnoemde en waar daar de oorzaak en verantwoordelijkheid lagen en waardie hier liggen.

Waar is de bron... ik heb nog niets gehoord dat bush internationale verdragen heeft overtreden en dat het ook officieel bevestigd.

En met wie hij ruzie zoekt is zijn zaak. Alhoewel gezegd mag worden dat juist schroeder op het pad van oorlog stond voordat bush naar hem toe kwam.

Maar waarom is dit volgens jou dan een reden waarom bush niet mag stellen dat saddam mee moet werken aan de wapen inspecties? Om te kijken of saddam niet nog meer wapens heeft waar hij mensen mee kan uitmoorden zoals hij het al eerder gedaan heeft?

pi_8714662
Beetje off-topic maar,

wanneer gaan Bush en z'n cowboyclub China eigenlijk eens aanpakken? Die hebben ook atoomwapens, die zijn ook een gevaar voor hun buurlanden (Taiwan), daar worden geen Koerden maar Tibetanen uitgemoord, daar is ook een diktatuur, daar heeft Amnesty International ook nog wel wat dossiertjes van op de plank liggen...

Hè George? Of blijft het een beetje lafjes bij die tweede-divisie tegenstanders? Oh, natuurlijk niet, free enterprise, afzetgebieden. Ja nee, dan ligt het wat anders natuurlijk, haha! Stille diplomatie heet dat dan, en ondertussen een beetje oefenen in een zandbak.

Fuck toch off man

“Everybody's got plans...until they get hit.” - Mike Tyson
pi_8714765
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 19:39 schreef Mugger het volgende:
Beetje off-topic maar,

wanneer gaan Bush en z'n cowboyclub China eigenlijk eens aanpakken? Die hebben ook atoomwapens, die zijn ook een gevaar voor hun buurlanden (Taiwan), daar worden geen Koerden maar Tibetanen uitgemoord, daar is ook een diktatuur, daar heeft Amnesty International ook nog wel wat dossiertjes van op de plank liggen...

Hè George? Of blijft het een beetje lafjes bij die tweede-divisie tegenstanders? Oh, natuurlijk niet, free enterpise, afzetgebieden. Ja nee, dan ligt het wat anders natuurlijk, haha! Stille diplomatie heet dat dan, en ondertussen een beetje oefenen in een zandbak.

Fuck toch off man

De wereld staat niets eens achter deze oorlog, waarom zou het dan tegen china gaan als toch iedereen zit te zeiken dat hij alleen machtsgeil is?

Er zijn nog veel en veel meer voorbeelden van landen waarin totale groepen/stammen van mensen worden uitgemoord en waar niemand zich mee bemoeit. Moslims zijn nu eenmaal de meest populaire groep om over te praten als het over ver weg gaat.

pi_8714871
quote:
25-02-2003
[..]

Fijn dat je je eigen hypocrisie zo duidelijk maakt door Mugabe, een man die nagenoeg in z'n eentje een land dat het Zuiden van Afrika voedde naar een hongersnood dirigeerde te citeren.
pi_8714894
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 19:39 schreef Mugger het volgende:
Als China Taiwan binnenvalt zullen ze dat echt wel doen, netzo als toen Saddam Koeweit binnenviel.

Het bezit van atoomwapens alleen is geen reden om een land binnen te vallen...

Bovendien zijn er geen Chinese terroristen die het Westen bedreigen...

pi_8714930
quote:

[..]

als je geen discussie kunt voeren, of iets zinnigs hebt te melden in een topic, rot dan lekker op!?

Dit lieve kijkbuiskindertjes, noemen we een gotspe.
pi_8715000
Onbegrijpelijk wat een zieke geest je moet hebben om Mugabe op te hemelen (en dat zijn hier nogal wat mensen)! Die kerel (een gevaarlijker dictator dan Saddam, maar dat terzijde) probeert stelselmatig grote groepen politieke tegenstanders te verhongeren, saboteert verkiezingen, moedigt het vermoorden van blanke boeren aan, en probeert dit goed te praten met een krom stalinistisch beleid.
It's OK, I Ianded on my head!
  dinsdag 25 februari 2003 @ 20:05:41 #60
47998 Vredesduif
Vredesoorlog nabij
pi_8715231
doe normaal malloot.

[Dit bericht is gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 25-02-2003 20:17]

pi_8715237
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 19:54 schreef The_Great_Gonzo het volgende:
Onbegrijpelijk wat een zieke geest je moet hebben om Mugabe op te hemelen (en dat zijn hier nogal wat mensen)! Die kerel (een gevaarlijker dictator dan Saddam, maar dat terzijde) probeert stelselmatig grote groepen politieke tegenstanders te verhongeren, saboteert verkiezingen, moedigt het vermoorden van blanke boeren aan, en probeert dit goed te praten met een krom stalinistisch beleid.
Onder het motto, wat maakt het uit hoeveel mensen mugabe en saddam hebben afgemaakt, bush is degene die de harde aanpak verdient heeft.
  dinsdag 25 februari 2003 @ 20:11:39 #62
45073 OK_DAN
Opgezoute Mening
pi_8715327
Tuurlijk wil dat soort malloten dat Amerika ontwapent, kunnen ze lekker hun goddelijke gang gaan zonder ook maar aan iets of iemand verantwoording af te leggen. De dag dat het Westen het advies van Afrikaanse en Midden-Oosten dictaturen opvolgt is de dag dat ik m'n keel doorsnijdt.
All the money in the fucking world couldn't buy me one second of trust or one ounce of faith in anything you're about. Fuck you all.
  dinsdag 25 februari 2003 @ 20:13:12 #63
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_8715365
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 20:05 schreef Vredesduif het volgende:
-edit-
Nee dit is lekker normaal ! Zuivering? Jij bent ziek kerel je moet wat gaan doen hulp gaan zoeken !

[Dit bericht is gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 25-02-2003 20:18]

pi_8715445
-edit-
offtopic.

En de eerste de beste die nu nog over de schreef gaat kan voor lanbge tijd optiefen.
-edit-

[Dit bericht is gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 25-02-2003 20:19]

pi_8715550
Sluit dit topic dan gewoon. Het voegt sowieso niets toe, vooral als je de alle posts terug leest zul je zien dat er nauwelijks iets informatiefs in staat wat we niet al wisten.
pi_8716529
quote:
25-02-2003

Ja dan valt zo'n Mugabe wel te pruimen he kameraad
  dinsdag 25 februari 2003 @ 21:12:39 #67
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_8716576
Duimpje voor Mugabe, hij heeft natuurlijk ontzettend veel recht van spreken met zijn democratisering in Zimbabwe en de groeiende welvaart.
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
  dinsdag 25 februari 2003 @ 21:14:50 #68
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_8716630
quote:

[..]

Shhhhhh je verneukt je eigen topic!
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
  dinsdag 25 februari 2003 @ 21:16:14 #69
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_8716658
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 19:43 schreef daburnd88 het volgende:

[..]

De wereld staat niets eens achter deze oorlog, waarom zou het dan tegen china gaan als toch iedereen zit te zeiken dat hij alleen machtsgeil is?

Er zijn nog veel en veel meer voorbeelden van landen waarin totale groepen/stammen van mensen worden uitgemoord en waar niemand zich mee bemoeit. Moslims zijn nu eenmaal de meest populaire groep om over te praten als het over ver weg gaat.

Het volk was er ook tegen toen Churchil Hitler-Duitsland wou bombarderen. Blij dat ie het toch gedaan heeft....
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
pi_8716711
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 21:14 schreef Ludwig het volgende:
Shhhhhh je verneukt je eigen topic!
Nou sorry hoor, maar de eerste twee posts straalden al zoveel domheid uit, dat dit topic vanaf het begin reddeloos verloren was. Robert Mugabe, de held van de vrije wereld.
I intend to live forever, or die trying.
  dinsdag 25 februari 2003 @ 21:20:40 #71
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_8716747
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 21:18 schreef dwerg het volgende:

[..]

Nou sorry hoor, maar de eerste twee posts straalden al zoveel domheid uit, dat dit topic vanaf het begin reddeloos verloren was. Robert Mugabe, de held van de vrije wereld.

Tja, je moet toch alles doen om het Anti-Bushisme te steunen?! Zucht,...wordt echt moe van die domme anti-Amerikanen die er zelf nog nooit zijn geweest..

woensdag 26 februari 2003 @ 07:52:55 #72
2283 speedcore
uw reclame hier
pi_8723562
quote:
Mugabe
Hitler

Stalin

Pol Pot

Papa Doc

Mussolini

</sarcasme>

opinions are like assholes. they all stink except for mine, which smells like roses
pi_8723588
quote:
Mugabe
Ik wist dat er hier hersenloze idioten waren, maar dit wordt toch wel eng.
To hell with Kyoto!
pi_8723644
Tja, om nou een van de meest gewetenloze sadisten ter wereld aan je zijde te scharen in je strijd tegen Bush is inderdaad vrij onnozel. Ik zou wat dat betreft Mugabe zelfs nog een treedje hoger plaatsen dan Saddam.

Aan de andere kant is het inhoudelijk wel een interessant punt. Er is tussen de VS en Rusland een bilateraal verdrag afgesloten tot ontmanteling van een aantal kernwapens, maar zou een verdere ontwapeningseis van de VS vanuit de VN een kans maken?

pi_8724973
Mugabe heeft wel gelijk maar als hij toch naar anderen kijkt kan hij beter ook naar zijn handelen kijken en zijn racistische regering.
  woensdag 26 februari 2003 @ 12:27:28 #76
3542 Gia
User under construction
pi_8726994
De VN moeten de wereldvrede garanderen en dat kan niet zonder de benodigde middelen. Als alle VN landen zouden ontwapenen komen er onmiddellijk allerlei oorlogen, overal ter wereld. Nu doen die landjes dat niet, omdat ze bang zijn van de VN.

Dus Mugabe praat poep.

Moderator woensdag 26 februari 2003 @ 12:34:42 #77
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_8727145
natuurlijk wil mugabe dat de VS zich ontwapend, hij is veelste bang dat als de VN strax vind dat Mugabe in moet binden dat de VS troepen dan tegen hem aan zullen treden.

puur eigenbelang dus, hij geeft net zoveel om het Iraakse volk als om zijn eigen volk

Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_8727305
Kun jij nog andere topics openen dan: "X zegt dat VS poep is"?

[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 26-02-2003 14:46]

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  woensdag 26 februari 2003 @ 12:46:14 #79
45073 OK_DAN
Opgezoute Mening
pi_8727391
Het feit dat de anti-Amerika malloten zulke illustere figuren als Bil Naden, Hoessein en Mugabe naast zich hebben staan (en in sommige gevallen nog verdedigen ook) zegt al genoeg.

Ik denk zelf dat cyaanide sneller werkt.

All the money in the fucking world couldn't buy me one second of trust or one ounce of faith in anything you're about. Fuck you all.
pi_8729130
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 12:46 schreef OK_DAN het volgende:
Het feit dat de anti-Amerika malloten zulke illustere figuren als Bil Naden, Hoessein en Mugabe naast zich hebben staan (en in sommige gevallen nog verdedigen ook) zegt al genoeg.

Ik denk zelf dat cyaanide sneller werkt.

pi_8729215
nyrem heeft ze niet helemaal op een rijtje geloof ik

mugabe is een dictator van het ergste soort, net als saddam

het is toch ook een verschil of een psychopaat over een pistool beschikt of een politieman

[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
  woensdag 26 februari 2003 @ 14:41:58 #82
10616 werkeend
is een lief konijntje
pi_8729480
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 19:49 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Als China Taiwan binnenvalt zullen ze dat echt wel doen, netzo als toen Saddam Koeweit binnenviel.

Het bezit van atoomwapens alleen is geen reden om een land binnen te vallen...

Bovendien zijn er geen Chinese terroristen die het Westen bedreigen...

echt wel! de hidden "poison your chinese food" organisaties!

kijk maar uit hoor, je kan tegenwoordig niet eens meer naar de chinees of je word al gebruikt voor terroristische doeleinden!

#things i do to people i love shouldn't be allowed#
  woensdag 26 februari 2003 @ 14:44:32 #83
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_8729542
Doen!
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_8729624
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 14:32 schreef Wisp het volgende:
het is toch ook een verschil of een psychopaat over een pistool beschikt of een politieman
Je vergeet cowboys!
It's OK, I Ianded on my head!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')