Ja, ze geloven allebei alleen in zichzelf.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 22:36 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Zijn vrouw is niet eens christelijk. De man is niet echt.
Toch benieuwd wanneer het in dit topic gemeld was overigens, even terug gekeken maar na 18.00u in elk geval niet. En nee, dat Israël het vanmiddag meldde is dus niet hetzelfde nieuws.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 22:34 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
sorry, niet iedereen zit bovenop het nieuws, snap ik.
Als je echt de extreme Amerikaanse gristen bent ga je niet trouwen met een Hindu vrouw die tot voor kort succesvoller was dan hijzelf. Het is gewoon een shapeshifter die zich aanpast aan waar de wind waait. Niet iemand die zichzelf gaat opofferen voor een Armageddon fantasie.quote:
Oh, hahaha, heb hier zoveel nieuwssites openstaan dat ik niet meer weet wat waar en wanneer, meen toch echt dat het hier al vele malen gemeld was.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 22:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toch benieuwd wanneer het in dit topic gemeld was overigens, even terug gekeken maar na 18.00u in elk geval niet. En nee, dat Israël het vanmiddag meldde is dus niet hetzelfde nieuws.
Ik ben flink links.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 22:33 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ah, je geeft dus toe flink rechts te zijn? Dat was ons al duidelijk.
Vance + GOP is sowieso Armageddon fantasie.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 22:40 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als je echt de extreme Amerikaanse gristen bent ga je niet trouwen met een Hindu vrouw die tot voor kort succesvoller was dan hijzelf. Het is gewoon een shapeshifter die zich aanpast aan waar de wind waait. Niet iemand die zichzelf gaat opofferen voor een Armageddon fantasie.
Maar waarom zien we dat dan niet terug in je posts?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 22:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik ben flink links.
Ook ettelijke malen uitgelegd waarom: pleiten voor een centrale, grote overheid, voorzieningen voor armen, zieken, werklozen en ouderen, een gereguleerde markt, radicale scheiding kerk en staat, totale gelijkwaardigheid man en vrouw, hetero en homo, bescherming van werknemersrechten...
Kijk, als je tegenwoordig links enkel nog ziet als 'PRO PALLIE' en 'ANTI ISRAEL', snap ik dat je met dit soort achterlijke stellingen komt.
Ik ben daadwerkelijk links. Jij bent modieus links.
Allemaal prima, maar jouw haat op elke religie is net zo fanatiek als een religie. Dogmatisch.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 22:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik ben flink links.
Ook ettelijke malen uitgelegd waarom: pleiten voor een centrale, grote overheid, voorzieningen voor armen, zieken, werklozen en ouderen, een gereguleerde markt, radicale scheiding kerk en staat, totale gelijkwaardigheid man en vrouw, hetero en homo, bescherming van werknemersrechten...
Kijk, als je tegenwoordig links enkel nog ziet als 'PRO PALLIE' en 'ANTI ISRAEL', snap ik dat je met dit soort achterlijke stellingen komt.
Ik ben daadwerkelijk links. Jij bent modieus links.
Dat zie je terug in mijn posts, alleen lees je die niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 22:43 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Maar waarom zien we dat dan niet terug in je posts?
"Godsdienst is des duivels! Behalve de Joden. Eigenlijk alleen moslims!"
Goh, alsnog ben ik het niet die pleit voor het opheffen van staten omdat daar bepaalde mensen wonen.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 22:43 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Allemaal prima, maar jouw haat op elke religie is net zo fanatiek als een religie. Dogmatisch.
Nou, beste man, dan zijn we het daar in ieder geval over eens.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 22:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Goh, alsnog ben ik het niet die pleit voor het opheffen van staten omdat daar bepaalde mensen wonen.
Je bent dus eigenlijk tegen de Joden en Israëlquote:Op dinsdag 17 maart 2026 22:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Goh, alsnog ben ik het niet die pleit voor het opheffen van staten omdat daar bepaalde mensen wonen.
Geen idee wat je aan het roken bent, maar ik zou er mee stoppen.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 22:47 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Je bent dus eigenlijk tegen de Joden en Israël
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |