Zeker niet zo netjes, maar ik kijk er eerlijk gezegd bij Noah ook niet zo van op.quote:Op donderdag 19 maart 2026 11:10 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Eens. Maar je doodzieke oma misbruiken, je heel zielig voordoen om puntjes te winnen. Ik zou er ook iets van vinden, ondanks dat het natuurlijk mag in het spel.
Had hij tegen Roxy moeten zeggen: Wij hebben een geheime opdracht? En had Roxy dat dan geheim gehouden?quote:Op donderdag 19 maart 2026 11:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker niet zo netjes, maar ik kijk er eerlijk gezegd bij Noah ook niet zo van op.
Doelde meer op het meteen huilen omdat hun vriendje/vriendinnetje niets gezegd heeft over een geheime opdracht ("Mimimi je hebt tegen me gelogen!"). Die aanstellerij
Roxy was toch degene die vond dat Mercedes zich aanstelde met die enveloppen met - en + bedragenquote:Op donderdag 19 maart 2026 11:06 schreef KinKiJan het volgende:
Blijf me erover verbazen dat men zo gepikeerd blijft reageren bij zo'n geheime opdracht.
Er is altijd wel weer zo'n jankerd die zich genaaid voelt als het spel waar ze zich zelf(!) voor opgegeven hebben ook echt gespeeld wordt...
Yup, en daar had ze toen gelijk in, alleen lijkt ze dat nu weer even vergetenquote:Op donderdag 19 maart 2026 12:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Roxy was toch degene die vond dat Mercedes zich aanstelde met die enveloppen met - en + bedragen
hypocrisie ten topquote:Op donderdag 19 maart 2026 12:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup, en daar had ze toen gelijk in, alleen lijkt ze dat nu weer even vergeten
Ook heel toevallig dat juiist de Gieren geen geheime opdracht nodig hebben, puntengewijs .. tenzij het weer een briljante fuckup is van Febo ( en daar geloof ik blind in..quote:Op donderdag 19 maart 2026 13:20 schreef freaky40 het volgende:
Ook weer opmerkelijk dat 'heel toevallig' de geheime opdracht bij de Gieren is beland....
Precies, de hele Loods is doorgestoken script..quote:Op donderdag 19 maart 2026 17:13 schreef Soury het volgende:
De complot theorieën zijn ook weer grappig hier. Als het bondje met de laagste punten een geheime opdracht krijgt is het script en doorgestoken kaart, nu is het het bondje met de meeste punten en is het weer een stinkend zaakje van de FEBO.
Zonder meer.quote:Op donderdag 19 maart 2026 17:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Precies, de hele Loods is doorgestoken script..
Ik wacht al met spanning hoe Febo die Haaien gaat Paaien met hun negatieve saldo.. zal niet lang op zich laten wachtenquote:Op donderdag 19 maart 2026 17:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zonder meer.
Nooit was de sturing zo duidelijk voor maanden.
Een bondje diep laten zinken is geen toeval, en iets nieuws.quote:Op donderdag 19 maart 2026 17:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik wacht al met spanning hoe Febo die Haaien gaat Paaien met hun negatieve saldo.. zal niet lang op zich laten wachten
En wat is dan het toeval? Dat ze niets presterenquote:Op donderdag 19 maart 2026 18:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een bondje diep laten zinken is geen toeval, en iets nieuws.
Noah was zo bang dat Melvin verliefd op hem werd ofzo maar gaat er wel mee in een bed liggen?quote:Op donderdag 19 maart 2026 18:15 schreef 5thencounter het volgende:
Nog eentje dan.. Beledigde Melvin wordt niet genoemd in Noa's "ijzersterke bondje." en terecht , Melvin doet geen zak, ja iedereen knuffelen na afloop, dat geeft geen brood op de plank![]()
[ afbeelding ]
Nou ja .. IN bed is nogal ver gezocht, Melvin ligt een beetje ernaast . maar het scheelt niet veel. dat is voor Cyclus 28quote:Op donderdag 19 maart 2026 19:23 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Noah was zo bang dat Melvin verliefd op hem werd ofzo maar gaat er wel mee in een bed liggen?
eerder jaloersquote:Op donderdag 19 maart 2026 19:23 schreef Cirilico het volgende:
En Salar draait de boel om en geeft Anouk indirect de schuld van zijn falen.![]()
Die zoon van Cynthia is inderdaad knap.En Noah lijkt verliefd naar hem?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |