Ja, nu helemaal, want sinds Israël Trump heeft als aanvalshond, kunnen ze meters maken. Alles afmaken en de rest deporteren.quote:
Dat staat los van het discussiepunt.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:41 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ja, nu helemaal, want sinds Israël Trump heeft als aanvalshond, kunnen ze meters maken. Alles afmaken en de rest deporteren.
Nee, als ze het nuken kunnen ze er zelf niet gaan wonen.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Natuurlijk valt dat wel erg makkelijk te winnen, drie nukes en je bent er, alleen is Israël erg zuinig op mensenlevens, ook al had er net een genocide plaatsgevonden onder de eigen bevolking.
En er komt dan geen 'Trump Gaza Beach'.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:42 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Nee, als ze het nuken kunnen ze er zelf niet gaan wonen.
Ik volg een podcast met twee MAGA bejaarden en hun kinderen. Je ziet ze gewoon met de week compleet draaien en niet doorhebben hoe raar dat is.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
"I support the current thing!"
Al voor de oorlog in Iran was het een populaire spotprent dat Maga alles napapegaait wat Trump roept. Ongeacht of het waar is...
Dat wordt nu ook weer heel mooi duidelijk.
de bevolking is USA die wordt niet onderdrukt, nog niet dat isquote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Als Iran hetzelfde zegt over de VS, dan is iedereen opeens boos...
Echt bizar hoe aan de start nog niemand fan was, omdat er niet eens een poging tot uitleg vooraf was ondernomen en ze terwijl de oorlog met de dag slechter gaat er allemaal achter gaan staan.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:36 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Je had het ook gewoon even kunnen factchecken ipv te gaan janken. Klopt gewoon:
[ x ]
Behalve de mensen die zijn aangegeven als immigranten door hun buren, die zitten in concentratiekampen.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:50 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
de bevolking is USA die wordt niet onderdrukt, nog niet dat is
Zal hier ook een goeie oplossing zijn bij velen.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:53 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Behalve de mensen di zijn aangegeven als immigranten door hun buren, die zitten in concentratiekampen.
Daar ben ik het mee eens. Maaar misschien sloopt Iran nu Israel zodanig dat het ook klaar is met Israel. Dan is het midden Oosten probleem denk ik wel voorgoed opgelost. Een hoop joden zijn inmiddels ook wel klaar met israel en pakken hun spullen en vertrekken.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:34 schreef Toby56 het volgende:
[..]
De tragiek van het Palestijnse volk is dat hun belangen momenteel alleen nog worden 'vertegenwoordigd' door een groep hatende terroristen. Want dat is wat Hamas is: een groep hatende terroristen.
Ooit was er nog hoop, met Rabin en Arafat, die bereid waren om 'outside hun boks' te denken.
Maar dat is al bijna een eeuwigheid geleden.
En die tijd komt voorlopig niet meer terug.
Bron aub?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:56 schreef WillemVOC het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. Maaar misschien sloopt Iran nu Israel zodanig dat het ook klaar is met Israel. Dan is het midden Oosten probleem denk ik wel voorgoed opgelost. Een hoop joden zijn inmiddels ook wel klaar met israel en pakken hun spullen en vertrekken.
Gooi er maar eens 1 voor een tribunaal. Eens kijken hoe snel de rest zich aanpast en wel wil werken.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:55 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
[..]
Tribunalen en concentratiekampen? Jullie stemmen FvD?
Toppie, de enige democratie met rechten voor vrouwen, homo's en andersdenkenden vertrekt om plaats te maken voor theocratisch islamitisch hellhole # zoveel.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:56 schreef WillemVOC het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. Maaar misschien sloopt Iran nu Israel zodanig dat het ook klaar is met Israel. Dan is het midden Oosten probleem denk ik wel voorgoed opgelost. Een hoop joden zijn inmiddels ook wel klaar met israel en pakken hun spullen en vertrekken.
Zijn de kleuren en grijstinten weer op?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Toppie, de enige democratie met rechten voor vrouwen, homo's en andersdenkenden vertrekt om plaats te maken voor theocratisch islamitisch hellhole # zoveel.
Jippie.
Lieverd, check gewoon even de wereldranglijsten m.b.t. vrouwenrechten, LGBTQ-rechten en godsdienstvrijheid en kom daarna weer een keer terug met je onbelezen woke stuiptrekkingenquote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:00 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Zijn de kleuren en grijstinten weer op?
Wat bedoel je met bron? Iran heeft Israel goed geraak op dit moment als ik alle beelden mag geloven. Daarnaast wil trump nu hulp van europa omdat israel en de vs dit niet meer alleen kunnen.quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:01 schreef WillemVOC het volgende:
[..]
Wat bedoel je met bron? Iran heeft Israel goed geraak op dit moment als ik alle beelden mag geloven. Daarnaast wil trump nu hulp van europa omdat israel en de vs dit niet meer alleen kunnen.
Iran is bijna 85 keer groter dan Israel. Dit was gewoon een kansloze missie van Israel. Het is klaar met Israel na deze oorlog.
De discrepantie tussen je eerste zin ("daar ben ik het mee eens") en de rest is tamelijk schrijnend.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:56 schreef WillemVOC het volgende:
[..]
Ja die Arabieren zijn allemaal hele fijne jongens. Haatbaardje daar, westers jihadje hier.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:56 schreef WillemVOC het volgende:
[..]
Wat bedoel je uberhaupt met klaar? Kapot, niemand woont er straks meer?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:01 schreef WillemVOC het volgende:
[..]
Wat bedoel je met bron? Iran heeft Israel goed geraak op dit moment als ik alle beelden mag geloven. Daarnaast wil trump nu hulp van europa omdat israel en de vs dit niet meer alleen kunnen.
Iran is bijna 85 keer groter dan Israel. Dit was gewoon een kansloze missie van Israel. Het is klaar met Israel na deze oorlog.
Het probleem is juist Israel en mensenrechten. Hele gezinnen en steden platgebombardeerd en dan begin jij over mensenrechten. Jij bent 1 grote grap op dit forum. Iran heeft in 5000 jaar nog nooit een land als eerste aangevallen. Iran staat in de top 3 van mensen met de hoogste intelligentie. Het is een veel beschaafder land dan de meeste europese landen met hun extreem rechtse propaganda anno 2026.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Toppie, de enige democratie met rechten voor vrouwen, homo's en andersdenkenden vertrekt om plaats te maken voor theocratisch islamitisch hellhole # zoveel.
Jippie.
Overigens zullen we jou en je kloons daarna nergens meer horen over mensenrechten. Natuurlijk niet; mensenrechten interesseren jou en al die andere salafi's geen moer. Als het kalifaat maar doorgang vindt
Trump loopt al heel lang te flirten met het idee haar NAVO/Europese bondgenoten bij het grofvuil te zetten. Hij zoekt altijd een stok om mee te slaan en het was gewoon afwachten tot dit moment na de 5% toezegging, tenzij je oogkleppen op hebt. Het Amerikaanse volk is gebrainwashed dat we bij wijze van aan het Amerikaanse staatsinfuus liggen. Het volk daar hoort het allemaal likkebaardend aan en Trump (zijn gedachtegang) had en heeft volop steun.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:17 schreef theunderdog het volgende:
Trump doet inderdaad maar 1 ding, en dat is constant aandacht vragen. Om uit de NATO te stappen, heeft hij een meerderheid uit het congres nodig. Dus dat gaat niet gebeuren. Maar goed, dat gezegd hebbende: het vertrouwen is wel echt weg. Ik wens de president in 2028 onwijs veel succes. En eigenlijk al de mensen na de midterms die de boel wat meer richting het redelijke moeten sturen (als de midterms de gewenste uitkomst hebben).
Verplaats Israël. Zo groot is het niet. Eventueel naar een kunstmatig eiland. En dan ergens in de Grote Oceaan, ver weg van alles. Of misschien kunnen ze in Australië terecht, dat is ook voornamelijk woestijn. Dat kunnen ze dan mooi ontginnen.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:02 schreef Toby56 het volgende:
[..]
De discrepantie tussen je eerste zin ("daar ben ik het mee eens") en de rest is tamelijk schrijnend.
Mensen als Sadat (namens Egypte) en Arafat (namens de Palestijnen) zagen in elk geval in dat het "klaar willen zijn met Israël (als land)" een volkomen zinloos doel was.
Al die haat en de wens om Israël als land (zoals in Iran en bij Hamas) volledig te laten verdwijnen is nog steeds volkomen zinloos. Die wens is een essentiële aanleiding - samen met andere aanleidingen - tot de keten van geweld waarin het Midden-Oosten is vervallen.
Ja, dat bedoel ik. Er zullen altijd wel een gedeelte blijven hangen. Maar het is klaar met Israel na deze oorlog. VS zal zich wel binnen een paar weken gaan terug trekken omdat het teveel geld gaat kosten.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Wat bedoel je uberhaupt met klaar? Kapot, niemand woont er straks meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |