Chips en drop en stimorol!quote:Op vrijdag 17 april 2026 18:49 schreef slaveloos het volgende:
Hoe heette de uitvoering van drank en drugs van Lil Kleine en Ronnie Flex die meer geschikt was voor een jeugdig publiek
Bijna...quote:
Net andersom maar kniesoor die etc...quote:
Zekerquote:
Volgens mij doet de gitarist ook backing vocals?quote:Op dinsdag 21 april 2026 14:03 schreef Bargehassus het volgende:
Welke bekende zanger doet de backing vocals op Nikita van Elton John en welke bekende artiest speelt er op gitaar?
Dat sluit ik niet uit, maar zag ik zo snel niet op Wiki. Maar ik ben in ieder geval op zoek naar twee personen.quote:Op dinsdag 21 april 2026 15:14 schreef camilero het volgende:
[..]
Volgens mij doet de gitarist ook backing vocals?
'Ladies and gentleman, mister Elton John!!'quote:Op dinsdag 21 april 2026 18:07 schreef Bargehassus het volgende:
De helft van het antwoord is een soort vervolgvraag.
Dat is al vast eentje correct.quote:Op dinsdag 21 april 2026 18:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
'Ladies and gentleman, mister Elton John!!'
George Michael zal wel de achtergrondzanger zijn…
quote:
quote:In 1991, Kershaw's song "" appeared on the soundtrack to the British film Buddy's Song, and in the American film Doc Hollywood. "
" became a UK No. 1 hit for the star of Buddy's Song,
Denk dat ik de song wel weet, maar de uitvoerende schiet me niet te binnen…quote:Op woensdag 22 april 2026 07:52 schreef bartrid het volgende:
de enige echte die het weet, krijgt het punt.
quote:was een Britse rockband, die in 1976 werd opgericht in Londen en waarvan de oorspronkelijke bandleden Peter Perrett, Alan Mair, John Perry en Mike Kellie waren, die in 1982 voor het eerst werden ontbonden. Ze werden geassocieerd met punk, powerpop en hardrock, met merkbare invloeden van psychedelia.
werden in 2007 opnieuw geformeerd, nadat hun grootste hit Another Girl, Another Planet een heropleving van algemeen belang kende.
quote:
Welke band?quote:was een Nederlandse poppy indie- cq. post-punkband, actief tussen 1984 en 1996 en afkomstig uit Breda. De stijl van de groep is moeilijk te categoriseren en is beïnvloed door onder andere punk, Britse post-punkbands (als The Fall, TV Personalities, Half Man Half Biscuit en Camper Van Beethoven), sixtiespsychedelica en beatmuziek, de new wave van Jonathan Richman en folk.
In 1987 krijgt de groep nationale aandacht als de debuutsingle Completely Nude between Forgetmenots op de radio gedraaid wordt door John Peel en de video ervan regelmatig wordt vertoond in het VPRO-programma Jonge Helden. Een doorbraak naar het grote publiek blijft uit maar door intensief toeren en het uitbrengen van nieuw werk weet de band een cultstatus op te bouwen.
Ik heb werkelijk geen idee.quote:Op donderdag 23 april 2026 07:56 schreef camilero het volgende:
de enige echte vervolgvraag die ik kon verzinnen
The four only ones?quote:Op vrijdag 24 april 2026 08:23 schreef camilero het volgende:
Niemand? Ik heb toch al 2 goede hints gegeven, dacht ik....
Bijna goed, je moet nog wat husselen en er iets tussen zetten om het enige echte goed antwoord te krijgenquote:Op vrijdag 24 april 2026 08:25 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
The four only ones?
Gokje gezien de hints...
quote:
quote:They reformed for a one-off gig in 2014, and announced a long-term reunion with new shows and music in 2025.
Paul Simon & Ladysmith Black Mambazo - Diamonds At The Soles Of Her Shoesquote:Op zondag 26 april 2026 09:44 schreef Bargehassus het volgende:
(a-wa) O kodwa u zo-nge li-sa namhlange
(a-wa a-wa) Si-bona kwenze ka kanjani
(a-wa a-wa) Amanto mbazane ayeza
Wat van wie?
quote:Op zondag 26 april 2026 09:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Paul Simon & Ladysmith Black Mambazo - Diamonds At The Soles Of Her Shoes
Niet gedacht dat 'ie zo snel geraden zou worden, chapeau!quote:Op zondag 26 april 2026 09:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Paul Simon & Ladysmith Black Mambazo - Diamonds At The Soles Of Her Shoes
Lene Nystrøm heden ten dagequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |