op mediumsquote:
quote:
tja jammer maar dat denk ik ook..quote:Op zaterdag 14 maart 2026 08:09 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]![]()
Het gaat er het hele jaar niet inzitten hoor.
Nee maar het is dan ook een zeer slecht weekend voor RBR, ik bedoel totaal geen balans in de auto. Dat ga je niet zo even fixen wanneer je geen echte tijd hebt om aan de instellingen te werken.quote:
Zou wel grappig zijn.quote:
Het uitvallen van April zou zomaar nog eens veel kijkers kunnen kosten.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 08:10 schreef spectrumanalyser het volgende:
Achja, in April een hele maand de tijd om eens goed te gaan werken in de fabriek.
Dat klopt inderdaad. Ik denk dat er in April zelfs helemaal niemand naar de Formule1 gaat kijken.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 08:11 schreef pmponer het volgende:
[..]
Het uitvallen van April zou zomaar nog eens veel kijkers kunnen kosten.
Doei viaplayquote:Op zaterdag 14 maart 2026 08:11 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat het in mei ook een stuk minder kunnen zijnquote:Op zaterdag 14 maart 2026 08:12 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad. Ik denk dat er in April zelfs helemaal niemand naar de Formule1 gaat kijken.
Maart gaat nog wel door toch?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 08:11 schreef pmponer het volgende:
[..]
Daarom ook nooit een jaarabo nemen, een zomerstop een winterstop en nu april er bij... Dan is maandelijks gewoon goedkoper.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 08:12 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad. Ik denk dat er in April zelfs helemaal niemand naar de Formule1 gaat kijken.
obviousquote:Op zaterdag 14 maart 2026 08:13 schreef greysbones het volgende:
en dan is de batt leeg
en schakelt de regie weg![]()
![]()
U luistert GrandPrix radioquote:Op zaterdag 14 maart 2026 08:13 schreef greysbones het volgende:
en dan is de batt leeg
en schakelt de regie weg![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |