Heb je in België gewoond dan? Ik wel.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 17:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die van een Fries en een Brabo ook.
Vlaanderen en NL schelen minder qua cultuur van elkaar dan Vlaanderen/NL vergeleken met die moslims die er wonen. Kan makkelijk samen.
https://www.nu.nl/binnenl(...)ielopvangcrisis.htmlquote:Op maandag 16 maart 2026 15:12 schreef RotatoR het volgende:
Dat krijg je ervan als je iedere gemeenschap wil verneuken met een AZC.
Oh dat helemaal, zit wel eens in cafe en dan babbel ik veel met jongeren vaak tussen de 18 en 25 ik zelf 40+ jeez opgegroeid met Tiktok instagram en andere zooi apps.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 17:17 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Mensen worden inderdaad dommer door inteelt. Zie je ook gewoon gelijk.
Zou je dit ook in het Nederlands kunnen opschrijven? Over een droevig laag niveau gesproken.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 17:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oh dat helemaal, zit wel eens in cafe en dan babbel ik veel met jongeren vaak tussen de 18 en 25 ik zelf 40+ jeez opgegroeid met Tiktok instagram en andere zooi apps.
En nu AI en op scholen .... niveau is laag, droefig laag.
niet dat ik een hoge opleiding heb gehad maar ....
klok kijken of Wereldkaart of geschiedenis.
Ik moest laatst nog uitleggen wie Rembrant was!
Rembrandt kennen ze wel hoor! Wie Rembrant is zou ik eerlijk gezegd ook niet weten.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 17:28 schreef theguyver het volgende:
Ik moest laatst nog uitleggen wie Rembrant was!
Vlaanderen samenvoegen met Limburg, Noord-Brabant en Zeeland tot 1 nieuw land. Eventueel nog een stukske Gelderland erbij.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 16:51 schreef Chivaz het volgende:
Vlaanderen bij Nederland laten aansluiten zou voor beide landen een zeer goede zaak zijn. De cultuur ligt zeer dicht bij elkaar en we zouden in één klap de twee grootste Europese havens inclusief de Antwerpse industrie binnen de landsgrenzen hebben. Het enige debacle is Brussel, als we dat inclusief Wallonië aan de Fransen kunnen geven dan ben ik zeer tevreden.
Gewerkt en heb er een boel vrienden. Al jaren.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 17:12 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Heb je in België gewoond dan? Ik wel.
Soort zoekt soortquote:Op dinsdag 17 maart 2026 17:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou je dit ook in het Nederlands kunnen opschrijven? Over een droevig laag niveau gesproken.
quote:Op dinsdag 17 maart 2026 17:28 schreef theguyver het volgende:
zit wel eens in cafe en dan babbel ik veel met jongeren vaak tussen de 18 en 25 ik zelf 40+
.... niveau is laag, droefig laag.
Ik ga daar in op je kwalificaties. Je continue op de man spelen.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 17:08 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
In post 174 ben je pro oorlog, maar in 184 doe je net alsof ik dat helemaal niet kan weten en je het maar aanwrijf. Verklaar.
Dus om te bewijzen hoe stom ik ben lieg je over wat je zelf hebt gezegd.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 17:44 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik ga daar in op je kwalificaties. Je continue op de man spelen.
De bevestiging dat je wederom niet uit bent op een inhoudelijke discussie.
Moet toegeven, dit is wel een hele rijke fantasie die je hebt met dit spinsel.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 17:46 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dus om te bewijzen hoe stom ik ben lieg je over wat je zelf hebt gezegd.
Vent, ik kom met een inhoudelijk iets in post 174, jij besluit in je reactie daarop op de man te gaan spelen.quote:Hoe draagt dat bij aan een inhoudelijke discussie?
die kaart klopt nietquote:Op dinsdag 17 maart 2026 17:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/binnenl(...)ielopvangcrisis.html
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
als ik het zo even goed zie kan je best zien waar D66 wint!
Jij hebt makkelijk praten vanuit het buitenland. Daarom nogmaals, hou je a.u.b. buiten zulke topics. Als de media schrijft 'extreemrechtse groepering', dan denk jij gelijk aan het nazisme. Zegt dat dan iets over die groepen of meer over jou? Dat je de media klakkeloos overneemt zonder de nuance ervan te weten?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 07:57 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hou toch op man....
Die mensen roepen op tot geweld en haat tegen buitenlanders.
´´bezorgde burgers´´ ja joh. Alsof een bezorgde burger een nazi aanhanger is![]()
![]()
![]()
Ook verder haal je alleen maar onzin aan. Nederland verpaupert niet, niemand wordt uit huizen gezet, niemand hoeft zich zorgen te maken. Veiligheid in NL is zeer hoog.
Een bezorgde burger zou zelf nadenken, zou zelf kritisch zijn. Maar racisme en discrimiantie, zelfs nazi gedachtegoeden hebben daar niets mee te maken.
[..]
Hou toch op man. Die mensen hangen publiekelijk nazi gedachtegoeden aan.
Moeten we dat al normaal vinden?
Nederland is gewoon Nederland en blijft Nederland. Daar hoef je geen nazi voor te zijn.
Maar he lekker het arische ras bovenaan of niet?
[..]
Hou toch op...
Stel jij kent idd een klein deel van die extreem rechtse figuren, dat zegt natuurlijk niets over het gedachtegoed achter dit soort nazi groepen.
[..]
Deze defend groepen zijn juist pro etnische zuiveringen.
Dit soort groepen veroorzaken dat juist.
[..]
Maar he gewelddadig zijn ze natuurlijk niet
dislekdinges! en typtyfus!quote:Op dinsdag 17 maart 2026 17:35 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Rembrandt kennen ze wel hoor! Wie Rembrant is zou ik eerlijk gezegd ook niet weten.
Het 'heilige' vuur.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 18:51 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten vanuit het buitenland. Daarom nogmaals, hou je a.u.b. buiten zulke topics. Als de media schrijft 'extreemrechtse groepering', dan denk jij gelijk aan het nazisme. Zegt dat dan iets over die groepen of meer over jou? Dat je de media klakkeloos overneemt zonder de nuance ervan te weten?
We hebben nagenoeg alle Defend-groepjes toch op het Malieveld bezig gezien?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 18:51 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten vanuit het buitenland. Daarom nogmaals, hou je a.u.b. buiten zulke topics. Als de media schrijft 'extreemrechtse groepering', dan denk jij gelijk aan het nazisme. Zegt dat dan iets over die groepen of meer over jou? Dat je de media klakkeloos overneemt zonder de nuance ervan te weten?
Nee, dat is demoniseren!quote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:03 schreef Caland het volgende:
[..]
We hebben nagenoeg alle Defend-groepjes toch op het Malieveld bezig gezien?
Als je dat al geen extreemrechts meer mag noemen houdt iedere vorm van discussie wel op imo
Ja, ik maak me ietsje meer zorgen over door al die oliestaten gefinancierde wahabi's dan een paar minkukels met prinsenvlaggen.quote:
Nee, eigenlijk niet. Ik hoorde van alle kanten dat het verschrikkelijke rellen waren maar het gemiddelde feestje na een wedstrijd van Marokko of een Eritrese bijeenkomst gaat er harder aan toe.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:03 schreef Caland het volgende:
[..]
We hebben nagenoeg alle Defend-groepjes toch op het Malieveld bezig gezien?
Dat is een inhoudelijke kwalificatie en die kun je niet baseren op wat ene Abdullah aan gebaren maakt of het voeren van de oorspronkelijke Nederlandse vlag.quote:Als je dat al geen extreemrechts meer mag noemen houdt iedere vorm van discussie wel op imo
Een demonstratie tegen asielbeleid georganiseerd door Els Rechts, waar Voorpost aanwezig was, men de Hitlergroet bracht, politie massaal werd aangevallen, politieauto’s in de fik, een kantoor van een politieke partij gesloopt. Dat kan je wat mij betreft prima wegzetten als de gemiddelde bezorgde burger, de waarheid ligt vermoedelijk net iets anders dan dat.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:54 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Ik hoorde van alle kanten dat het verschrikkelijke rellen waren maar het gemiddelde feestje na een wedstrijd van Marokko of een Eritrese bijeenkomst gaat er harder aan toe.
[..]
Dat is een inhoudelijke kwalificatie en die kun je niet baseren op wat ene Abdullah aan gebaren maakt of het voeren van de oorspronkelijke Nederlandse vlag.
De hitlergroet was door Abdullah, Appie Sieg Heil was zijn bijnaam geloof ik en jouw redenering zou menig Gaza-demonstratie als moslimextremistisch kwalificeren.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Een demonstratie tegen asielbeleid georganiseerd door Els Rechts, waar Voorpost aanwezig was, men de Hitlergroet bracht, politie massaal werd aangevallen, politieauto’s in de fik, een kantoor van een politieke partij gesloopt.
Appie was lang niet de enige.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De hitlergroet was door Abdullah, Appie Sieg Heil was zijn bijnaam geloof ik en jouw redenering zou menig Gaza-demonstratie als moslimextremistisch kwalificeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |