Maushold maakt mij ZIEDEND. Als de population bomb animatie wordt versneld, dan mag ie 2 plaatsen omhoog.quote:Op zondag 15 maart 2026 11:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tera Normal Mousehold population bomb is eng gek.
D-list? Kan jou niet serieus nemen.
De eerste 2 uit categorie B zijn gewoon Ratata en Raticate uit de mirror universequote:Op zondag 15 maart 2026 11:32 schreef Mikeytt het volgende:
Vanwege veel vraag zal ik hier af en toe pokemon tierlists plaatsen.
Omdat het zowat niet te doen is om alle 1028 pokemon in een lijst te zetten, zal ik het per categorie doen.
Eerst: De Ratata-categorie. Iedere generatie heeft wel een eigen Ratata-achtige pokemon die je ergens in de eerste 2 routes kan vangen.
Greedent uiteraard op 1
[ afbeelding ]
Dat zijn de 2 versies uit Alola.quote:Op zondag 15 maart 2026 11:58 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
De eerste 2 uit categorie B zijn gewoon Ratata en Raticate uit de mirror universeJezus wat slecht.
Fair.quote:Op zondag 15 maart 2026 11:40 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Maushold maakt mij ZIEDEND. Als de population bomb animatie wordt versneld, dan mag ie 2 plaatsen omhoog.
Ik maak teams op basis van hoe leuk de Pokemon zijn, niet stats en abilities
Kan je ze ook tierlisten in evolved form?quote:Op zondag 15 maart 2026 11:38 schreef Mikeytt het volgende:
De starters. Een ieder eckte weet dat het Oshawott masterrace is
[ afbeelding ]
Echten weten Hisuian Samurott en Typhlosion masterracequote:Op zondag 15 maart 2026 12:28 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Kan je ze ook tierlisten in evolved form?
Dankjewel Mikey. Leuk topic! Hoe gaat het met je playthrough?quote:Op zondag 15 maart 2026 16:17 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Echten weten Hisuian Samurott en Typhlosion masterrace
Evolved starters:
[ afbeelding ]
Charizard niet op Squote:Op zondag 15 maart 2026 16:17 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Evolved starters:
[ afbeelding ]
Charizard is voor de meesten gewoon nostalgie bias. Als die in de laatste gen was uitgebracht, was die echt niet zo hypequote:Op zondag 15 maart 2026 22:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Charizard niet op Sdaarom neem ik dit topic niet serieus
Heb je wat tegen gras starters?quote:Op zondag 15 maart 2026 16:17 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Evolved starters:
[ afbeelding ]
Gras starters zijn mega lame.quote:Op maandag 16 maart 2026 06:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je wat tegen gras starters?
Origenele Rattata niet eens in S-tier? Fake list!quote:Op zondag 15 maart 2026 11:32 schreef Mikeytt het volgende:
Eerst: De Ratata-categorie. Iedere generatie heeft wel een eigen Ratata-achtige pokemon die je ergens in de eerste 2 routes kan vangen.
Charmander niet eens S?quote:Op zondag 15 maart 2026 11:38 schreef Mikeytt het volgende:
De starters. Een ieder eckte weet dat het Oshawott masterrace is
[ afbeelding ]
Zijn dan ook geen ´´nieuwe´´ pokemon, maar een regionale versie van Rattata.quote:Op zondag 15 maart 2026 11:58 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
De eerste 2 uit categorie B zijn gewoon Ratata en Raticate uit de mirror universeJezus wat slecht.
Nee joh!quote:Op zondag 15 maart 2026 22:31 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Charizard is voor de meesten gewoon nostalgie bias. Als die in de laatste gen was uitgebracht, was die echt niet zo hype
Zal leeftijd zijn denk ik.quote:Op maandag 16 maart 2026 07:52 schreef Marsenal het volgende:
Oei ik ken helemaal geen pokemon, deze rage is aan mij voorbij gegaan.
Ik vind Eevee er schattig uitzien en Snorlax grappig
Vind ik maar raar.quote:Op maandag 16 maart 2026 08:04 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Origenele Rattata niet eens in S-tier? Fake list!
[..]
Charmander niet eens S?
[..]
Zijn dan ook geen ´´nieuwe´´ pokemon, maar een regionale versie van Rattata.
Altijd slechte designs.quote:Op maandag 16 maart 2026 06:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je wat tegen gras starters?
Dan moet het ook een andere pokemon zijn.quote:Op maandag 16 maart 2026 08:39 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Waarom?
Zien we toch overal om ons heen? Dingen veranderen als het in een ander land/regio is.
Waarom zou Rattata nou weer in S moeten?quote:Op maandag 16 maart 2026 08:04 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Origenele Rattata niet eens in S-tier? Fake list!
[..]
Charmander niet eens S?
[..]
Zijn dan ook geen ´´nieuwe´´ pokemon, maar een regionale versie van Rattata.
Veel dieren zijn in het echte leven ook anders op basis van locatie.quote:
Rattata is S-tier omdat het de Rattata tier list isquote:Op maandag 16 maart 2026 08:59 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Waarom zou Rattata nou weer in S moeten?Veel 1st gen pokemon zijn gewoon saai. Niet hun schuld, want gelimiteerd aantal pixels toentertijd, maar Rattata is misschien wel de Pokemon die ik het meest irritant vind.
Charizard is zwaar overrated en alleen populair door nostalgia bias.
Nee, want regionale varianten in diersoorten (bv) zijn ook geen andere soort.quote:Op maandag 16 maart 2026 08:58 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dan moet het ook een andere pokemon zijn.
Het is een "regional rodent" tierlist, maar dat klopt niet helemaal, dus heb ik er Rattata tierlist van gemaakt omdat het gemiddelde geboortejaar hier voor Christus ligt en het zo duidelijk is.quote:Op maandag 16 maart 2026 09:04 schreef bianconeri het volgende:
Rattata is S-tier omdat het de Rattata tier list is
Ben even kijken hoe dit het best kan. 71 legendaries in een tierlist is wat veelquote:Op zondag 15 maart 2026 12:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik wacht op de legendary tierlist, want iedereen weet dat als dit een pokemonwereld was ik alleen maar legendary's zou willen.
Ik vind de schildpad wel baas, die zou hoger moeten. Kabutops vind ik ook wel S-tief. Bastiodon vind ik ook een mega baas die in S hoort. Die plant cranidos of zo? Die vind ik meh d tier. De rest staat wel goed.quote:Op maandag 16 maart 2026 09:25 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Fossil Pokemon Tier list:
[ afbeelding ]
Eeveelutions tier list:quote:Op maandag 16 maart 2026 10:09 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik vind de schildpad wel baas, die zou hoger moeten. Kabutops vind ik ook wel S-tief. Bastiodon vind ik ook een mega baas die in S hoort. Die plant cranidos of zo? Die vind ik meh d tier. De rest staat wel goed.
Qua tierlist
Zie je eveelutions zitten?
En misschien baby pokemon?
Sylveon in b kan echt niet dat lelijk beest hoort in dquote:Op maandag 16 maart 2026 22:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Eeveelutions tier list:
[ afbeelding ]
Er moest nog mininaal 1 lege tier tussen de laagste Eeveelution en dat gedrocht van een Flareon.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 06:01 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Sylveon in b kan echt niet dat lelijk beest hoort in d
Elke generatie heeft wel een Pikachu-kloon die gepusht wordt als 'schattige' pokemon.quote:
Ik vind eigenlijk dat het schaap uit de 2e generatie hier ook tussen moet staan.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 08:01 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Elke generatie heeft wel een Pikachu-kloon die gepusht wordt als 'schattige' pokemon.
Hierbij de Pikachu tier list:
[ afbeelding ]
Dat schaap is goedquote:Op dinsdag 17 maart 2026 08:43 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat het schaap uit de 2e generatie hier ook tussen moet staan.
A tier hoort ook in F.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 08:01 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Elke generatie heeft wel een Pikachu-kloon die gepusht wordt als 'schattige' pokemon.
Hierbij de Pikachu tier list:
[ afbeelding ]
Zeker in zijn ultieme vorm, maar ben al die namen kwijt joh.quote:
Amperos of zoquote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:00 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zeker in zijn ultieme vorm, maar ben al die namen kwijt joh.
1e evolutie daarvan is Mareep (into Flaaffy en dan Ampharos)quote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:00 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zeker in zijn ultieme vorm, maar ben al die namen kwijt joh.
Eigenlijk wel ja, maar Ampharos is SS tier en verdient het in een andere toekomstige lijst te staan met andere bazenquote:Op dinsdag 17 maart 2026 08:43 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat het schaap uit de 2e generatie hier ook tussen moet staan.
Ik heb een zwak voor die dikzak Togedemaru. In zijn base form al meer useful dan Pikachuquote:Op dinsdag 17 maart 2026 08:53 schreef Hetekip het volgende:
[..]
A tier hoort ook in F.
Wat vind je van de pidgeys? En fearows en noctowls. Noctowl is S toch?
Venusaur en Squirte staan in A-tier.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:24 schreef Cruzinats het volgende:
Mikeytt kut zoomer je zet alle gen 1 pokémon slecht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |