Ik ving iets op over regen ?quote:Op donderdag 30 april 2026 20:13 schreef WillemsJ het volgende:
Daar gaan we weer, mocht de race doorgaan.
Ja en hevige onweersbuien...quote:
Ja en Amerikanen shijten dan in hun broek en gelasten dan een race af ...quote:Op donderdag 30 april 2026 20:32 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Ja en hevige onweersbuien...
vrijdag en zaterdag prachtig weer, rond de 30 graden en zondag einde dag (16:00 begint in Miami tijd de race) verwachten ze de buien met onweer.
Veel updates, dus ben benieuwd wel.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 16:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Verstandig idd ... nu dat er weer nieuwe regels zijn ...
Dat zal wel zijn om die nieuwe regelsquote:Op vrijdag 1 mei 2026 16:06 schreef RedShoe het volgende:
De training duurt anderhalf uur trouwens ipv een uur.
Klopt.quote:
Oh, wat gezelligquote:Op vrijdag 1 mei 2026 16:06 schreef RedShoe het volgende:
De training duurt anderhalf uur trouwens ipv een uur.
Slim, is deze zometeen al?quote:
Training is nu.quote:
Hier nog een paar... Of we wakker blijven is weer een ander dilemmaquote:
De kroeg ging altijd later dicht ...quote:Op vrijdag 1 mei 2026 20:39 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hier nog een paar... Of we wakker blijven is weer een ander dilemma
Half 11 ga ik nog wel reddenquote:Op vrijdag 1 mei 2026 20:39 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hier nog een paar... Of we wakker blijven is weer een ander dilemma
Dat was vroegerquote:
Het begin moet lukken. Anders lees ik altijd de uitslagen van chufiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |