Nee, het wordt Rob Kemps.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 17:52 schreef Gibson88 het volgende:
Samen met zijn fictieve gezin was acteur Frank Lammers dertien jaar lang het gezicht van Jumbo in de tv-commercials. Hij wordt vervangen door een nieuwe Brabander. Zijn opvolger is opnieuw een grote naam: „Een optimistische man, hij krijgt de lachers op zijn hand als je hem op een podium zet.”
Na dertien jaar trekt Jumbo zelf de stekker uit de samenwerking met Frank Lammers, en ook met actrice Maaike Meijer (bekend van onder meer Toren C), met wie hij een fictief gezin met drie kinderen vormde. Lammers was de ietwat sullige en brave huisvader, Meijer de moeder die het gezin feitelijk draaiende hield.
Bron
Weliswaar een nieuwsartikel maar tegelijk voor mij een giga JUICH. Wát een ontiegelijke k*t reclames waren dat van Jumbo.
Derhalve roept het ook een KLB-tje op want ik vermoed dat ze die schlemiel van een Theo Maassen geritseld hebben voor een nieuw slot aan bagger.
Staat notabene in de link die je zelf geplaatst hebt.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 17:52 schreef Gibson88 het volgende:
Samen met zijn fictieve gezin was acteur Frank Lammers dertien jaar lang het gezicht van Jumbo in de tv-commercials. Hij wordt vervangen door een nieuwe Brabander. Zijn opvolger is opnieuw een grote naam: „Een optimistische man, hij krijgt de lachers op zijn hand als je hem op een podium zet.”
Na dertien jaar trekt Jumbo zelf de stekker uit de samenwerking met Frank Lammers, en ook met actrice Maaike Meijer (bekend van onder meer Toren C), met wie hij een fictief gezin met drie kinderen vormde. Lammers was de ietwat sullige en brave huisvader, Meijer de moeder die het gezin feitelijk draaiende hield.
Bron
Weliswaar een nieuwsartikel maar tegelijk voor mij een giga JUICH. Wát een ontiegelijke k*t reclames waren dat van Jumbo.
Derhalve roept het ook een KLB-tje op want ik vermoed dat ze die schlemiel van een Theo Maassen geritseld hebben voor een nieuw slot aan bagger.
Ah ja kan gebeuren, heb niet het hele artikel gelezen. Probleem opgelostquote:Op dinsdag 17 maart 2026 18:10 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Staat notabene in de link die je zelf geplaatst hebt.
Waarom kijk je überhaupt naar reclames?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 17:52 schreef Gibson88 het volgende:
Bron
Hans Teeuwen?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 17:52 schreef Gibson88 het volgende:
Zijn opvolger is opnieuw een grote naam: „Een optimistische man, hij krijgt de lachers op zijn hand als je hem op een podium zet.”
Nou ik in ieder geval nietquote:Op dinsdag 17 maart 2026 18:26 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Heeft er ooit iemand gelachen om Rob Kemps?
Nee ik ook niet, nu allemaal van links naar rechts in de Jumboquote:Op dinsdag 17 maart 2026 18:26 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zeker.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 18:26 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik gok op Frans Bauer.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |