Hebben we iets meegekregen van tijd, reisafstand? De busreizigers uiteraard wel maar voor kijkers vandaag totaal nietquote:Op zondag 4 oktober 2026 21:19 schreef lars91 het volgende:
[..]
is wel ver van parijs. Veel verder dan eerder afgelegde afstanden.
Dat klopt inderdaad. Dus Rome zou kunnenquote:Op zondag 4 oktober 2026 21:20 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Hebben we iets meegekregen van tijd, reisafstand? De busreizigers uiteraard wel maar voor kijkers vandaag totaal niet
iddquote:Op zondag 4 oktober 2026 21:27 schreef lars91 het volgende:
2 vrijstelling op de 5 is wel echt te veel
Helaas, de NL programmamakers denken dat kijkers dat juist willenquote:
Nee. Had er wel uit gemogenquote:Op zondag 4 oktober 2026 21:28 schreef lars91 het volgende:
Heeft Joelle eigenlijk al iets op eigen kracht gedaan
quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:31 schreef Teerzii het volgende:
Ik dacht eerst ook notre dame maar dan zijn ze niks gereden
Netjes!quote:
me 2.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:43 schreef Koen66 het volgende:
Hints over Parijs heb ik nauwelijks opgepikt
Het is afwachten of dit programma een 3de seizoen krijgt op tv of videoland.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:47 schreef Koen66 het volgende:
Misschien dat de DPG eigenaren wat meer op onbekende Nederlanders gaan sturen bij RTL , is in België veel normaler
Had Niek tóch gelijk, 2x naar Parijs.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:35 schreef Bayswater het volgende:
Echt te slecht, 2 x Parijs, man man man
Dat is niet helemaal waar. Als de redactie van een programma zelf 10 bekende mensen kiest en benaderd (ze maken een iets langer lijstje voor het geval een deel niet mee wil of kan doen, of na een auditie toch niet geschikt wordt bevonden) dan is dat veel minder arbeids intensief (en dus véél goedkoper en sneller) dan dat ze een inschrijving openen voor onbekende mensen, want dat zou betekenen dat ze eerst vele duizenden aanmeldingen moeten doorlopen en daarna audities moeten houden vooordat er 10 kandidaten overblijven voor het programma.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Helaas, de NL programmamakers denken dat kijkers dat juist willen
True truequote:Op dinsdag 6 oktober 2026 00:57 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Als de redactie van een programma zelf 10 bekende mensen kiest en benaderd (ze maken een iets langer lijstje voor het geval een deel niet mee wil of kan doen, of na een auditie toch niet geschikt wordt bevonden) dan is dat veel minder arbeids intensief (en dus véél goedkoper en sneller) dan dat ze een inschrijving openen voor onbekende mensen, want dat zou betekenen dat ze eerst vele duizenden aanmeldingen moeten doorlopen en daarna audities moeten houden vooordat er 10 kandidaten overblijven voor het programma.
ik denk dat ze dat ook wel kunnen beredeneren met waar ze zelf hun X neerzetten en wellicht weten van degene die eruit is?quote:Op maandag 5 oktober 2026 23:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vind het eigenlijk juist wel tof dat ze Parijs gewoon nog een keer doen
Verder wel eens dat het zonder BN'ers leuker was, al was daar ook echt wel sprake van bondjes.
Vroeg het me overigens eerder al af, maar krijgen de kandidaten de exitlocaties te horen? Er werd nu echt heel nonchalant gesproken over dat ze de vorige keer in Parijs waren en dat hebben ze al eerder gedaan over Rotterdam. Zou dat wel jammer vinden als dat zo is.
Wellicht, maar ik vond ze wel enorm nonchalant en met 100% zekerheid spreken over de eerdere exitlocaties. Zelfs met heel goed beredeneren zou ik nog een slag om de arm houden, maar letterlijk niemand had dat.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 07:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik denk dat ze dat ook wel kunnen beredeneren met waar ze zelf hun X neerzetten en wellicht weten van degene die eruit is?
Dat laatste ben ik het wel mee eens trouwens ja, al vond ik Engeland wel heel tof. Vraag me wel nog steeds af hoe ze dat met een ETA/de paspoortcontrole gedaan hebben. Dat neemt de hele verrassing van naar Engeland gaan weg.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 19:52 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik het begin zat ik op Schloss Neuschwanstein in Zuid Duitsland (https://nl.wikipedia.org/wiki/Slot_Neuschwanstein) vanwege de de link met sprookjes, het kasteel stond namelijk model voor het kasteel vam Disney's Doornroosje. En daarnaast de foto van de hangslotjes ('slot').
Maar aangezien Romeo en Julia meermaals genoemd werden en er veel opera in voor kwam lag natuurlijk de focus op Verona.
Blijkt het weer Parijs te zijn. Tot nu toe best teleurstellend met de afstanden.
ik denk dat er voor dergelijke issues best oplossingen bestaan. Zal RTL/DGP echt wel hun weg in weten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 20:24 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik het wel mee eens trouwens ja, al vond ik Engeland wel heel tof. Vraag me wel nog steeds af hoe ze dat met een ETA/de paspoortcontrole gedaan hebben. Dat neemt de hele verrassing van naar Engeland gaan weg.
Bestemming X is een Belgische productie wat voor veel landen produceert. Veel bestemmingen en spellen zijn hetzelfde, dus grote kans dat Engeland dus vaker terug komt in de Europese series.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 20:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik denk dat er voor dergelijke issues best oplossingen bestaan. Zal RTL/DGP echt wel hun weg in weten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |