abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 mei 2026 @ 09:28:56 #151
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220702507
quote:
88s.gif Op zondag 3 mei 2026 04:38 schreef _UserName_ het volgende:
:
[..]
19:00 NL tijd start kreeg ik mee :Y
Klopt. Race begint 3 uur eerder.

twitter
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  zondag 3 mei 2026 @ 15:34:00 #152
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220705261
Het is echt pokken weer daar in Miami .... F2 nu
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  zondag 3 mei 2026 @ 18:01:33 #153
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_220706486
Een mooie race allemaal.. Oke, we hebben Max niet, maar ik hoop dat hij ze helemaal naar huis rijdt >:)
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  zondag 3 mei 2026 @ 18:30:33 #154
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220706704
Iedereen een vermakelijke race toegewenst
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  zondag 3 mei 2026 @ 18:42:53 #155
131703 pullup
smartie
pi_220706848
Zet hem op Max
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
  zondag 3 mei 2026 @ 18:47:51 #156
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_220706909
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:42 schreef pullup het volgende:
Zet hem op Max
Jij hebt hem al? :o _O-
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  zondag 3 mei 2026 @ 18:51:06 #157
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220706959
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:47 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]
Jij hebt hem al? :o _O-
Was ff kort in de aanbieding :+

Trouwens het lijkt er op dat de race op het publieke Viaplay kanaal te zien is ..
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  zondag 3 mei 2026 @ 18:56:07 #158
131703 pullup
smartie
pi_220707021
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:47 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]
Jij hebt hem al? :o _O-
Ik ben gewoon fan :+

Tenzij hij weer eens een keer gaat zeuren over van alles en nog wat
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
  zondag 3 mei 2026 @ 19:00:52 #159
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_220707094
quote:
99s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:51 schreef chufi het volgende:

[..]
Was ff kort in de aanbieding :+

Trouwens het lijkt er op dat de race op het publieke Viaplay kanaal te zien is ..
_O-
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  zondag 3 mei 2026 @ 19:01:35 #160
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_220707109
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:56 schreef pullup het volgende:

[..]
Ik ben gewoon fan :+

Tenzij hij weer eens een keer gaat zeuren over van alles en nog wat
Nee, hij heeft vaak gelijk. Het is geen jankHam 😅
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  zondag 3 mei 2026 @ 19:05:40 #161
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220707198
Max zorgt weer voor vermaak
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  zondag 3 mei 2026 @ 19:09:00 #162
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220707261
Laat die regen maar komen
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  zondag 3 mei 2026 @ 19:25:18 #163
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220707546
SC duurt Amerikaans lang ... ah eindelijk
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  zondag 3 mei 2026 @ 19:52:16 #164
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_220707913
Yeahhhhh *O* *O* heerlijk
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  zondag 3 mei 2026 @ 20:04:13 #165
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220708072
Nog geen regen -O-
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  zondag 3 mei 2026 @ 20:41:11 #166
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220708543
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  zondag 3 mei 2026 @ 20:42:15 #167
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220708565
Toch nog wel een leuke race
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 21:00:35 #168
18653 crew  D.
pi_220708822
Nou, dat was weer 3x niets met mijn team _O-
  zondag 3 mei 2026 @ 21:06:36 #169
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220708925
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:00 schreef D. het volgende:
Nou, dat was weer 3x niets met mijn team _O-
1x 0 hier
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  zondag 3 mei 2026 @ 21:07:16 #170
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220708931
En verder nog even afwachten of er nog straffen volgen
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  zondag 3 mei 2026 @ 21:12:52 #171
131703 pullup
smartie
pi_220708981
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:00 schreef D. het volgende:
Nou, dat was weer 3x niets met mijn team _O-
Nee :(

Johan zou zeggen: "Als je niet start ken je ook niet winnen natuurlijk :( " :{
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
  zondag 3 mei 2026 @ 21:28:36 #172
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_220709123
quote:
99s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:42 schreef chufi het volgende:
Toch nog wel een leuke race
Dat was het zeker
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  Redactie Frontpage maandag 4 mei 2026 @ 05:21:03 #173
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220710424
Volgens mij heb ik het redelijk gedaan met Bortoleto, Bearman, Cadillac en Audi. Toch maar eens kijken wat Colapinto verder kan nog, die lijkt toch wel beter dan wat hij eerder liet zien.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 4 mei 2026 @ 21:00:36 #174
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220716247
En weer 3 weken rust .. op naar Canada

Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  maandag 4 mei 2026 @ 21:09:44 #175
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220716319
quote:
88s.gif Op maandag 4 mei 2026 05:21 schreef _UserName_ het volgende:
Volgens mij heb ik het redelijk gedaan met Bortoleto, Bearman, Cadillac en Audi. Toch maar eens kijken wat Colapinto verder kan nog, die lijkt toch wel beter dan wat hij eerder liet zien.
Ik had Colapinto :)
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')