abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 maart 2026 @ 15:46:08 #1
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220323666
Hallo mensen,

Ik ben terug. Ik ben nu bijna een jaar nuchter en stabiel van harddrugs en psychoses. Ik wil me verontschuldigen voor hoe ik heb gedragen en hoe ik mensen heb behandeld. Het spijt mij. Ik ben nu bezig met werk zoeken om te reintegreren in de samenleving. Mijn moeder ligt op haar sterfbed. Alles goed met iedereen hier? Nogmaals sorry voor mijn wangedrag.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_220324223
Hey, goed om te horen dat een stuk beter gaat. Succes met je nieuwe start (hier) en sterkte met je moeder.
pi_220324251
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2026 15:46 schreef Keep_Walking het volgende:
Hallo mensen,

Ik ben terug. Ik ben nu bijna een jaar nuchter en stabiel van harddrugs en psychoses. Ik wil me verontschuldigen voor hoe ik heb gedragen en hoe ik mensen heb behandeld. Het spijt mij. Ik ben nu bezig met werk zoeken om te reintegreren in de samenleving. Mijn moeder ligt op haar sterfbed. Alles goed met iedereen hier? Nogmaals sorry voor mijn wangedrag.
Echt :)

Je wangedrag zijn we zeker niet vergeten, maar iedereen verdient een ehhhh.. ehh.. vijfde kans :P

Maar fijn om te horen dat je zegt dat het beter met je gaat en je stabiel bent .

Helemaal gestopt met de drugs? En hoe heb je dat gedaan.

Vergeef het de mensen in eerste instantie als ze je wantrouwen.
Vertrouwen komt te voet en gaat te paard, je laatste posts waren zeer ver over de grens..
Hoeven we het allemaal niet over te hebben, maar "we" zijn het niet vergeten

Over een maandje laat ik het wel weten of ik blij ben dat je weer terug bent ;)

En heel veel sterkte met je moeder de komende periode en je eigen herstel.
Hell To The Liars
  donderdag 12 maart 2026 @ 17:28:07 #4
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220324289
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2026 17:20 schreef Droopie het volgende:

[..]
Echt :)

Je wangedrag zijn we zeker niet vergeten, maar iedereen verdient een ehhhh.. ehh.. vijfde kans :P

Maar fijn om te horen dat je zegt dat het beter met je gaat en je stabiel bent .

Helemaal gestopt met de drugs? En hoe heb je dat gedaan.

Vergeef het de mensen in eerste instantie als ze je wantrouwen.
Vertrouwen komt te voet en gaat te paard, je laatste posts waren zeer ver over de grens..
Hoeven we het allemaal niet over te hebben, maar "we" zijn het niet vergeten

Over een maandje laat ik het wel weten of ik blij ben dat je weer terug bent ;)

En heel veel sterkte met je moeder de komende periode en je eigen herstel.
Fijn. Dankjewel 🙏🏿. Ik heb je altijd sympathiek gevonden.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 12 maart 2026 @ 17:28:34 #5
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220324293
quote:
14s.gif Op donderdag 12 maart 2026 17:15 schreef DJKoster het volgende:
Hey, goed om te horen dat een stuk beter gaat. Succes met je nieuwe start (hier) en sterkte met je moeder.
Dankjewel 🙏🏿
  donderdag 12 maart 2026 @ 17:32:18 #6
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220324318
Ik ben op 17 april in de detox geweest van Altrecht P&V. Tijdens mijn detox kreeg ik een zware psychose dat tot september heeft geduurd. Tijdens de opname voor mijn psychose heb ik gevochten met een Marokkaan die verslaafd was aan crack en gewonnen. Ik moest ook voor de rechter verschijnen omdat ik mijn jeugdvijand heb bedreigd op insta. Er is echt heel veel gebeurd in mijn leven en ik wil dat goed maken en rechtzetten waar het kan. Sorry ;)
  Moderator donderdag 12 maart 2026 @ 17:46:48 #7
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_220324498
Ah, kijk eens aan. Ik lees weer mee.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 12 maart 2026 @ 17:56:00 #8
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220324569
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2026 17:46 schreef CoolGuy het volgende:
Ah, kijk eens aan. Ik lees weer mee.
Het spijt mij. Vooral bij jou moet ik
Me verontschuldigen. Sorry.
  Moderator donderdag 12 maart 2026 @ 18:04:38 #9
16180 crew  CoolGuy
pi_220324621
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2026 17:56 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Het spijt mij. Vooral bij jou moet ik
Me verontschuldigen. Sorry.
Mja, weet je, ik heb dit allemaal al eerder gehoord. Meerdere keren. Ik hoop voor jou dat het beter gaat met je, en ik vind het uitermate naar om te horen dat het met je moeder een aflopende zaak is, maar, ik ben niet zo vergevingsgezind als menig ander, laat staan miljoenste kansen, zeker niet als die volgen op bedreigingen.

Nogmaals, ik hoop dat het beter gaat met je, voor jezelf, maar ook voor je directe omgeving, maar, ik ben tegelijkertijd niet vergeten wat je allemaal hebt geroepen, dus ik ben zeer gereserveerd, en het feit dat ik hetzelfde verhaal nu voor de 4e of 5e keer lees maakt niet magisch dat je ineens weer het voordeel van de twijfel krijgt. Woorden zijn makkelijk.

Maar ik hoop ten zeerste dat mijn gereserveerdheid deze keer onterecht blijkt.
pi_220324827
Knap dat je ervoor kiest om hier onder je originele username te posten. Anderen zouden een kloon aanmaken en er nooit meer op terugkomen.
pi_220325134
Goed om te lezen dat het nu beter met je gaat @Keep_Walking. Verdrietig om te lezen over je moeder. Maar laat het alsjeblieft geen aanleiding zijn voor een terugval. Probeer de weg omhoog te (blijven) vinden.
pi_220325278
Veel sterkte met je moeder, erg heftig!

Ik wens je het beste maar ik krijg toch wel erg een déjà vu gevoel bij dit topic.
  donderdag 12 maart 2026 @ 19:40:04 #13
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_220325279
Hoop dat het goed blijft gaan Ts
  donderdag 12 maart 2026 @ 19:55:31 #14
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220325497
Sterkte Keep_Walking!
pi_220325677
Hey @Keep_Walking :). Keep walking!
Goed om te horen dat het met jou op dit moment beter gaat. Klote van je moeder.
Dat je moeder sterft zal ook nog best een aanslag zijn op je mentale welzijn, ik hoop dat je daar een beetje goed doorheen komt. Hoe dan ook: fijn dat je er nog bent en het beste gewenst voor de toekomst!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Spellchecker donderdag 12 maart 2026 @ 20:36:58 #16
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220326024
quote:
14s.gif Op donderdag 12 maart 2026 17:15 schreef DJKoster het volgende:
^O^
pi_220326253
Sterkte met je moeder. Ik hoop dat het nu beter met je gaat, al heb ik daar oa gezien je reacties elders wat twijfels over.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2026 15:50 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik ben nu twee jaar vrijgezel en het bevalt mij prima. Er is wel een vrouw die ik van mijn studententijd ken waar ik nog steeds verliefd op ben. Momenteel heb ik weinig contact met haar gehad, ze sprak me aan op Snapchat en ze zei dat ze me mist, maar ik wacht het af.
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2026 16:12 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Daar ben ik nu niet klaar voor en er is iets gebeurd tussen mij en haar vijf jaar geleden waardoor ik niet durf initiatief te nemen zonder meer zekerheid van haar kant. Ze heeft twee keer de politie gebeld en mij gedreigd met haar advocaat omdat ik tijdens een zware psychose heb bang gemaakt met overdreven veel berichten sturen naar haar.
Dit verhaal kennen we natuurlijk al, dit is zoals je zelf al aangeeft die vrouw die je allemaal nare bedreigingen hebt gestuurd. En die neemt uit het niets na jaren contact op? Mmmm...
  donderdag 12 maart 2026 @ 21:14:46 #18
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220326309
Oké sorry en bedankt aan iedereen die mij verwelkomt en een vijfde kans wil geven. Heb je vragen of opmerkingen? Stel ze gerust.
pi_220326638
Slik je antipsychotica om toekomstige episodes te voorkomen/verminderen? Word je begeleid in het zoeken naar werk? Wat wil je überhaupt voor werk doen?
Do I wanna know?
L’État, c’est la grande fiction à travers laquelle tout le monde s’efforce de vivre aux dépens de tout le monde.
pi_220326723
Succes en hopelijk weet je je leven op de rit te houden.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  donderdag 12 maart 2026 @ 22:52:23 #21
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220326963
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2026 21:55 schreef nostra het volgende:
Slik je antipsychotica om toekomstige episodes te voorkomen/verminderen? Word je begeleid in het zoeken naar werk? Wat wil je überhaupt voor werk doen?
Ja ik slik antipsychotica. Ik wil beginnen met fysiek werk zoals facilitair medewerker.
  donderdag 12 maart 2026 @ 22:57:02 #22
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220326989
Gaat het nu wel goed met je?
Wie dit leest is een lezer van dit
  vrijdag 13 maart 2026 @ 12:02:46 #23
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_220330182
Je kunt ook nog bij mijn buren op de boerderij gaan werken aankomende zomer voor kost en inwoning om de boel weer op regel te krijgen, hartje Drenthe dus ver af van de verleiding. Samen met andere Wwoofers.......
To BG or not to BG!
pi_220330963
Je had ervoor kunnen kiezen mee te lezen en te posten in lopende topucs nadat je ban afliep. Zonder de aandacht meteen naar jezelf te trekjem.
Blijkbaar heb je toch het podium van je eigen topics nodig. Voor je boek, om sorry te zeggen (alweer) en om niet-grappige dingen te zeggen.

Ik heb het al vóór je ban gezegd: sorry zeggen is makkelijk. Je ernaar gedragen is moeilijker en daarmee kun je pas vertrouwen winnen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 13 maart 2026 @ 14:49:41 #25
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220331262
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 14:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
Je had ervoor kunnen kiezen mee te lezen en te posten in lopende topucs nadat je ban afliep. Zonder de aandacht meteen naar jezelf te trekjem.
Blijkbaar heb je toch het podium van je eigen topics nodig. Voor je boek, om sorry te zeggen (alweer) en om niet-grappige dingen te zeggen.

Ik heb het al vóór je ban gezegd: sorry zeggen is makkelijk. Je ernaar gedragen is moeilijker en daarmee kun je pas vertrouwen winnen.
Ik zal mijn best doen om niet het aandacht naar mij te trekken. Sorry. Hoe gaat het met jou?
pi_220331371
Hey goed bezig!
Ik drink sinds 12 oktober vorig jaar geen alcohol meer.

Bevalt eigenlijk prima. :@

Ga achter een maandje of 2 wel weer gewoon alcohol nuttigen zodra de medische noodzaak dat het ff beter is van niet zegmaar weg is.

Wel zeker niet meer in die mate die ik voorheen deed, want hoewel ik op sociaal en zakelijk vlak meer dan prima kon functioneren dronk ik toch echt wel te veel. Elke dag flesje bier of 4 minstens, in het weekend (donderdag t/m zondag) waren dat er gerust 8 per dag. Of 12. Of iets meer. :+

Of ik er iets van merk dat ik niet meer drink? Geen ene sodeflikker. Behalve dan de sporadische kater die ik nu niet meer heb. Verder merk ik er niks van. Ik voel me niet energieker Of wat dan ook. Dat kan ook te maken hebben met mijn burnout overigens denk ik nu ter plekke.

Anyway, genoeg over mij, goed dat je niet meer drinkt! Hou vol! :)
GC / Doneer en houd FOK! online
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  Admin vrijdag 13 maart 2026 @ 16:09:35 #27
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_220331972
opgeschoond. het mag gewoon ontopic
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_220332283
Zou handig zijn als we dan weten wat het topic is. Behalve een :W hallo :W

[ Bericht 0% gewijzigd door Danny op 13-03-2026 21:18:11 ]
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 13 maart 2026 @ 17:42:08 #29
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220332774
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 16:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zou handig zijn als we dan weten wat het topic is. Behalve een :W hallo :W
Welkom terug de Antilliaanse fokker? Wat vinden jullie van mijn verhaal Dominance Hierarchy: https://docs.google.com/d(...)cw/edit?usp=drivesdk

Lees t/m hoofdstuk 2 en geef feedback als het kan? Alle karakters zijn gebaseerd op echte mensen die ik ken.
pi_220332915
Weet je in welk subforum je nu post?

Romans beoordelen past niet in R&P en je hebt daarvoor al een apart topic geopend.

En dan blijft toch alleen het 'hallo' over.
pi_220332918
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 17:42 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Welkom terug de Antilliaanse fokker? Wat vinden jullie van mijn verhaal Dominance Hierarchy: https://docs.google.com/d(...)cw/edit?usp=drivesdk

Lees t/m hoofdstuk 2 en geef feedback als het kan? Alle karakters zijn gebaseerd op echte mensen die ik ken.
Met alle respect, als in de eerste paar zinnen zulke woorden staan dan nodigt het mij persoonlijk niet uit om verder te gaan lezen.

Maar misschien is er een markt voor.
Hell To The Liars
  vrijdag 13 maart 2026 @ 18:05:00 #32
483584 incel
they/them
pi_220333000
Goed bezig man, maar je moet ook ff keihard zelfreflecteren en denken van waarom je zo'n zwakke lul was die keiharde drugs ging gebruiken terwijl er zoveel collateral damage was. Dat was niet netjes van je snap je die andere mensen om je heen hebben erg veel last van je gehad waarschijnlijk. Waarom deed je dat?
pi_220333089
Ik zie vooral wat geveinsde interesse in andere users om daarna gewoon weer lekker zelf alle aandacht op te eisen met oa een boek waar niemand in geïnteresseerd is.

Dat kan je deze TS misschien niet kwalijk nemen maar waarom FOK! dit ondanks het verleden weer toelaat is mij een raadsel. Het idee om mensen meerdere kansen te geven is prijzenswaardig maar in dit geval versterkt het zijn toestand volgens mij alleen maar. Stop er nou alsjeblieft eens mee.
pi_220333165
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 17:42 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik zou het gewoon lekker in het Nederlands houden, of een professionele vertaler inhuren. Het eerst stukje alleen al:

quote:
“Dem cancerous Jews annoy the shit out of me”
Een term als "kankerjoden" wordt in de Engelstalige wereld niet zo gebruikt, en letterlijk zo vertalen maakt het er voor hen dus niet leesbaarder op.

Verder zie ik alweer enorm grote plannen. Je hebt een tekst geschreven, je opent een topic want je wilt het (laten) verfilmen, en niet zomaar verfilmen, nee internationaal want de hele wereld moet ervan weten. Dit hebben we allemaal al eens eerder gezien.
  vrijdag 13 maart 2026 @ 18:36:01 #35
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220333375
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 18:20 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Verder zie ik alweer enorm grote plannen. Je hebt een tekst geschreven, je opent een topic want je wilt het (laten) verfilmen, en niet zomaar verfilmen, nee internationaal want de hele wereld moet ervan weten. Dit hebben we allemaal al eens eerder gezien.
Narcisme waar hij ook al eerder last van had op Fok. En het posten over hoe goed het gaat terwijl het niet goed gaat (weten we deze keer niet, laten we hopen van wel).

Bijzonder dat je wel weer op Fok mag posten na alles dat is gebeurd. Had er ook genoeg begrip voor gehad als Danny en co er klaar mee waren na 5 verschillende keren over grenzen heen gaan van users en mods. Benieuwd of alle topics weer om hem zelf gaan draaien of dat hij ook verder gaat meeposten.
  vrijdag 13 maart 2026 @ 19:00:06 #36
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220333598
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 18:05 schreef incel het volgende:
Goed bezig man, maar je moet ook ff keihard zelfreflecteren en denken van waarom je zo'n zwakke lul was die keiharde drugs ging gebruiken terwijl er zoveel collateral damage was. Dat was niet netjes van je snap je die andere mensen om je heen hebben erg veel last van je gehad waarschijnlijk. Waarom deed je dat?
Ik was suïcidaal en heb eerst twee zelfmoordpogingen gedaan maar dat overleefd. Ik durfde niet meer een poging doen dus ging ik maar drugs doen als afleiding van mijn ondraaglijke lijden.
  vrijdag 13 maart 2026 @ 19:01:05 #37
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220333608
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 18:13 schreef Raw85 het volgende:
Ik zie vooral wat geveinsde interesse in andere users om daarna gewoon weer lekker zelf alle aandacht op te eisen met oa een boek waar niemand in geïnteresseerd is.

Dat kan je deze TS misschien niet kwalijk nemen maar waarom FOK! dit ondanks het verleden weer toelaat is mij een raadsel. Het idee om mensen meerdere kansen te geven is prijzenswaardig maar in dit geval versterkt het zijn toestand volgens mij alleen maar. Stop er nou alsjeblieft eens mee.
Wat heb ik nou weer verkeerd gedaan? Hoe kan ik geen fouten maken in jouw ogen?
  vrijdag 13 maart 2026 @ 19:02:06 #38
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220333617
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 18:20 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Ik zou het gewoon lekker in het Nederlands houden, of een professionele vertaler inhuren. Het eerst stukje alleen al:
[..]
Een term als "kankerjoden" wordt in de Engelstalige wereld niet zo gebruikt, en letterlijk zo vertalen maakt het er voor hen dus niet leesbaarder op.

Dus ik mag geen dromen hebben? Ik kan het verfilmen met AI en verspreiden op YouTube. Zo onhaalbaar is dat niet toch?
  vrijdag 13 maart 2026 @ 19:03:13 #39
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220333630
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 18:36 schreef Momo het volgende:

[..]
Narcisme waar hij ook al eerder last van had op Fok. En het posten over hoe goed het gaat terwijl het niet goed gaat (weten we deze keer niet, laten we hopen van wel).

Bijzonder dat je wel weer op Fok mag posten na alles dat is gebeurd. Had er ook genoeg begrip voor gehad als Danny en co er klaar mee waren na 5 verschillende keren over grenzen heen gaan van users en mods. Benieuwd of alle topics weer om hem zelf gaan draaien of dat hij ook verder gaat meeposten.
Het spijt me en ik ga mijn best doen om het goed te maken. Ik heb geen narcisme, ben meerdere keren getest en geïnterviewd door psychologe .
  Moderator vrijdag 13 maart 2026 @ 19:06:30 #40
16180 crew  CoolGuy
pi_220333658
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 17:55 schreef Cat-astrophe het volgende:

Romans beoordelen past niet in R&P en je hebt daarvoor al een apart topic geopend.

Dit. Gaan we dus ook niet doen, gaan we ook niet op in. Daarvoor is dat andere topic.
  vrijdag 13 maart 2026 @ 19:09:38 #41
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220333679
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 19:06 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Dit. Gaan we dus ook niet doen, gaan we ook niet op in. Daarvoor is dat andere topic.
Oké dan sorry
  vrijdag 13 maart 2026 @ 19:10:51 #42
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220333686
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 19:03 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Het spijt me en ik ga mijn best doen om het goed te maken. Ik heb geen narcisme, ben meerdere keren getest en geïnterviewd door psychologe .
Ja, maar je kunt dat faken en de behandelaar heb je om de tuin kunnen leiden. Dat is wat narcisten het beste kunnen namelijk.

Wel goed dat je escuses hebt aangeboden, zo ver ben ik nog niet.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_220333782
Ik kijk ook naar jou @CoolGuy . Waarom zou je dit steeds maar weer opnieuw willen toelaten? Vind jij het verstandig of moreel oké om iemand die overduidelijk regelmatig de weg kwijt is steeds maar weer aandacht te geven? Zoals je zelf al aangeeft hebben de vorige 2726622 pogingen namelijk niets opgeleverd.
pi_220333792
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 19:24 schreef Raw85 het volgende:
Ik kijk ook naar jou @:CoolGuy . Waarom zou je dit steeds maar weer opnieuw willen toelaten? Vind jij het verstandig of moreel oké om iemand die overduidelijk regelmatig de weg kwijt is steeds maar weer aandacht te geven? Zoals je zelf al aangeeft hebben de vorige 2726622 pogingen namelijk niets opgeleverd.
Tis meer de kwestie dat je dit eerst in een policy moet ondervangen lijkt me.
pi_220333911
quote:
Ik kijk ook naar jou @:CoolGuy . Waarom zou je dit steeds maar weer opnieuw willen toelaten? Vind jij het verstandig of moreel oké om iemand die overduidelijk regelmatig de weg kwijt is steeds maar weer aandacht te geven? Zoals je zelf al aangeeft hebben de vorige 2726622 pogingen namelijk niets opgeleverd.
Het zijn niet de mods die bannen he? En heb je de mededeling van @Danny gelezen?
Ik denk dat je op dat niveau je vraag moet stellem.
pi_220333921
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 19:25 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Tis meer de kwestie dat je dit eerst in een policy moet ondervangen lijkt me.
Ik denk dat de policy dat wel dekt:
quote:
• Topics/Posts van users met vergaande problematiek waar FOK! niet bij kan helpen worden gesloten/verwijderd en meestal gevolgd door een ban.
pi_220333938
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 19:35 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Ik denk dat de policy dat wel dekt:
[..]

Moet je toch echt bij een FA zijn en/ of in de feedback.
Hell To The Liars
pi_220333956
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 19:35 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Het zijn niet de mods die bannen he? En heb je de mededeling van @:danny gelezen?
Ik denk dat je op dat niveau je vraag moet stellem.
Deze mod zit al jarenlang bovenop deze TS en ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het hoofdmotief niet het helpen van TS is, maar eerder om zichzelf wat beter te voelen door de problemen van TS nog eens uit te venten. Ik vind echt dat hij als mod beter zou moeten weten.
pi_220334015
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 19:38 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Deze mod zit al jarenlang bovenop deze TS en ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het hoofdmotief niet het helpen van TS is, maar eerder om zichzelf wat beter te voelen door de problemen van TS nog eens uit te venten. Ik vind echt dat hij als mod beter zou moeten weten.
Nu zeg je heel wat anders dan net. Maar dit past beter in FB.
  Moderator vrijdag 13 maart 2026 @ 19:43:17 #50
16180 crew  CoolGuy
pi_220334024
quote:
Ik vind het helemaal prima dat je naar mij kijkt, maar ik heb daar niet echt een boodschap aan. Ik ben niet degene die beslist dat een user al dan niet terug mag. Daar ga ik simpelweg niet over. Ik hoef het er niet eens mee ééns te zijn, want, again, dat is niet relevant. Dat blijkt ook wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')