Ik vervang ze pas wanneer ze herrie maakt en of natte strepen achterlaat. Op sommige ruitwisser heeft een gele ronde sticker, wanneer de geel vergaat, is aan vervanging toe.quote:Op woensdag 18 maart 2026 08:56 schreef vosss het volgende:
enwissers van jullie auto?
Toevallig gisteren voor 2 van onze auto's nieuwe wissers besteld. Voor 1 de achterwisser en de andere beide voorruitwissers.
Ik kan mij eigenlijk niet heugen wanneer ik voor het laatst nog eens een ruitenwisser heb (moeten) vervangen.
Las toevallig ergens dat aangeraden werd om 2x per jaar te vervangen?!
Hoe vaak vervangen jullie de ruitenwissers van jullie auto?
Wellicht rij je ook niet zoveel auto.quote:Op woensdag 18 maart 2026 11:39 schreef junkiesietze het volgende:
2 keer per jaar wtf?
in de kia die ik 11 jaar had heb ik ze 1x vervangen
dat klopt, met 70k op de teller verkocht, had hem nieuw gekocht.quote:Op woensdag 18 maart 2026 11:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wellicht rij je ook niet zoveel auto.
Valeo flat blade voor de NC en Bosch flat blade voor de 01.quote:Op woensdag 18 maart 2026 11:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
Met wat voor wisserbladen vervang je ze. Want als je bij de automaterialenzaak van die habbie-babbie wisserbladen koopt dan kan je elk jaar nieuwe halen.
Die dingen kosten 2 tientjes. En dan heb je een merk. En flat blades.quote:Op woensdag 18 maart 2026 11:48 schreef bianconeri het volgende:
Als we geld hebben dan over tijdje toch maar wel eens vervangen.
Ik laat mij graag sponsorenquote:Op woensdag 18 maart 2026 12:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Die dingen kosten 2 tientjes. En dan heb je een merk. En flat blades.
De oude en b merken zijn goedkoper.
Gaat toch wel om veiligheid.
Habbie-babbiequote:Op woensdag 18 maart 2026 11:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
Met wat voor wisserbladen vervang je ze. Want als je bij de automaterialenzaak van die habbie-babbie wisserbladen koopt dan kan je elk jaar nieuwe halen.
Als ze strepen trekken of deel loslaat. Is ook APK punt.quote:Op woensdag 18 maart 2026 08:56 schreef vosss het volgende:
enwissers van jullie auto?
Toevallig gisteren voor 2 van onze auto's nieuwe wissers besteld. Voor 1 de achterwisser en de andere beide voorruitwissers.
Ik kan mij eigenlijk niet heugen wanneer ik voor het laatst nog eens een ruitenwisser heb (moeten) vervangen.
Las toevallig ergens dat aangeraden werd om 2x per jaar te vervangen?!
Hoe vaak vervangen jullie de ruitenwissers van jullie auto?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |