abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220370507
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 13:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
Geeft wel een heel duidelijk beeld van hoe hard we genaaid worden met zijn allen.
Nee
pi_220370617
Grote aankopen (keuken, huis, auto et cetera) reken ik ook nog altijd om naar guldens.

Wie had 25 jaar geleden kunnen denken dat ik nu in een mokervette dikke villa dertien in een dozijn doodnormale tweekapper zou wonen die meer dan een miljoen gulden waard is 8)7
GC / Doneer en houd FOK! online
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  woensdag 18 maart 2026 @ 15:25:51 #53
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_220372657
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 10:24 schreef vosss het volgende:
Grote aankopen (keuken, huis, auto et cetera) reken ik ook nog altijd om naar guldens.

Wie had 25 jaar geleden kunnen denken dat ik nu in een mokervette dikke villa dertien in een dozijn doodnormale tweekapper zou wonen die meer dan een miljoen gulden waard is 8)7
Nou, iedereen die een beetje oog voor de huizenmarkt had wel.

Het vriendje van mijn zusje was in 1985 in shock dat mijn ouders in 1980 een huis van 325.000 gulden hadden gekocht, en dat ze daar nog 25 jaar aan moesten aflossen.
Mijn moeder zei toen heel nuchter: "Ach, tegen die tijd is het een miljoen waard."

Nou zat de markt net tegen, in 2010, maar een paar jaar daarvoor scheelde het weinig, en een paar jaar later zat het er overheen.

Dat is nou eenmaal hoe dat soort dingen werken, als je dat een beetje consequent wilt houden moet je ook je salaris naar guldens omrekenen, zowel bruto als netto.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')