@Pisces moet snel met de taxi :pquote:Op vrijdag 20 maart 2026 07:35 schreef Mrmime het volgende:
Die vermeende Corine ligt ook in scheiding en schijnt in kleinering al te hebben toegegeven iets met Jan te hebben.
Hebben we geen informant inVolendam?
Dat is dat hele conservatieve denkbeeld van het durp Volendam denk ik. Vooral als vrouw je hoofd niet boven het maaiveld uitsteken. Ik meen me ook zoiets te herinneren over de moeder van Yolante ooit (want die woont/woonde ook in Volendam).quote:Op woensdag 18 maart 2026 21:25 schreef Leandra het volgende:
Wij kwamen ze jaren geleden (10 ongeveer) in de dierentuin tegen met de kinderen, onze zoon is net zo oud als hun dochter, ze speelden in hetzelfde speeltuintje van de dierentuin, ze waren toen in de kleuterleeftijd, en juist dat hele "ze voelde zich heel wat als de vrouw van" herken ik helemaal niet, aan het eind van de dag kwamen we haar en de kinderen weer tegen in het winkeltje, hij was de auto vast halen, en ze was juist supervriendelijk, niks arrogant kijk mij eens "de vrouw van zijn".
Volgens mij had mijn man ook nog met haar staan praten toen de kinderen aan het spelen waren.
Dus whatever aan de hand is, is er aan de hand, maar dat arrogante geloof ik niet zo.
Het is niet eens Volendams of Nederlands. Het is overal in de wereld.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 11:22 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat is dat hele conservatieve denkbeeld van het durp Volendam denk ik. Vooral als vrouw je hoofd niet boven het maaiveld uitsteken. Ik meen me ook zoiets te herinneren over de moeder van Yolante ooit (want die woont/woonde ook in Volendam).
Sommige mannen kunnen willen niet tot de dood dezelfde vrouw.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:18 schreef PzKpfw het volgende:
Als je zo'n vrouw thuis hebt zitten ga je toch niet vreemd..
quote:Woeste sterren en ophef
Privé weet het zeker: ‘Liza Plat verspreidt roddels over Jan Smit’
Privé-baas Evert Santegoeds zegt zeker te weten waar de roddels over de vermeende nieuwe liefde van Jan Smit vandaan komen, namelijk bij zijn vrouw Liza Plat. “Die vrouw hoorde bij een praatgroep.”
24 maart 2026, 09:00 2788 stemmen
Door onze entertainmentredactie
Liza Plat en Jan Smit
© SBS
De geruchten dat Jan Smit zijn huidige vrouw Liza Plat heeft verlaten voor een vrouw met de naam Corine zijn volgens de zanger zelf onzin. En ook Privé-baas Evert Santegoeds stelt nu in De Telegraaf dat er helemaal niets van klopt. Waar die geruchten dan vandaan komen? Volgens Evert is niemand minder dan Liza de kwade genius. Oei…
Geen nieuwe liefde
Volgens Evert is er helemaal geen sprake van een nieuwe liefde. Hij baseert zich op een ‘bijzondere bron’. “Extra opvallend: het gerucht over die nieuwe liefde lijkt, nota bene, door Liza zelf de wereld in te zijn geholpen!”
Waarom dan? “Zij was het die in de belgeschiedenis van Jans telefoon een nummer ontdekte waarmee haar man wel heel veel contact gezocht had. De naam zei haar weinig en haar argwaan groeide toen zij het nummer vanaf haar eigen telefoon belde en een vrouwenstem klonk.”
Uur lang
Liza heeft te snel conclusies getrokken, meent de bladenmaker. “Voor Liza was in een klap alles duidelijk: waarom zat haar man soms wel een uur lang aan de telefoon met deze plaatsgenote? Hier moest toch wel wat spelen?”
Ze zou Jan er woest mee hebben geconfronteerd, maar hij ontkende in alle toonaarden dat er sprake zou zijn van een romance. “Volgens bronnen legde de zanger geduldig uit dat de bewuste vrouw hoorde bij het praatgroepje, waar hij steun gezocht had vanwege zijn verdriet om de toestand van zijn [zieke] moeder Gerda.”
Bijzondere klik
Er was slechts sprake van een goede klik, aldus Evert. “Dat was het. Maar in de ogen van Liza was er meer.”
Zij zou dit in Volendam hebben rondgebazuind. “Daarmee werd het zaadje geplant en was het gerucht geboren. (…) Maar er is dus niets van waar. Er speelt niets anders tussen Jan en die vrouw dan dat ze elkaar hebben gevonden in een moeilijke tijd.”
Eén ding is volgens Evert zeker: die jaloerse reactie heeft hun scheiding in een stroomversnelling gebracht. Paparazzi hebben Jans verhuiswagens inmiddels gespot in Broek in Waterland
Tja, het is de vrouw binnen een stel dus vaak krijgen die de schuld.quote:Op woensdag 18 maart 2026 20:15 schreef Zonnige het volgende:
[..]
Ah ja, Jan is de goedheid zelve en het ligt allemaal aan die heks van een Liza.
Precies wat ik ook dacht,quote:Op dinsdag 24 maart 2026 22:02 schreef Soury het volgende:
Jan en een praatgroepje, en uren bellen. Tuurlijk
Mooi aan de buitenkant, binnen een kille zooi.quote:
Huis wordt gemeubileerd verhuurde. Dit zijn de makelaarsfoto'squote:Op dinsdag 24 maart 2026 22:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooi aan de buitenkant, binnen een kille zooi.
Oh ja tuurlijk. Maar dan nog vind ik het erg wit en nieuw, en een lelijke keuken voor zo'n mooi huisquote:Op dinsdag 24 maart 2026 22:33 schreef Ole het volgende:
[..]
Huis wordt gemeubileerd verhuurde. Dit zijn de makelaarsfoto's
https://www.mediacourant.(...)n-online-erg-pikant/quote:Jan Smit lastiggevallen in tijdelijke huis, beelden online: Erg pikant
Jan Smit is in zijn tijdelijke huurwoning in Broek in Waterland lastiggevallen door Iris Schoutsen, beter bekend onder de artiestennaam IrisQueen. “Ze bracht een behoorlijk pikante taart.”
Een drama voor Jan Smit: hij is temidden van zijn scheidingsdrama vertrokken naar een tijdelijke huurwoning in Broek in Waterland, maar daar blijkt hij een nogal bijzondere buurtgenoot te hebben. Iris Schouten, die enige online bekendheid geniet door het vulgaire liedje Raggen, vindt het geweldig dat Jan in de wijk is komen wonen en maakt een hoop poeha.
Expliciete taart
Iris maakt allerlei filmpjes over haar nieuwe buurtbewoner, is te zien op haar Instagram-kanaal. Eerst viel ze al zijn verhuizers lastig en ditmaal is de zanger zélf het slachtoffer. Ze laat in een filmpje op haar socials zien hoe ze bij Jan aanbelt en hem vervolgens een taart overhandigt met daarop een expliciete afbeelding van zichzelf.
Weblog VKmag leeft mee met Jan. “Jan komt naast niemand minder dan viral sensatie IrisQueen te wonen. Je weet wel, die van ‘Raggen’. Door ons ook weleens omschrijven als de vrouwelijke rapper Sjors, wat Iris niet kan waarderen. En alsof dat nog niet bijzonder genoeg is, werd de eerste kennismaking al meteen vastgelegd.”
Beetje spijt
Jan is zichtbaar ongemakkelijk op het filmpje. Hij merkt al snel op dat ze beelden aan het maken is, en daar zit je natuurlijk niet op te wachten als je in je eigen woning bent. VKmag kan zich goed voorstellen dat Jan er spijt van heeft dat hij uitgerekend naar deze wijk in Broek in Waterland is verhuisd.
Wel vindt de website hem sportief. "Jan, altijd wel in als een dame met een grote voorgevel aan de deur staat, nam de taart in ontvangst. En dit is eigenlijk toch wel een beetje internet-goud."
quote:Op donderdag 26 maart 2026 11:37 schreef Regilio_ het volgende:
https://www.tiktok.com/@:irisqueen00/video/7620448098099170592
Jan Smit heeft een GROOT PROBLEEM![]()
Jan Smit lastiggevallen in tijdelijke huis, beelden online: ‘Erg pikant’
Jan Smit is in zijn tijdelijke huurwoning in Broek in Waterland lastiggevallen door Iris Schoutsen, beter bekend onder de artiestennaam IrisQueen. “Ze bracht een behoorlijk pikante taart.”[/b]
[ afbeelding ]
Beetje googlen op streetview en je vindt dat huis ook wel.quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:07 schreef Regilio_ het volgende:
Zijn huisnummer staat ook vol in beeld in dat filmpje waar ze die taart komt brengen. Lekker dan.
Daar ben ik ook bang voor ja. Zeker nu hij in zo'n piepklein dorpje vertoeft.quote:Op donderdag 26 maart 2026 13:29 schreef maily het volgende:
[..]
Beetje googlen op streetview en je vindt dat huis ook wel.
Heerlijke uiers bohquote:Op donderdag 26 maart 2026 11:37 schreef Regilio_ het volgende:
[ tiktok ]
Jan Smit heeft een nieuwe buurvrouw..en daarmee een GROOT PROBLEEM![]()
Je zou maar naast die borderliner wonen. Schitterend hoe die verhuizers ook al kijken van: "oh no, not this shit again".
Meer bij de vrienden van Mediacourant:
[..]
https://www.mediacourant.(...)n-online-erg-pikant/
quote:Woeste sterren en ophef
Jan Smit lastiggevallen in tijdelijke huis, beelden online: ‘Erg pikant’
Jan Smit is in zijn tijdelijke huurwoning in Broek in Waterland lastiggevallen door Iris Schoutsen, beter bekend onder de artiestennaam IrisQueen. “Ze bracht een behoorlijk pikante taart.”
Een drama voor Jan Smit: hij is temidden van zijn scheidingsdrama vertrokken naar een tijdelijke huurwoning in Broek in Waterland, maar daar blijkt hij een nogal bijzondere buurtgenoot te hebben. Iris Schouten, die enige online bekendheid geniet door het vulgaire liedje Raggen, vindt het geweldig dat Jan in de wijk is komen wonen en maakt een hoop poeha.
Iris maakt allerlei filmpjes over haar nieuwe buurtbewoner, is te zien op haar Instagram-kanaal. Eerst viel ze al zijn verhuizers lastig en ditmaal is de zanger zélf het slachtoffer. Ze laat in een filmpje op haar socials zien hoe ze bij Jan aanbelt en hem vervolgens een taart overhandigt met daarop een expliciete afbeelding van zichzelf.
Weblog VKmag leeft mee met Jan. “Jan komt naast niemand minder dan viral sensatie IrisQueen te wonen. Je weet wel, die van ‘Raggen’. Door ons ook weleens omschrijven als de vrouwelijke rapper Sjors, wat Iris niet kan waarderen. En alsof dat nog niet bijzonder genoeg is, werd de eerste kennismaking al meteen vastgelegd.”
Beetje spijt
Jan is zichtbaar ongemakkelijk op het filmpje. Hij merkt al snel op dat ze beelden aan het maken is, en daar zit je natuurlijk niet op te wachten als je in je eigen woning bent. VKmag kan zich goed voorstellen dat Jan er spijt van heeft dat hij uitgerekend naar deze wijk in Broek in Waterland is verhuisd.
Wel vindt de website hem sportief. “Jan, altijd wel in als een dame met een grote voorgevel aan de deur staat, nam de taart in ontvangst. En dit is eigenlijk toch wel een beetje internet-goud
Ben nog verrast dat ze die binnenboord hield eerlijk gezegd. Ze heeft nogal meer dan eens het tegenovergestelde gedaan immers.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |