Zelfde als met Alonso.. geweldige coureur maar kut auto en kut regels!quote:Op zondag 15 maart 2026 11:29 schreef Hetekip het volgende:
Lijkt nu wel gedaan met red bull en verstappen
Best wel een 'dingetje' als een groot kampioen (nu 4de op eeuwige ranglijst) in de prime van zn leven zegt: ja flikker op met je koningsklasse, ga wat anders doen want dit is niet waarvoor ik op de wereld gezet ben.quote:Op zondag 29 maart 2026 22:42 schreef cinderloom het volgende:
In april gaan de grote heren met elkaar spreken over een eventuele nieuwe regel verandering las ik vanmiddag ergens. Dan kan de redding van Max worden, anders is hij na dit seizoen denk ik zeker weten vertrokken. Misschien eerder
Er zijn wel meer goede gasten geweest in de afgelopen tijd hoor.quote:Op maandag 30 maart 2026 19:57 schreef Bierscheet het volgende:
Alonso en Verstappen zijn de beste chauffeurs die de F1 sinds lang heeft gehad. Ze presteren goed in alle varianten autosport en dat laat duidelijk een buitengewoon racetalent zien.
eerste keer dat ik goats zie, i.p.v. goatquote:Op zondag 29 maart 2026 21:35 schreef Bierscheet het volgende:
Nee, Max behoort zeker tot de goats in de autosport.
Dat is net zoiets als de Lone Rangers (Airheads, film).quote:Op maandag 3 augustus 2026 01:07 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
eerste keer dat ik goats zie, i.p.v. goat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |