Het wordt steeds minder bij de Appiequote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:05 schreef maily het volgende:
Wijziging bij sparen van koopzegels Albert Heijn
[ afbeelding ]
Net als andere abonnementen, heel veel mensen zeggen niet op als het ongemerkt met automatische incasso jaarlijks verlengd wordt.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:14 schreef FlyingFish het volgende:
Ik denk dat ze daar veel klanten kwijt gaan raken voor premium als ze niet met iets nieuws hiervoor in de plaats komen.
Maar die bonusbox heb je zonder premium ook gewoon, alleen dan met 5 items ipv 10. Maar de keuze is vaak zo teleurstellend dat ik er niet meer dan 3 kies tegenwoordig. De keuze wordt zonder premium wel wat beperkter (5 uit 10 ipv 10 uit 15 ofzo dacht ik). Ruim de helft van mijn aanbiedingen nu zijn max 15% korting, dat is de aankoop niet waard. Pas vanaf 25% wordt het de moeite, en ook dat nog afhankelijk van het product. Kaas met 25% korting koop ik nog steeds niet. Over heel 2025 heb ik wel ¤33 bespaard door de bonusboxquote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:24 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb even gekeken en het meeste voordeel van Premium is voor ons de aankopen via de Bonusbox.
Dat alleen al weegt wat mij betreft wel op tegen de verandering in de koopzegels.
Een derde van de bonusbox is een kleine korting op producten die vorige week in de gewone bonus waren.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:24 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb even gekeken en het meeste voordeel van Premium is voor ons de aankopen via de Bonusbox.
Dat alleen al weegt wat mij betreft wel op tegen de verandering in de koopzegels.
Maar dan zou je stoppen omdat de kosten dan niet meer opwegen tegen wat je ermee bespaart of uit protest/gevoel van onvrede?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 12:17 schreef Donna het volgende:
Ik las dat Premium naar ¤17,99 gaat? Dan stop ik er wel mee denk ik.
De koopzegels maakt me niet zoveel uit. Ik spaar ze gewoon overal 'ongemerkt'. Het is een leuk extraatje.
Ja dan haal ik het erg lang zo snel niet meer uit. Ik eet niet zoveel biologisch dus ik heb het voordeel van de rente en de bonusbox. De rente duurt straks ongeveer 2x zo lang, dus dan moet ik het hebben van de bonusbox aanbiedingen die de laatste maanden bij mij ook super slecht zijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 12:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar dan zou je stoppen omdat de kosten dan niet meer opwegen tegen wat je ermee bespaart of uit protest/gevoel van onvrede?
Voor zulke aanbiedingen is het lekker; zoveel winkels op loopafstand.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Met mijn anonieme bonuskaart heb ik wat bonusvoordeel bij de AH en verder koop ik er vooral dingen met datumkorting of korting vanwege ‘gaat uit het assortiment’. Vanochtend weer 2 broden van gisteren meegenomen: oerdesem voor ¤1 per stuk ipv de meer dan ¤3 die ze regulier kosten.
Op ons wekelijkse boodschappenrondje stap ik er ongeveer 1 keer per 2 weken binnen.
Ik ben echt erg blij met al onze supermarkten op loopafstand van elkaar, zo handig. Nu we vakantie hebben gaan we iets vaker, elke 5 dagen ofzo en profiteren zo over het algemeen nog wat meer van datumkorting bij de diverse supermarkten.
Vorige week hadden ze bij de Jumbo in de afprijskoeling familieverpakkingen mozzarella van Galbani liggen, dat zijn zakken met daarin 3 zakjes mozzarella van ieder 100 gram. Voor ¤1 had ik dus 3 bolletjes mozzarella, ik heb de hele voorraad maar meegenomen en deels ingevroren. De echt goedkope mozzarella daar vind ik niet lekker, Galbani is prima. Er lagen ook bakjes ricotta van Jumbo merk, 250 gram, voor ¤0,50. Je raadt het al: die liggen nu ook hier in de diepvries
We moeten er wel met de auto heen, maar daar is het allemaal zowat naast elkaar. Meestal brengt Symph de aankopen van de ene winkel naar de auto en loop ik alvast naar de volgende winkel om te speuren.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:38 schreef maily het volgende:
[..]
Voor zulke aanbiedingen is het lekker; zoveel winkels op loopafstand.
Fijne reserve ! Heb 3 volle boekjes nuquote:Op woensdag 5 augustus 2026 12:17 schreef Donna het volgende:
De koopzegels maakt me niet zoveel uit. Ik spaar ze gewoon overal 'ongemerkt'. Het is een leuk extraatje.
https://www.ah.nl/premiumquote:Op woensdag 5 augustus 2026 12:17 schreef Donna het volgende:
Jammerquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |