Waarschijnlijk intel voor de Russen opgeleverd dat Trump een ondoordachte aanval op Iran zou uitvoerenquote:Op zaterdag 14 maart 2026 23:41 schreef Spablauw214 het volgende:
Een vraag voor de voorstanders van “praten met Rusland”. Wat hebben alle inspanningen van Witkoff en Kushner eigenlijk opgeleverd, tot op heden? Welke concessies heeft Rusland inmiddels voorgesteld?
Heb je nou nog steeds niet in de gaten dat er niet valt te onderhandelen?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 23:33 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat is laf? Hij steekt wel zijn nek uit met een toch nog steeds controversiële mening.
Het vanachter je laptopje pleiten voor het blijven opofferen van Oekraïners is ook niet een toonbeeld van moed
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 23:33 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het vanachter je laptopje pleiten voor het blijven opofferen van Oekraïners is ook niet een toonbeeld van moed
Hij en putinquote:
Houd eens op met doen alsof Oekrainers trekpoppen zijn die geen eigen wil hebben.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 23:33 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat is laf? Hij steekt wel zijn nek uit met een toch nog steeds controversiële mening.
Los daarvan, waarom zouden we ons opnieuw afhankelijk maken van Rusland? Welk belang hebben wij bij normalisatie van de verhouding. Er valt niets te normaliseren zo lang dit regime er zit.quote:Op zondag 15 maart 2026 00:03 schreef ExTec het volgende:
[..]
Houd eens op met doen alsof Oekrainers trekpoppen zijn die geen eigen wil hebben.
Geen reet. Maar wij zitten ook niet aan tafel he?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 23:41 schreef Spablauw214 het volgende:
Een vraag voor de voorstanders van “praten met Rusland”. Wat hebben alle inspanningen van Witkoff en Kushner eigenlijk opgeleverd, tot op heden? Welke concessies heeft Rusland inmiddels voorgesteld?
De vijand in de kaart spelen en het bondgenootschap ondermijnen is in mijn boek de definitie van lafheid, net als vanachter je laptopje pleiten voor capitulatie. Als hij echt zijn nek had durven uitsteken dan had hij de russische tegoeden wel vrijgegeven. Maar ook daar is hij te laf voor. Dit is gewoon weer dat eeuwige appeasement uit angst voor escalatie.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 23:33 schreef LXIV het volgende:
[..]
Er is al 100x gepolst bij de Russen voor een staakthetvuren / beindiging van de invasie...Elk compromis betrof een totale overgave van Oekraine...Dus ja onderhandelen met Poetin is vrijwel onmogelijk gebleken, tenzij hij water bij de wijn zou gooienquote:Op zondag 15 maart 2026 00:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen reet. Maar wij zitten ook niet aan tafel he?
Of de Russen consessies willen doen weet ik niet, dat zou via de diplomatieke weg gepolst moeten worden. Stel dat de Russen wel degelijk bereid zijn om in gesprek te gaan en via ruilverkaveling op de kaart tot een equilibrium willen komen qua strategische posities waardoor een hernieuwde aanval niet waarschijnlijk meer is en in elk geval duur wordt voor de Russen dan hebben we wen begin.
De Russen forceren ook geen breaktrough meer, dus het wordt echt een remise.
Kan, weet ik oprecht niet. Maar ik vertrouw de EU ook niet dat zij echt uit is op vrede. En niemand heeft iets aan een staakt het vuren. Moeten langdurige overeenkomsten gesloten worden.quote:Op zondag 15 maart 2026 00:32 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Er is al 100x gepolst bij de Russen voor een staakthetvuren / beindiging van de invasie...Elk compromis betrof een totale overgave van Oekraine...Dus ja onderhandelen met Poetin is vrijwel onmogelijk gebleken, tenzij hij water bij de wijn zou gooien
De EU is geen partij in deze.quote:Op zondag 15 maart 2026 00:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan, weet ik oprecht niet. Maar ik vertrouw de EU ook niet dat zij echt uit is op vrede. En niemand heeft iets aan een staakt het vuren. Moeten langdurige overeenkomsten gesloten worden.
Niet vertrouwen dat de EU uit is op vrede en melden dat niemand iets heeft aan een "staakt het vuren" neig je eenzijdig te zeggen dat de EU moet capituleren? Of waarom beschrijf je een deel van het front dat "iets" moet doen, terwijl je de andere kant van het conflict negeert?quote:Op zondag 15 maart 2026 00:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan, weet ik oprecht niet. Maar ik vertrouw de EU ook niet dat zij echt uit is op vrede. En niemand heeft iets aan een staakt het vuren. Moeten langdurige overeenkomsten gesloten worden.
Jij verwart de bureaucratische EU met het oorlogszuchtige rusland.quote:Op zondag 15 maart 2026 00:35 schreef phpmystyle het volgende:
Maar ik vertrouw de EU ook niet dat zij echt uit is op vrede.
Deze onzin weer.quote:During his interview Saturday with NBC News about the Iran War, President Trump suddenly attacked Ukrainian President Volodymyr Zelensky, who has sent counter drone systems and experts to the Middle East to assist combating the threat of Iranian one-way attack drones, saying “I’m surprised that Zelensky doesn’t want to make a deal. Tell Zelensky to make a deal because Putin’s willing to make a deal.” Trump added that Zelensky was “far more difficult to make a deal with” than Russian President Vladimir Putin over efforts to end the Russian invasion of Ukraine.
https://x.com/sentdefender/status/2032966668121489867
Dat zijn ze niet, daar zijn ze vanaf dag 1 duidelijk over.quote:Op zondag 15 maart 2026 00:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen reet. Maar wij zitten ook niet aan tafel he?
Of de Russen consessies willen doen weet ik niet, dat zou via de diplomatieke weg gepolst moeten worden. Stel dat de Russen wel degelijk bereid zijn om in gesprek te gaan en via ruilverkaveling op de kaart tot een equilibrium willen komen qua strategische posities waardoor een hernieuwde aanval niet waarschijnlijk meer is en in elk geval duur wordt voor de Russen dan hebben we wen begin.
De Russen forceren ook geen breaktrough meer, dus het wordt echt een remise. Kost hen ook veel geld en mensenlevens, en hún demografische is ook niet al te rooskleurig.
Geen kwaad woord over zijn mattie Poetin. Zelensky krijgt er continu van langs.quote:
Daarom moet de EU de banden met Rusland normaliseren, vindt de premier. "Zo krijgen we opnieuw toegang tot goedkope energie. Dat is gezond verstand."quote:Op zaterdag 14 maart 2026 21:23 schreef AchJa het volgende:
De Belgen willen de handdoek in de ring gooien...
[..]
VRT
Bart had iets teveel speciallekes achter z'n kiezen toen 'ie dat interview gaf.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:04 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Daarom moet de EU de banden met Rusland normaliseren, vindt de premier. "Zo krijgen we opnieuw toegang tot goedkope energie. Dat is gezond verstand."
Hoe zo'n bestand zich dan moet vertalen op het terrein? Als een harde, bewapende grens zoals tussen Zuid- en Noord-Korea, denkt De Wever. "We moeten niet naïef zijn over Poetin. Die fout mogen we nooit meer opnieuw maken."
In de eerste paragraaf de fout maken die je in de tweede zegt te moeten voorkomen.
Wat is dit voor onsamenhangd betoog?
Ja maar wacht. Als we gewoon een Europese belasting gaan betalen, dan kunnen ze het wel regelen hoor. Zonder Europa kunnen we niets. Stellen we niets voor!!quote:Op zondag 15 maart 2026 08:44 schreef Candymannetje het volgende:
Nou wat je ook van de mening van Bart mag vinden.
De incompetentie van de EU vind ik echt schrikbarend en alarmerend.
Ze laten zich zonder enige moeite in een hoek manoeuvreren door andere landen.
Kerncentrales afbreken, gasputten dicht maken, sancties tegen Rusland en het dan raar vinden dat je problemen krijgt.
Maar maak je vooral druk om genderneutrale wc's en laat nog meer leden van de 5e colonne binnen.
Gaat vast goed komen.
We kennen allemaal de uitdrukking 'daar ga je geen oorlog mee winnen' dat is 100% van toepassing op de EU.
Wat voor problemen?quote:Op zondag 15 maart 2026 08:44 schreef Candymannetje het volgende:
Nou wat je ook van de mening van Bart mag vinden.
De incompetentie van de EU vind ik echt schrikbarend en alarmerend.
Ze laten zich zonder enige moeite in een hoek manoeuvreren door andere landen.
Kerncentrales afbreken, gasputten dicht maken, sancties tegen Rusland en het dan raar vinden dat je problemen krijgt.
De EU is niet in oorlog.quote:Maar maak je vooral druk om genderneutrale wc's en laat nog meer leden van de 5e colonne binnen.
Gaat vast goed komen.
We kennen allemaal de uitdrukking 'daar ga je geen oorlog mee winnen' dat is 100% van toepassing op de EU.
Problemen met energievoorziening.quote:Op zondag 15 maart 2026 09:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat voor problemen?
[..]
De EU is niet in oorlog.
De VS en Rusland wel. En die lopen daar beide in vast...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |