Eens.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:04 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
De alternatieve realiteit en of revisionisme van de boze kereltjes blijft fascinerend.
Ook de rechtse partijen zeggen toch dat we de problemen samen moeten aanpakken? Waarom is dat dan niet goed als linkse partijen dat ook zeggen?quote:Op donderdag 19 maart 2026 23:15 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ah, kijk, je begint in te zien hoe links faalt
En weer begin je over wat andersquote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:48 schreef torentje het volgende:
[..]
Ook de rechtse partijen zeggen toch dat we de problemen samen moeten aanpakken? Waarom is dat dan niet goed als linkse partijen dat ook zeggen?
Interessant, is het niet juist rechts dat faalt, doordat ze zich steeds verder mee laten slepen om allerlei racistische drek?quote:Op donderdag 19 maart 2026 23:15 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ah, kijk, je begint in te zien hoe links faalt
Loaded question.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:00 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Interessant, is het niet juist rechts dat faalt, doordat ze zich steeds verder mee laten slepen om allerlei racistische drek?
Althans, die extremistische ellende lijkt me voor traditionele rechtse mensen ook niet echt prettig…
Wat versta jij nog onder traditioneel rechts? En bestaat dat nog? Of is alles tegenwoordig extreem wat naar rechts neigt?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:00 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Interessant, is het niet juist rechts dat faalt, doordat ze zich steeds verder mee laten slepen om allerlei racistische drek?
Althans, die extremistische ellende lijkt me voor traditionele rechtse mensen ook niet echt prettig…
Ik zou zeggen de VVD of CDA van 5 of 10 jaar terug.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:24 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Wat versta jij nog onder traditioneel rechts? En bestaat dat nog? Of is alles tegenwoordig extreem wat naar rechts neigt?
Dus eigenlijk is er geen rechts meer, maar alleen extreemrechts?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 22:09 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ik zou zeggen de VVD of CDA van 5 of 10 jaar terug.
Maar als je gelukkiger wordt van van alle.vele malen radicalere drek van na die tijd, dan gun ik je dat “geluk” uiteraard van harte.
Als rechtse mensen al daarmee geassocieerd worden, is het dan niet volstrekt logisch dat D66 met pedofilie geassocieerd wordt?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:00 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Nee.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 23:00 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is er geen rechts meer, maar alleen extreemrechts?
Nee.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 23:04 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Als rechtse mensen al daarmee geassocieerd worden, is het dan niet volstrekt logisch dat D66 met pedofilie geassocieerd wordt?
Jouw bijdrage gaat toch over links? Dan mag ik toch stellen dat links hetzelfde roept als rechts, namelijk dat we de problemen samen moeten oplossen.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 20:31 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
En weer begin je over wat anders
Als ik je vraag naar het probleem van appels, begin jij over peren.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:39 schreef torentje het volgende:
[..]
Jouw bijdrage gaat toch over links? Dan mag ik toch stellen dat links hetzelfde roept als rechts, namelijk dat we de problemen samen moeten oplossen.
En dat ik dan aan jou vraag, waarom vind jij dan dat links heeft gefaald en rechts niet?
Klopt, extreem rechts is genormaliseerd, wat vroeger rechts was kun je nu makkelijk centrum links noemen.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 23:00 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is er geen rechts meer, maar alleen extreemrechts?
Ik vind het maar niks dat rechts heeft bezuinigd op de GGZ, waardoor veel mannen geen dagbesteding meer hebben.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:57 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Als ik je vraag naar het probleem van appels, begin jij over peren.
QEDquote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:06 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik vind het maar niks dat rechts heeft bezuinigd op de GGZ, waardoor veel mannen geen dagbesteding meer hebben.
helemaal mee eens. Nemen we antifa en XR en dat soort clubjes ook mee?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:05 schreef Harvest89 het volgende:
Een stel zwakzinnige racistische nazi mongolen die denken dat ze stoer zijn.
Ik stel voor om het geweldsmonopoly van de overheid gewoon uit te oefenen op die clubjes.
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:06 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Klopt, extreem rechts is genormaliseerd, wat vroeger rechts was kun je nu makkelijk centrum links noemen.
Antifa is meer dan ooit nu nodig om die extreemrechtse groepen te bestrijden.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:24 schreef Bofjijff het volgende:
Nemen we antifa en XR en dat soort clubjes ook mee?
Was jij daar niet ooit zelf lid van?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:05 schreef Harvest89 het volgende:
Een stel zwakzinnige racistische nazi mongolen die denken dat ze stoer zijn.
Ik stel voor om het geweldsmonopoly van de overheid gewoon uit te oefenen op die clubjes.
En het CDA niet te vergeten.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:44 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Toch klopt het wel. Zelfs de VVD wordt nu regelmatig voor links uitgemaakt…
Antifa is verworden tot wat ze zelf zo haten. Dus wat is je punt exact?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:36 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Antifa is meer dan ooit nu nodig om die extreemrechtse groepen te bestrijden.
Daar zeg je wat...quote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:50 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Was jij daar niet ooit zelf lid van?
nee. Extreem rechts tuig maakt extreem links tuig niet opeens nodig. Gekke beleving welquote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:36 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Antifa is meer dan ooit nu nodig om die extreemrechtse groepen te bestrijden.
Door wie?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:44 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Toch klopt het wel. Zelfs de VVD wordt nu regelmatig voor links uitgemaakt…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |