Indeed.quote:Op donderdag 26 maart 2026 11:39 schreef iggyinthehouse het volgende:
David Bowie, Boyzone, Gabrielle, Suzanne Vega, Elton John die ik me nog kan herinneren
quote:The first version became a hit in nightclubs, being played by underground DJs. This version included a sample of the song "Fast Car" by Tracy Chapman, but because of copyright reasons, the sample had to be removed.
Qua vervolgvraag zit je wel in de goede hoek...maar het antwoord is foutquote:Op vrijdag 27 maart 2026 14:44 schreef PPL het volgende:
Op basis van periode, dat het een vervolgvraag is en iets met een sample:
Tom's Diner - DNA feat Suzanne Vega
1+1=3quote:Op vrijdag 27 maart 2026 16:05 schreef iggyinthehouse het volgende:
2 brothers on the 4th floor hadden ook een hit met de titel van dit nummer
quote:Op vrijdag 27 maart 2026 18:26 schreef PPL het volgende:
[..]
1+1=3
Dat moet dan Dreams zijn en Gabrielle?
Tha Baron MC…quote:Op zaterdag 28 maart 2026 00:05 schreef PPL het volgende:
Even door op 2 brothers on the 4th floor: voor D-Rock en Desray hadden we deze gast.
WIe is dit?
[ afbeelding ]
Da Baron MC was the one who did itquote:
Hier hoor je 'm ook nog, rond de 1e minuut tijdens het intro:quote:Op zaterdag 28 maart 2026 22:45 schreef PPL het volgende:
[..]
Da Baron MC was the one who did it
1, 2, 3 hit it
Stand 2026:quote:
quote:Go home, get ahead, light-speed internet
I don't wanna talk about the way that it was
Leave America, two kids follow her
I don't wanna talk about who's doin' it first
And so it isquote:
And so it isquote:
Welk nummer?quote:Billy left his home with a dollar in his pocket
And a head full of dreams
He said somehow, someway
It's gotta get better than this
Patti packed her bags
Left a note for her mama
She was just seventeen
There were tears in her eyes
When she kissed her little sister goodbye
Stand 2026:quote:
Ik pas…quote:Op zondag 5 april 2026 08:16 schreef camilero het volgende:
Nou, ik hoop dat deze vraag vandaag of morgen beantwoord wordt, anders wordt het een beetje eieren na pasen....
Wat is het vandaag?quote:Op zondag 5 april 2026 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet wel wie, maar de wat weet ik nie.
quote:Op dinsdag 7 april 2026 10:48 schreef iggyinthehouse het volgende:
Easter van Patty Smith group
ik zag het in BTN (because the night)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |