Een verplichting tot het dragen van een sluier voor vrouwen was er alleen tijdens het biddenquote:Op maandag 16 maart 2026 23:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
In het christendom was dat ook.
Alleen zijn we hier al een paar eeuwen verder.
'verder'quote:Op maandag 16 maart 2026 23:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
In het christendom was dat ook.
Alleen zijn we hier al een paar eeuwen verder.
Die hebben Confucius, Lao Zi, Boeddha, Mao en Xi.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 08:54 schreef Since2003 het volgende:
[..]
'verder'
Hier moet je eens met een Chinees over in discussie gaat. Word je gauw wakker gemaakt uit je illusie.
Chinezen hebben een achterlijke maatschappij waarin het individu evenveel waard is als een strontvlieg.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 08:54 schreef Since2003 het volgende:
[..]
'verder'
Hier moet je eens met een Chinees over in discussie gaat. Word je gauw wakker gemaakt uit je illusie.
De vraag is wel: heb je liever een competente fascist of een incompetente?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:30 schreef Tjacka het volgende:
Als Trump een fascist is, en hij vindt zelf dat hij dat is, dan is het wel een compleet incompetent exemplaar. Klassiek fascisme draait om strak beleid, duidelijke doelen en macht uitoefenen, dit is gewoon geopolitiek paniekvoetbal: eerst dreigen, dan twijfelen, bondgenoten afstoten en weer nodig hebben. Geen plan, alleen chaos.
Zelfs Benito Mussolini zou zich omdraaien in zijn graf… en dat is knap, want Italië had tijdens de Tweede Wereldoorlog een leger dat er letterlijk geen reet van kon. Griekenland, Noord-Afrika, overal rampspoed. En toch hield Mussolini nog de schijn van controle op. Trump? Die zou hem hoogstwaarschijnlijk tot wanhoop drijven.
Die 4500 kogels per minuut die landen ook ergens in de stad.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:17 schreef Glazenmaker het volgende:
https://www.geenstijl.nl/(...)valsgolf-op-emiraten
De C-ram beelden zijn wel bijzonder. Tegelijkertijd vraag ik mij af waarom die FPV drone niet gewoon met een rpg eronder tegen de C-Ram is aangevlogen. Lijkt mij in Irak toch niet moeilijk aan te komen.
Zo sneu.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 07:23 schreef Perrin het volgende:
Dat was een behoorlijke brand als het 30 uur duurde om 'm te blussen..
[..]
[ x ]
Je kan op de beelden zien hoe de gemiste kogels zichzelf opblazen om dat te voorkomen.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die 4500 kogels per minuut die landen ook ergens in de stad.
Die mariniers zijn opgeleid voor dit doel.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:37 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zo sneu.
Daar zit je dan met duizenden mariniers omdat je een knettergekke president hebt die overal oorlogje wil spelen.
Een regen van stukjes kogel dan.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:38 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je kan op de beelden zien hoe de gemiste kogels zichzelf opblazen om dat te voorkomen.
Klopt, maar ik mag toch hopen dat die mariniers daar ook wel een doel mee willen hebben.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die mariniers zijn opgeleid voor dit doel.
Als alle shirts zijn afgebrand kun je ze niet meer gebruiken om de wc mee te saboteren. 9d schaak van de politieke officier aan boort.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:37 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zo sneu.
Daar zit je dan met duizenden mariniers omdat je een knettergekke president hebt die overal oorlogje wil spelen.
Schieten op Iran stond denk ik vrij hoog op hun verlanglijstje.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:39 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Klopt, maar ik mag toch hopen dat die mariniers daar ook wel een doel mee willen hebben.
Iets wat terecht en rechtvaardig is.
Stel ik zou zo achterlijk zijn om het leger in te gaan, dan zou ik alsnog niet lekker willen opdraven in een kansloze oorlog die nergens op slaat omdat mijn president oorlogje willen voeren.
Stiekem heeft die feeks best een lekker kontjequote:Op maandag 16 maart 2026 23:32 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Booohhh kijk Dilan eens shinen.
Kek filmpje.
Dat lijkt mij heel sterk.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Schieten op Iran stond denk ik vrij hoog op hun verlanglijstje.
quote:
quote:Op maandag 16 maart 2026 11:32 schreef UitStraling het volgende:
Laat ze in de moslimwereld eerst maar eens leren dat homo's en vrouwen ook mensen zijn, daarna praten we verder over discriminatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |