abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 14 maart 2026 @ 09:31:15 #1
18653 crew  D.
pi_220337733
eejjjjjjjj 8-)

Traditie!

Ja, ook dit jaar weer een 40+ subleague voor de Fok! Formule 1-manager.
We zijn inmiddels van start gegaan en vol verwachting kijken we naar de verrichtingen van onze coureurs.

Omdat onderstaand verhaal nog steeds van toepassing is, bij deze in de recycling:

Zit jij op het puntje van je stoel of lig je languit op de bank om de race te volgen en wil je deze beleving een extra dimensie geven? Of kijk je niet, maar ben je evengoed competitief ingesteld, of gewoon te porren voor een spelletje?

Doe dan mee!

De F1 manager in het kort? Om te beginnen krijg je een beperkt budget waarmee je een team moet samenstellen. (2 rijders, een motor en een chassis). Na iedere race krijg je punten en geld. Met dit verdiende geld kun je de onderdelen van je team weer upgraden, en daarmee hopelijk de volgende race nog beter scoren. Een uitgebreide uitleg staat hier.

Meld je hier aan voor de Formule 1-manager.

En, om onderlinge resultaten makkelijker te vergelijken, én het daarnaast op te nemen tegen 'de rest' is het wel zo leuk om je ook aan te melden voor 'onze' 40+ subleague.

Aanmelden doe je hier. Stuur D. voor het benodigde wachtwoord aub even een DM.

Iedereen is welkom!

Hoe doen we het als 40+ subleague?
Onze resultaten vind je hier

En heb jij jouw team al geoptimaliseerd voor de komende race?
Aanpassen kan tot 1 minuut voor de 3e training van het raceweekend en dat doe je hier

pi_220342686
Nou, dat wordt hier weer een dijker qua punten :P
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  Moderator zaterdag 14 maart 2026 @ 20:00:06 #3
18653 crew  D.
pi_220343413
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 19:05 schreef oma-Nijn het volgende:
Nou, dat wordt hier weer een dijker qua punten :P
De race is morgen pas :Y
pi_220344172
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 20:00 schreef D. het volgende:

[..]
De race is morgen pas :Y
Ja, maar heb er niet veel vertrouwen in.. dat Mario Karten :P
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  zaterdag 14 maart 2026 @ 20:57:20 #5
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220344197
Ok op de pc is Max niet altijd meer de beste, maar wie boeit MAX als niemand hem in zn team kan hebben ..
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
pi_220344492
quote:
99s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 20:57 schreef chufi het volgende:
Ok op de pc is Max niet altijd meer de beste, maar wie boeit MAX als niemand hem in zn team kan hebben ..
Oh nee, maar ik vond dat interview erg grappig.
We hebben gewoon geen best team.
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  zaterdag 14 maart 2026 @ 21:46:54 #7
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220344721
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 21:22 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]
Oh nee, maar ik vond dat interview erg grappig.
We hebben gewoon geen best team.
Denk dat iedereen zo een beetje hetzelfde team heeft want veel is er niet mogelijk met die inflatie .... kosten gaan omhoog maar het budget not ... -O-
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
pi_220345415
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 20:55 schreef oma-Nijn het volgende:
Ja, maar heb er niet veel vertrouwen in.
ik ook niet.

De auto, de regels én zijn mindset zit hem op dit moment niet mee.
Ik snap wel waarom dat hij klaagt. Maar dat geeft geen mind boost tijdens de race vrees ik.
  zaterdag 14 maart 2026 @ 23:48:21 #9
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220345746
straks is het uur u
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  zondag 15 maart 2026 @ 08:02:16 #10
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220346404
Spannende race zo
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  zondag 15 maart 2026 @ 08:09:50 #11
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220346536
Nou ja ... hoe dan... geen McLarens meer in de race ,,, en Bortoletto ook al niet ..
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  zondag 15 maart 2026 @ 08:10:27 #12
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220346546
Nou kom op Kimi
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  zondag 15 maart 2026 @ 08:31:38 #13
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220346825
Het is wel elke week weer een verrassing ,,,
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  zondag 15 maart 2026 @ 08:37:59 #14
442280 Prisha
Moonshine!
pi_220346893
Ik weet niet wat ik ervan moet vinden. Kon vorige week niet meekijken maar nu wel. Dat batterij gedoe….kweenie hoor.
Antonelli gaat wel leuk trouwens.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  zondag 15 maart 2026 @ 08:38:56 #15
442280 Prisha
Moonshine!
pi_220346901
Voor de punten is het voor mij nog ruk. Team maar gelaten voor wat het is deze ronde. Zet niet-echt zoden aan de dijk.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  zondag 15 maart 2026 @ 08:51:56 #16
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220347101
Zo dan die Ferraris,,,..
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  zondag 15 maart 2026 @ 08:52:08 #17
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_220347106
quote:
99s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 21:46 schreef chufi het volgende:

[..]
Denk dat iedereen zo een beetje hetzelfde team heeft want veel is er niet mogelijk met die inflatie .... kosten gaan omhoog maar het budget not ... -O-
Nee, dat budget.. :D
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  zondag 15 maart 2026 @ 08:53:28 #18
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_220347120
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 23:00 schreef cinderloom het volgende:

[..]
ik ook niet.

De auto, de regels én zijn mindset zit hem op dit moment niet mee.
Ik snap wel waarom dat hij klaagt. Maar dat geeft geen mind boost tijdens de race vrees ik.
Hij heeft wel mooie humor vaak.
Voorlopig haalt hij weer in als een malle.
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  zondag 15 maart 2026 @ 09:24:02 #19
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220347559
Max out ronde 46 ,,,
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  zondag 15 maart 2026 @ 09:42:36 #20
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220347797
Felis voor Kimi

Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  zondag 15 maart 2026 @ 09:46:53 #21
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220347844
Ah traantjes van Kimi...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  zondag 15 maart 2026 @ 10:16:52 #22
442280 Prisha
Moonshine!
pi_220348054
quote:
99s.gif Op zondag 15 maart 2026 09:46 schreef chufi het volgende:
Ah traantjes van Kimi...
Zo schattig O+
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Moderator zondag 15 maart 2026 @ 10:19:18 #23
18653 crew  D.
pi_220348062
Kimi *O*

F1 -O-
  zondag 15 maart 2026 @ 12:45:44 #24
442280 Prisha
Moonshine!
pi_220348767
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 10:19 schreef D. het volgende:
Kimi *O*

F1 -O-
Het is niet helemaal de F1 die ik gewend was :o
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Redactie Frontpage zondag 15 maart 2026 @ 12:47:53 #25
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220348773
Vorige ronde had ik geluk met Lindblad en Bortoleto, ditmaal had ik Bottas en Bearman, met al die uitvallers gok ik dat dat wel goed is uitgepakt. Volgende ronde eens zien wat ik met Alpine kan :7
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator zondag 15 maart 2026 @ 15:00:43 #26
18653 crew  D.
pi_220349651
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 12:45 schreef Prisha het volgende:

[..]
Het is niet helemaal de F1 die ik gewend was :o
Er waren wat leuke gevechten, alleen jammer dat het met Mario Kart was :Y
  zondag 15 maart 2026 @ 21:44:07 #27
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_220352504
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:00 schreef D. het volgende:

[..]
Er waren wat leuke gevechten, alleen jammer dat het met Mario Kart was :Y
Mario is wel helemaal leuk O+ :+
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  Redactie Sport / Supervogel zondag 15 maart 2026 @ 22:26:04 #28
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_220352721
Punten!
  Moderator zondag 15 maart 2026 @ 22:54:52 #29
18653 crew  D.
pi_220352844
Punten!

Vorige ronde:

quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 10:13 schreef D. het volgende:

1 _UserName_ 327
2 chufi 309
3 D. 309
4 Zorro 309
5 RedShoe 309
6 oma-Nijn 299
7 Prisha 287
8 WillemsJ 287
9 Sabata 258
10 pullup 249
11 DerRabbit 225
Deze ronde:

1 _UserName_ 667
2 oma-Nijn 611
3 WillemsJ 599
4 chufi 570
5 D. 570
6 Zorro 570
7 RedShoe l 570
8 Prisha 564
9 pullup 510
10 Sabata 506
11 DerRabbit 480
  Redactie Frontpage maandag 16 maart 2026 @ 06:05:36 #30
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220353345
_O_

2e plek allround, gaat goed zo
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220353348
twee keer een aankoop die niet kan starten, zucht. denk dat het seizoen al klaar is
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_220353419
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 22:54 schreef D. het volgende:
Punten!

Vorige ronde:
[..]
Deze ronde:

1 _UserName_ 667
2 oma-Nijn 611
3 WillemsJ 599
4 chufi 570
5 D. 570
6 Zorro 570
7 RedShoe l 570
8 Prisha 564
9 pullup 510
10 Sabata 506
11 DerRabbit 480
Het valt me nog alles mee. :o
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
pi_220353451
Dank weer voor de uitslagen en punten *O*
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  Moderator maandag 16 maart 2026 @ 08:58:14 #34
18653 crew  D.
pi_220354117
quote:
88s.gif Op maandag 16 maart 2026 06:05 schreef _UserName_ het volgende:
_O_

2e plek allround, gaat goed zo
Nu volhouden :Y
  Moderator maandag 16 maart 2026 @ 09:02:06 #35
18653 crew  D.
pi_220354151
De subleague staat 11e, maar van alle leagues met 10 of meer leden staan we eerste *O*
  Redactie Frontpage / Sport maandag 16 maart 2026 @ 19:29:32 #36
454306 crew  WillemsJ
pi_220359788
Kan iemand mij uitleggen waarom Piastri 3 WK punten heeft?

Hij kwam beide races niet eens in actie...
Welcome to Azeroth Quest Library – your dedicated archive for World of Warcraft quest content.
Explore. Quest. Relive the adventure! Subscribe NOW! - Azeroth Quest Library
  Moderator maandag 16 maart 2026 @ 19:38:42 #37
18653 crew  D.
pi_220359868
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 19:29 schreef WillemsJ het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Piastri 3 WK punten heeft?

Hij kwam beide races niet eens in actie...
6e in de sprintrace :Y
  Redactie Frontpage / Sport maandag 16 maart 2026 @ 19:53:57 #38
454306 crew  WillemsJ
pi_220360045
FFS! Heel die sprintrace vergeten... dank @D.
Welcome to Azeroth Quest Library – your dedicated archive for World of Warcraft quest content.
Explore. Quest. Relive the adventure! Subscribe NOW! - Azeroth Quest Library
  Redactie Frontpage / Sport maandag 16 maart 2026 @ 19:55:56 #39
454306 crew  WillemsJ
pi_220360065
Welcome to Azeroth Quest Library – your dedicated archive for World of Warcraft quest content.
Explore. Quest. Relive the adventure! Subscribe NOW! - Azeroth Quest Library
  maandag 16 maart 2026 @ 21:08:11 #40
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220360729
Door naar Japan over 1.5 week, de laatste race voor Springbreak


Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  Redactie Frontpage dinsdag 17 maart 2026 @ 06:06:31 #41
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220361889
weet niet of ik ga kunnen kijken, dochtertjelief wordt tussen 7 en 8 altijd wakker
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  zaterdag 21 maart 2026 @ 10:03:47 #42
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220394526
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  zaterdag 21 maart 2026 @ 10:19:53 #43
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220394624
quote:
99s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 10:03 schreef chufi het volgende:
Max op pole *O*

Bekijk deze YouTube-video
Ons wonderkind _O_
Eén rondje rijden en meteen pole _O_
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  dinsdag 24 maart 2026 @ 19:46:48 #44
442280 Prisha
Moonshine!
pi_220423776
Dit weekend alweer. Dat wordt weer wikken en wegen.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  vrijdag 27 maart 2026 @ 06:45:43 #45
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220440743
1e training zit er op na de 2e

Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  Redactie Frontpage vrijdag 27 maart 2026 @ 06:49:50 #46
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220440752
Zo eens zien wat VT2 doet, ben er nog niet over uit wat het gaat worden in de manager
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  vrijdag 27 maart 2026 @ 08:02:09 #47
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220441137
En FP2

Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  vrijdag 27 maart 2026 @ 08:03:14 #48
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220441144
quote:
Rondemelding
De volgende ronde is de GP van Japan.

Je hebt nog tot zaterdag 28 maart 2026 03:29 uur om je team aan te passen voor de komende ronde.
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  vrijdag 27 maart 2026 @ 08:06:08 #49
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220441166
Succes met puzzelen
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
pi_220441188
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 08:02 schreef chufi het volgende:
En FP2

[ afbeelding ]
Oh, ook al geweest :D Dank je wel. Was het een beetje vergeten.
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  vrijdag 27 maart 2026 @ 09:10:19 #51
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220441487
Niks gezien van de trainingen :P
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  zaterdag 28 maart 2026 @ 06:56:52 #52
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220449178
Alleen gisterochtend

Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  zaterdag 28 maart 2026 @ 07:49:24 #53
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220449429
Max strandt in Q2
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  zaterdag 28 maart 2026 @ 08:03:01 #54
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220449513
Kimi op pole
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  Moderator zaterdag 28 maart 2026 @ 09:22:33 #55
18653 crew  D.
pi_220449932
quote:
99s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 08:03 schreef chufi het volgende:
Kimi op pole

Daar moeten we dan onze vreugde maar uit halen :Y
  zaterdag 28 maart 2026 @ 10:38:03 #56
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220450449
Dit was niks :+ slechte ronde voor mij. Alles op Audi was beter geweest.
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
pi_220454856
Van ons was ook niet top...
Zitten nu in Limburg. Dat is 3x 6x kut😅
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  zondag 29 maart 2026 @ 06:40:27 #58
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220456569
Fijne race allen ..

Ze beginnen iets later dus geen idee of de uitslag straks nog gepost gáát worden..
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  zondag 29 maart 2026 @ 07:52:03 #59
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220456960
Eindelijk wat actie .. alleen niet zo best voor Bearman,.... die crashte... en last heeft van zn enkel...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  zondag 29 maart 2026 @ 08:44:37 #60
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220457444
Dat was het voor vandaag

tot gauw
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
pi_220457475
Dat had slechter gekund :P We gaan het zien hoop ik
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
  zondag 29 maart 2026 @ 09:20:44 #62
442280 Prisha
Moonshine!
pi_220458612
voor mij een drama dit...rode lantaren komt u maar _O-
Zo'n seizoen is het dus weer
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  zondag 29 maart 2026 @ 19:28:59 #63
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220460979
Wel een onderdeel in de top 10, maar verder was het niks.

Nu 5 weken geen race vanwege het schrappen van Saudi-Arabië en Bahrein.
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 29 maart 2026 @ 20:04:34 #64
454306 crew  WillemsJ
pi_220461383
Hopelijk een goede score.

Tot over 4 5 weken

[ Bericht 9% gewijzigd door WillemsJ op 29-03-2026 20:11:30 ]
Welcome to Azeroth Quest Library – your dedicated archive for World of Warcraft quest content.
Explore. Quest. Relive the adventure! Subscribe NOW! - Azeroth Quest Library
  FOK!Fotograaf zondag 29 maart 2026 @ 21:29:59 #65
842 Zorro
Z
pi_220462065
De manager is nog niet helemaal bugvrij na de verhuizing geloof ik
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_220463998
De manager is kaputt
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
  Moderator maandag 30 maart 2026 @ 09:34:34 #67
18653 crew  D.
pi_220464149
quote:
11s.gif Op maandag 30 maart 2026 09:19 schreef pullup het volgende:
De manager is kaputt
Het lijkt de auto van Max wel |:)
  maandag 30 maart 2026 @ 09:45:06 #68
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220464249
Toch iets wat het niet heeft overleefd :{
Ze hebben gelukkig nog een week of 4/5 om het te fixen.
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  Redactie Sport maandag 30 maart 2026 @ 10:27:55 #69
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220464628
quote:
4s.gif Op maandag 30 maart 2026 09:45 schreef RedShoe het volgende:
Toch iets wat het niet heeft overleefd :{
Ze hebben gelukkig nog een week of 4/5 om het te fixen.
Een kleine week, want de voetbalmanager is zaterdag alweer aan de beurt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 30 maart 2026 @ 12:46:10 #70
442280 Prisha
Moonshine!
pi_220465789
arme Pino :o
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  maandag 30 maart 2026 @ 12:49:20 #71
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220465826
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Een kleine week, want de voetbalmanager is zaterdag alweer aan de beurt.
Werk aan de winkel dus :Y
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  Redactie Sport maandag 30 maart 2026 @ 12:54:37 #72
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220465874
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 12:46 schreef Prisha het volgende:
arme Pino :o
Die kan hier niet zoveel aan veranderen vrees ik, dit zit wat dieper in de broncode.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport / Supervogel maandag 30 maart 2026 @ 13:18:06 #73
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_220466133
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 12:46 schreef Prisha het volgende:
arme Pino :o
Nee nee.

De backend doet het wel dus ik heb keurig de punten ingevoerd.
  maandag 30 maart 2026 @ 13:33:14 #74
442280 Prisha
Moonshine!
pi_220466281
quote:
10s.gif Op maandag 30 maart 2026 13:18 schreef Pino112 het volgende:

[..]
Nee nee.

De backend doet het wel dus ik heb keurig de punten ingevoerd.
ohhh gelukkig. Je zit niet met de handen in het haar in elk geval ^O^
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Redactie Sport maandag 30 maart 2026 @ 13:40:39 #75
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220466362
quote:
10s.gif Op maandag 30 maart 2026 13:18 schreef Pino112 het volgende:

[..]
Nee nee.

De backend doet het wel dus ik heb keurig de punten ingevoerd.
Hoeveel punten is Lindblad waard en hoeveel Beermans?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport / Supervogel maandag 30 maart 2026 @ 13:45:11 #76
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_220466399
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Hoeveel punten is Lindblad waard en hoeveel Beermans?
Ja jammer, daar kan ik nu ook niet meer bij. Gisteravond met invoeren nog wel.
Fout
Deze pagina is momenteel niet beschikbaar


Even afwachten dus.
  Redactie Sport maandag 30 maart 2026 @ 13:45:39 #77
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220466406
quote:
9s.gif Op maandag 30 maart 2026 13:45 schreef Pino112 het volgende:

[..]
Ja jammer, daar kan ik nu ook niet meer bij. Gisteravond met invoeren nog wel.
Fout
Deze pagina is momenteel niet beschikbaar


Even afwachten dus.
Ach. Ik ken de puntenvoet niet uit mijn hoofd helaas.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport / Supervogel maandag 30 maart 2026 @ 14:28:39 #78
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_220466736
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ach. Ik ken de puntenvoet niet uit mijn hoofd helaas.
De pagina met de punteninstellingen werkt dan weer wel zie ik nu.

LIN: race 39, quali 42
BEA: quali 22
  Redactie Sport maandag 30 maart 2026 @ 14:34:10 #79
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220466777
quote:
7s.gif Op maandag 30 maart 2026 14:28 schreef Pino112 het volgende:

[..]
De pagina met de punteninstellingen werkt dan weer wel zie ik nu.

LIN: race 39, quali 42
BEA: quali 22
Dat zijn 59 dure punten :{
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_220467488
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 09:34 schreef D. het volgende:

[..]
Het lijkt de auto van Max wel |:)
dan zet ik toch eerder aan de Aston Martins te denken haha.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  Moderator maandag 30 maart 2026 @ 18:30:33 #81
18653 crew  D.
pi_220468784
Punten!

Vorige ronde:
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 22:54 schreef D. het volgende:

1 _UserName_ 667
2 oma-Nijn 611
3 WillemsJ 599
4 chufi 570
5 D. 570
6 Zorro 570
7 RedShoe l 570
8 Prisha 564
9 pullup 510
10 Sabata 506
11 DerRabbit 480
Deze ronde:

1 oma-Nijn 983
2 WillemsJ 971
3 chufi 950
4 D. 950
5 Zorro 950
6 pullup 884
7 _UserName_ 879
8 RedShoe 859
9 DerRabbit 811
10 Prisha 797
11 Sabata 700
pi_220468851
Hij doet ut

En beter ook want ik ben meer dan 100 plekken gestegen :P
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
pi_220468856
Audi for tha win
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
pi_220468860
En een beetje Lindblad
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
pi_220468865
Dank je wel. Hoe dan :o
We hadden niets gewisseld.
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
pi_220468871
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 18:39 schreef pullup het volgende:
Hij doet ut

En beter ook want ik ben meer dan 100 plekken gestegen :P
Lekker bezig en dat zonder zakjapanner :P
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
pi_220468888
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2026 18:41 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]
Lekker bezig en dat zonder zakjapanner :P
Ja wat zou die nu voor nieuwe hobby hebben? :D
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
pi_220468894
En Huize Oma_Nijn heeft weer een taartje verdiend hoor
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
  maandag 30 maart 2026 @ 19:11:09 #89
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220469106
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 18:30 schreef D. het volgende:
Punten!

Vorige ronde:
[..]
Deze ronde:

1 oma-Nijn 983
2 WillemsJ 971
3 chufi 950
4 D. 950
5 Zorro 950
6 pullup 884
7 _UserName_ 879
8 RedShoe 859
9 DerRabbit 811
10 Prisha 797
11 Sabata 700
Plaatsje gezakt weer. Ik had niet anders verwacht. :+
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
pi_220470054
quote:
10s.gif Op maandag 30 maart 2026 18:43 schreef pullup het volgende:

[..]
Ja wat zou die nu voor nieuwe hobby hebben? :D
Die gaat banden testen voor RB. :D
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
pi_220470059
quote:
14s.gif Op maandag 30 maart 2026 18:45 schreef pullup het volgende:
En Huize Oma_Nijn heeft weer een taartje verdiend hoor
Het is een borrel geworden B:)B
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  maandag 30 maart 2026 @ 21:12:14 #92
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220470267
Nu een maandje rust ....



Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  Redactie Frontpage dinsdag 31 maart 2026 @ 05:47:53 #93
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220471568
Auch, zo de boot gemist.. Had ik toch voor Bortoleto en Lindblad moeten gaan. Nu de weg omhoog zien te vinden. 224 allround.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 31 maart 2026 @ 19:32:13 #94
454306 crew  WillemsJ
pi_220476670
Huh, hoe kan ik zo hoog staan? 33e in algemeen klassement en tweede in dit team.. :D
Welcome to Azeroth Quest Library – your dedicated archive for World of Warcraft quest content.
Explore. Quest. Relive the adventure! Subscribe NOW! - Azeroth Quest Library
  maandag 27 april 2026 @ 10:06:40 #95
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220662881
We beginnen er weer aan... ben benieuwd
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  maandag 27 april 2026 @ 10:26:47 #96
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220663078
Gaan we weer los?
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
pi_220663163
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
  woensdag 29 april 2026 @ 13:05:05 #98
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220677515
quote:
De volgende ronde is de GP van Miami.

Je hebt nog tot zaterdag 2 mei 2026 00:00 uur om je team aan te passen voor de komende ronde.
zal wel 17:59 op zaterdag worden
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  Moderator woensdag 29 april 2026 @ 14:36:19 #99
18653 crew  D.
pi_220678155
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 10:34 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Goed merk :7
  Moderator donderdag 30 april 2026 @ 18:33:30 #100
18653 crew  D.
pi_220684648
Zin an *O*
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 30 april 2026 @ 20:13:33 #101
454306 crew  WillemsJ
pi_220685449
Daar gaan we weer, mocht de race doorgaan.
Welcome to Azeroth Quest Library – your dedicated archive for World of Warcraft quest content.
Explore. Quest. Relive the adventure! Subscribe NOW! - Azeroth Quest Library
  donderdag 30 april 2026 @ 20:29:08 #102
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220685544
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 20:13 schreef WillemsJ het volgende:
Daar gaan we weer, mocht de race doorgaan.
Ik ving iets op over regen ?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 30 april 2026 @ 20:32:23 #103
454306 crew  WillemsJ
pi_220685566
quote:
99s.gif Op donderdag 30 april 2026 20:29 schreef chufi het volgende:

[..]
Ik ving iets op over regen ?
Ja en hevige onweersbuien...

vrijdag en zaterdag prachtig weer, rond de 30 graden en zondag einde dag (16:00 begint in Miami tijd de race) verwachten ze de buien met onweer.
Welcome to Azeroth Quest Library – your dedicated archive for World of Warcraft quest content.
Explore. Quest. Relive the adventure! Subscribe NOW! - Azeroth Quest Library
  donderdag 30 april 2026 @ 22:20:01 #104
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220686349
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 20:32 schreef WillemsJ het volgende:

[..]
Ja en hevige onweersbuien...

vrijdag en zaterdag prachtig weer, rond de 30 graden en zondag einde dag (16:00 begint in Miami tijd de race) verwachten ze de buien met onweer.
Ja en Amerikanen shijten dan in hun broek en gelasten dan een race af ...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  vrijdag 1 mei 2026 @ 08:35:58 #105
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_220687677
Goedemorgen, geef ze een ☔ en regenjas. :P
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  vrijdag 1 mei 2026 @ 15:55:41 #106
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220690496
Ik wacht eerst de sprintkwalificatie af 8-)
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 16:03:52 #107
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220690547
quote:
4s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 15:55 schreef RedShoe het volgende:
Ik wacht eerst de sprintkwalificatie af 8-)
Verstandig idd ... nu dat er weer nieuwe regels zijn ...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  vrijdag 1 mei 2026 @ 16:06:02 #108
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220690563
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 16:03 schreef chufi het volgende:

[..]
Verstandig idd ... nu dat er weer nieuwe regels zijn ...
Veel updates, dus ben benieuwd wel.
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 16:06:45 #109
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220690567
De training duurt anderhalf uur trouwens ipv een uur.
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 16:08:31 #110
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220690577
quote:
4s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 16:06 schreef RedShoe het volgende:
De training duurt anderhalf uur trouwens ipv een uur.
Dat zal wel zijn om die nieuwe regels :+
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  vrijdag 1 mei 2026 @ 16:18:07 #111
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220690642
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 16:08 schreef chufi het volgende:

[..]
Dat zal wel zijn om die nieuwe regels :+
Klopt.
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 17:41:27 #112
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_220691093
quote:
4s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 16:06 schreef RedShoe het volgende:
De training duurt anderhalf uur trouwens ipv een uur.
Oh, wat gezellig :P
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  vrijdag 1 mei 2026 @ 17:49:10 #113
131703 pullup
smartie
pi_220691145
quote:
4s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 15:55 schreef RedShoe het volgende:
Ik wacht eerst de sprintkwalificatie af 8-)
Slim, is deze zometeen al?
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 18:03:24 #114
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220691248
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 17:49 schreef pullup het volgende:

[..]
Slim, is deze zometeen al?
nu eerst oefenen... en om 22:30 de sprint Qwalies
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  vrijdag 1 mei 2026 @ 18:20:09 #115
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220691416
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 17:49 schreef pullup het volgende:

[..]
Slim, is deze zometeen al?
Training is nu.
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 19:36:28 #116
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220692087
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  vrijdag 1 mei 2026 @ 20:28:38 #117
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_220692483
Het was toch boeiender dan de afgelopen paar keer om te kijken.
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  vrijdag 1 mei 2026 @ 20:37:44 #118
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220692566
Ik ben wel benieuwd naar de kwalificatie.
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 20:39:14 #119
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_220692580
quote:
4s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 20:37 schreef RedShoe het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de kwalificatie.
Hier nog een paar... Of we wakker blijven is weer een ander dilemma :P
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  vrijdag 1 mei 2026 @ 20:42:42 #120
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220692598
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 20:39 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]
Hier nog een paar... Of we wakker blijven is weer een ander dilemma :P
De kroeg ging altijd later dicht ...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  vrijdag 1 mei 2026 @ 20:51:08 #121
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220692662
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 20:39 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]
Hier nog een paar... Of we wakker blijven is weer een ander dilemma :P
Half 11 ga ik nog wel redden :P
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 22:15:03 #122
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_220693277
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 20:42 schreef chufi het volgende:

[..]
De kroeg ging altijd later dicht ...
Dat was vroeger :P + SF draait met zijn eigen bedrijf veel te veel uren. Soms 7 dagen in de week. Niet echt gezond
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  vrijdag 1 mei 2026 @ 22:15:49 #123
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_220693280
quote:
4s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 20:51 schreef RedShoe het volgende:

[..]
Half 11 ga ik nog wel redden :P
Het begin moet lukken. Anders lees ik altijd de uitslagen van chufi O+
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 22:22:09 #124
18653 crew  D.
pi_220693310
quote:
4s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 20:51 schreef RedShoe het volgende:

[..]
Half 11 ga ik nog wel redden :P
Ik ook :Y
  vrijdag 1 mei 2026 @ 22:25:15 #125
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220693334
Bijna zo laat
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  vrijdag 1 mei 2026 @ 23:03:37 #126
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220693773
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 22:15 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]
Anders lees ik altijd de uitslagen van chufi O+
Wel handig idd.
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 00:02:37 #127
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220694035
Oops ben wat laat
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  zaterdag 2 mei 2026 @ 09:26:49 #128
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220694588
Na wat gepuzzel, maar weer wat verkocht en gekocht. Nu hopen dat ze allemaal hoog eindigen 8-)
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 14:37:45 #129
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220696437
kleine aanpassing gedaan
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  zaterdag 2 mei 2026 @ 17:54:40 #130
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220697726
Maar goed ... nu voor de punten ... sprinten maar
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  zaterdag 2 mei 2026 @ 18:02:38 #131
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_220697798
En dan hoor je om 17.56 dat je coureur niet rijdt :D
Er is nog gewisseld.
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 18:07:17 #132
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220697863
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:02 schreef oma-Nijn het volgende:
En dan hoor je om 17.56 dat je coureur niet rijdt :D
Er is nog gewisseld.
Ik had m al gewisseld, maar de Audi niet ... maar anyway de sprint race levert alleen punten op voor de nummers 123
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  zaterdag 2 mei 2026 @ 18:21:29 #133
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220697973
Mercedes lijkt het kwijt te zijn ... of McLaren heeft het weer terug
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  zaterdag 2 mei 2026 @ 18:35:53 #134
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220698125
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  zaterdag 2 mei 2026 @ 18:41:36 #135
131703 pullup
smartie
pi_220698208
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:02 schreef oma-Nijn het volgende:
En dan hoor je om 17.56 dat je coureur niet rijdt :D
Er is nog gewisseld.
:( Verdorie
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 18:47:19 #136
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220698280
Vanavond laat en morgen gaat het echt om de punten )speltechnisch gezien(
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  zaterdag 2 mei 2026 @ 18:53:59 #137
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_220698335
quote:
87s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:41 schreef pullup het volgende:

[..]
:( Verdorie
Wat chufi schrijft :P
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 18:55:03 #138
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_220698351
quote:
99s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:47 schreef chufi het volgende:
Vanavond laat en morgen gaat het echt om de punten )speltechnisch gezien(
Ja, dat is ook zo, maar toch. Wel leuk dat Max weer een beetje meerijdt en lekker Hammie dwarszit }) *O*
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 19:30:00 #139
131703 pullup
smartie
pi_220698570
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:53 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]
Wat chufi schrijft :P
Ja maar toch....
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 19:42:50 #140
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220698677
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 19:30 schreef pullup het volgende:

[..]
Ja maar toch....
Technisch is het bijna onmogelijk om iemand van de top 3 in je team te hebben ....
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  zaterdag 2 mei 2026 @ 19:43:58 #141
131703 pullup
smartie
pi_220698691
quote:
99s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 19:42 schreef chufi het volgende:

[..]
Technisch is het bijna onmogelijk om iemand van de top 3 in je team te hebben ....
Ja die eerste set is nog wel onbereikbaar ^O^

Hopen op een mooie race
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 19:51:02 #142
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220698751
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 19:43 schreef pullup het volgende:

[..]
Ja die eerste set is nog wel onbereikbaar ^O^

Hopen op een mooie race
En een verrassende kwali straks
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  zaterdag 2 mei 2026 @ 19:56:03 #143
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220698789
quote:
99s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 19:42 schreef chufi het volgende:

[..]
Technisch is het bijna onmogelijk om iemand van de top 3 in je team te hebben ....
Nog steeds weinig keus vind ik.
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 20:00:20 #144
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220698835
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 19:56 schreef RedShoe het volgende:

[..]
Nog steeds weinig keus vind ik.
Ja klopt .... momenteel een onoverbrugbaar gat van een paar miljoen naar de middenmoot
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:47:39 #145
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220700532
Max gaat lekker.... Nu Q3 en de pole pakken
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:07:23 #146
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220700739
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:08:16 #147
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220700748
netjes van Max
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:33:18 #148
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220701069
Niet verkeerd idd. Ik ben benieuwd of ze eerder gaan starten ivm de regen.
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  Redactie Frontpage zondag 3 mei 2026 @ 04:38:39 #149
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220701989
:
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:33 schreef RedShoe het volgende:
Niet verkeerd idd. Ik ben benieuwd of ze eerder gaan starten ivm de regen.
19:00 NL tijd start kreeg ik mee :Y
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  zondag 3 mei 2026 @ 06:33:14 #150
131703 pullup
smartie
pi_220702122
quote:
99s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:08 schreef chufi het volgende:
netjes van Max
Zeker
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')