Was natuurlijk ook tamelijk onhandig om niet naar Mercedes te gaan.quote:
8 uur volgens de OPquote:Op zaterdag 14 maart 2026 06:30 schreef pmponer het volgende:
Zo, wanneer is de kwalificatie dan kan ik die even op mijn gemak bekijken
Ik heb er hetzelfde gevoel bij als zo'n amerikaanse worstelwedstrijd.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 04:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Beste actie van de dag tot nu toe wel, stuk beter dan die 'inhaalacties' van Russell en Hamilton
Sowieso geen geld aan Via Troep uitgeven, dat spul moet zo snel mogelijk dood.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 07:16 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ik heb er hetzelfde gevoel bij als zo'n amerikaanse worstelwedstrijd.
Nep gevechten onderstreept met vetgedrukte "new race leader" berichten en gemaakt gillend enthousiasme van het viaplay duo.
Het was eigenlijk ook een grapje, maar zo net uit bed, land dat allemaal nog niet zo lekker.quote:
heb ernstig getwijfeld uit bed te gaanquote:Op zaterdag 14 maart 2026 07:46 schreef Zorro het volgende:
Even door de sprint heen geskipt.
Wat een ellende. Duidelijkst wel de "inhaalactie" van Russell op Hamilton vanuit de auto van Hamilton gezien. Dat sloeg echt HE-LE-MAAL nergens op.
ik wil rijders zien inhalen omdat ze iemand uitremmen of een andere lijn nemen of wat dan ook. Niet wie het beste op een knopje kan drukken
En alsof het nog niet kunstmatig genoeg is gooien ze er nog een SC in om het "spannend" te maken ipv een VSC.
Ik verheug me op de kwalificatie dadelijk
Ik moet net na de kwali weg, dus ik moest toch op. Maar anders....quote:Op zaterdag 14 maart 2026 07:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb ernstig getwijfeld uit bed te gaan
dat zegt voor mij genoeg
of ik er morgenvroeg wel uit gaquote:Op zaterdag 14 maart 2026 07:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik moet net na de kwali weg, dus ik moest toch op. Maar anders....
Als ze een ooit een pride race organiseren met deze auto's hebben we de Rainbow Road in het echt.quote:
Ik ga wel kijken.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 07:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
of ik er morgenvroeg wel uit ga
ik heb mijn twijfels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |