We weten allemaal dat hij niet opgelet heeft bij de OWSquote:Op zondag 15 maart 2026 21:15 schreef Pino112 het volgende:
En Stomphorst die zegt dat ze wel lef hebben in Canada, heeft hij bij de OS niet opgelet?
Leek mij een terecht pingel ja.quote:Op zondag 15 maart 2026 21:14 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Van voren gezien was het vrij opzichtig
Niet meer in vorm sinds de Spelen?quote:
Ik heb die echt niks goed zien doen dit hele jaarquote:
Omgekeerde wereld!quote:
Dat is sowieso niet verkeerd.quote:Op zondag 15 maart 2026 21:26 schreef Meridiaan het volgende:
Michelle kan vast een psycholoog gebruiken na dit seizoen
Joris is echt een parodie op een commentator.quote:Op zondag 15 maart 2026 21:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dus niet afgefloten?
KutJoris. Opgejorist.
Hopelijk krijgt de NOS subsidie voor hem.quote:Op zondag 15 maart 2026 21:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Joris is echt een parodie op een commentator.
Heel eerlijk, hoe dat Stoddard reed dacht ik het ook. Die leek niet blijquote:Op zondag 15 maart 2026 21:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dus niet afgefloten?
KutJoris. Opgejorist.
Voor haar had ISU vroeger 100m sprint bedacht. Helaas is dat ter ziele gegaanquote:Op zondag 15 maart 2026 21:30 schreef H.Vviv het volgende:
Voor Poutsma moeten ze maar een kortere afstand verzinnen.
Pure sprintster!quote:Op zondag 15 maart 2026 21:30 schreef H.Vviv het volgende:
Voor Poutsma moeten ze maar een kortere afstand verzinnen.
Ze zijn er toch?quote:Op zondag 15 maart 2026 21:45 schreef superniger het volgende:
Ze moeten boetes geven voor het overslaan van de B finale.
Ze moeten ze afschaffen. Gaat nergens over.quote:Op zondag 15 maart 2026 21:45 schreef superniger het volgende:
Ze moeten boetes geven voor het overslaan van de B finale.
O dacht dat je de NOS bedoelde, met mogelijk missen van de b finalequote:Op zondag 15 maart 2026 21:47 schreef superniger het volgende:
[..]
Gister had je b finales met maar 2 man.
Is een stukje programmavulling. Niks mis mee.quote:Op zondag 15 maart 2026 21:47 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ze moeten ze afschaffen. Gaat nergens over.
Daar zou ook een DQ op moeten staan.quote:Op zondag 15 maart 2026 21:48 schreef franklop het volgende:
[..]
O dacht dat je de NOS bedoelde, met mogelijk missen van de b finale
Ze kan de bochten gewoon niet houden.quote:Op zondag 15 maart 2026 21:55 schreef Szura het volgende:
Is toch ongekend hoeveel ruimte Poutsma altijd geeft
Kijkt teveel naar Ajax?quote:Op zondag 15 maart 2026 21:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Poutsma doet niet aan shorttracken.
Lachwekkend hoe ze deur wagenwijd open laat
Vierkante bochten ja.quote:Op zondag 15 maart 2026 21:56 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ze kan de bochten gewoon niet houden.
Daar had Jorien het al over inderdaadquote:
Precies, het gaat niet om kunnen afmaken.quote:Op zondag 15 maart 2026 22:28 schreef Meridiaan het volgende:
Echt matig gereden inderdaad door die laatste Canadees, die kwam niet meer vooruit
Waarvan aktequote:Op maandag 16 maart 2026 13:10 schreef Hugo_Treger het volgende:
Ik ken niemand die naar dit WK gekeken heeft. De Spelen zijn voorbij en het is weer alsof de sport nooit bestaan heeft. Even hilarisch als veelzeggend.
quote:Op maandag 16 maart 2026 13:10 schreef Hugo_Treger het volgende:
Ik ken niemand die naar dit WK gekeken heeft. De Spelen zijn voorbij en het is weer alsof de sport nooit bestaan heeft. Even hilarisch als veelzeggend.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |