abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220366217
Samen met zijn fictieve gezin was acteur Frank Lammers dertien jaar lang het gezicht van Jumbo in de tv-commercials. Hij wordt vervangen door een nieuwe Brabander. Zijn opvolger is opnieuw een grote naam: „Een optimistische man, hij krijgt de lachers op zijn hand als je hem op een podium zet.”

Na dertien jaar trekt Jumbo zelf de stekker uit de samenwerking met Frank Lammers, en ook met actrice Maaike Meijer (bekend van onder meer Toren C), met wie hij een fictief gezin met drie kinderen vormde. Lammers was de ietwat sullige en brave huisvader, Meijer de moeder die het gezin feitelijk draaiende hield.

Bron

Weliswaar een nieuwsartikel maar tegelijk voor mij een giga JUICH. Wát een ontiegelijke k*t reclames waren dat van Jumbo.

Derhalve roept het ook een KLB-tje op want ik vermoed dat ze die schlemiel van een Theo Maassen geritseld hebben voor een nieuw slot aan bagger.
Ook in moeilijke tijden.
pi_220366230
13 jaar te laat
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
pi_220366253
Misschien iets voor Glennis
pi_220366308
Hij was idd wel het gezicht in de reclames. Maar of dat veel zoden aan de dijk zette ;)
pi_220366322
Kan hij ook weer eens bij de Appie boodschappen doen.
pi_220366337
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 17:52 schreef Gibson88 het volgende:
Samen met zijn fictieve gezin was acteur Frank Lammers dertien jaar lang het gezicht van Jumbo in de tv-commercials. Hij wordt vervangen door een nieuwe Brabander. Zijn opvolger is opnieuw een grote naam: „Een optimistische man, hij krijgt de lachers op zijn hand als je hem op een podium zet.”

Na dertien jaar trekt Jumbo zelf de stekker uit de samenwerking met Frank Lammers, en ook met actrice Maaike Meijer (bekend van onder meer Toren C), met wie hij een fictief gezin met drie kinderen vormde. Lammers was de ietwat sullige en brave huisvader, Meijer de moeder die het gezin feitelijk draaiende hield.

Bron

Weliswaar een nieuwsartikel maar tegelijk voor mij een giga JUICH. Wát een ontiegelijke k*t reclames waren dat van Jumbo.

Derhalve roept het ook een KLB-tje op want ik vermoed dat ze die schlemiel van een Theo Maassen geritseld hebben voor een nieuw slot aan bagger.
Nee, het wordt Rob Kemps. _O-

https://www.rtl.nl/boulev(...)aike-meijer-afscheid
  dinsdag 17 maart 2026 @ 18:09:27 #8
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_220366339
ik vind het een matige acteur met een verschrikkelijk irritante stem
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_220366343
quote:

Bron

Staat notabene in de link die je zelf geplaatst hebt. |:(
pi_220366360
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 18:10 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Staat notabene in de link die je zelf geplaatst hebt. |:(
Ah ja kan gebeuren, heb niet het hele artikel gelezen. Probleem opgelost ^O^
Ook in moeilijke tijden.
pi_220366373
quote:

Bron

Waarom kijk je überhaupt naar reclames?
pi_220366388
quote:
Zijn opvolger is opnieuw een grote naam: „Een optimistische man, hij krijgt de lachers op zijn hand als je hem op een podium zet.”
Hans Teeuwen?
pi_220366392
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 18:18 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Hans Teeuwen?
Rob Kemps
pi_220366429
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 18:19 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Rob Kemps
Heeft er ooit iemand gelachen om Rob Kemps?
pi_220366435
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 18:26 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Nou ik in ieder geval niet :D
Ook in moeilijke tijden.
pi_220366455
quote:

[..]
Nee ik ook niet, nu allemaal van links naar rechts in de Jumbo
  dinsdag 17 maart 2026 @ 18:37:45 #17
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220366507
Frank Lammers was in 1922 al niet leuk meer. Hij was ook niet te verstaan.
  dinsdag 17 maart 2026 @ 18:53:17 #18
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220366627
quote:

[..]
Zeker.
Rob Kemps.
pi_220366858
Jammer, mooie kop heeft die vent. Hij deed het prima.
  dinsdag 17 maart 2026 @ 19:26:55 #20
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220366890
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 18:18 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Hans Teeuwen?
Ik gok op Frans Bauer.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220367107
De enige die Rob Kemps leuk vindt is Rob Kemps.
Alius aliud dicit
pi_220367972
wtf. Bestaan er serieus mensen die lineaire tv kijken én zich druk maken om een karakter in een reclame?!

Beste TS: voel eens aan je hoofd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')