Stand 2026:quote:
quote:Chuck Berry keerde van 1970 tot 1973 terug naar Chess. Het album Back Home uit 1970 leverde geen hitsingles op, maar in 1972 bracht Chess een live-opname uit van "", een novelty-nummer dat hij in een andere versie, "My Tambourine", had opgenomen op zijn LP From St. Louie to Frisco uit 1968. Dit nummer werd zijn enige nummer 1-hit in de Billboard 100.
Stand 2026:quote:
quote:Baa aramba baa bom baa barooumba
Baa aramba baa bom baa barooumba
quote:We cannot, we cannot allow
That treasonous remark
We must, must show them now
We don't mean to lark
Vind het nog altijd een te gek nummerquote:Op donderdag 16 april 2026 16:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
The Right Side Won - What Fun (uit Haarlem)
Eens, catchy, lekker up-tempo en vaak nog op diverse actuele situaties te plakken.quote:Op donderdag 16 april 2026 16:46 schreef iggyinthehouse het volgende:
Vind het nog altijd een te gek nummer
quote:Het land waar alles kan en mag,
Geen uniform is heilig,
Een vrouw die wordt weer aangerand,
En je oma is nergens veilig.
Nooit geweten dat die Nederlands warenquote:Op donderdag 16 april 2026 16:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
The Right Side Won - What Fun (uit Haarlem)
Ik ook niet!quote:Op donderdag 16 april 2026 17:32 schreef bartrid het volgende:
[..]
Nooit geweten dat die Nederlands waren
quote:Op donderdag 16 april 2026 17:32 schreef bartrid het volgende:
[..]
Nooit geweten dat die Nederlands waren
Shit, had ik mijn mond moeten houden en de vraag moeten stellen waar de band vandaan kwam…quote:
quote:Op donderdag 16 april 2026 17:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Shit, had ik mijn mond moeten houden en de vraag moeten stellen waar de band vandaan kwam…
1000 spuiten op het strandquote:Op donderdag 16 april 2026 16:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eens, catchy, lekker up-tempo en vaak nog op diverse actuele situaties te plakken.
Volgende vraag in het kader van actuele teksten:
Wat van wie?
[..]
De titel is net als de songtekst een parodie op het origineel…quote:Op vrijdag 17 april 2026 00:06 schreef slaveloos het volgende:
[..]
1000 spuiten op het strand
Een joint bij het ontbijt
Van vormfout titel weet ik niet
quote:Op donderdag 16 april 2026 17:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Shit, had ik mijn mond moeten houden en de vraag moeten stellen waar de band vandaan kwam…
Ik had het ook al gezegdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |