Echtquote:Op donderdag 12 maart 2026 15:46 schreef Keep_Walking het volgende:
Hallo mensen,
Ik ben terug. Ik ben nu bijna een jaar nuchter en stabiel van harddrugs en psychoses. Ik wil me verontschuldigen voor hoe ik heb gedragen en hoe ik mensen heb behandeld. Het spijt mij. Ik ben nu bezig met werk zoeken om te reintegreren in de samenleving. Mijn moeder ligt op haar sterfbed. Alles goed met iedereen hier? Nogmaals sorry voor mijn wangedrag.
Fijn. Dankjewel 🙏🏿. Ik heb je altijd sympathiek gevonden.quote:Op donderdag 12 maart 2026 17:20 schreef Droopie het volgende:
[..]
Echt
Je wangedrag zijn we zeker niet vergeten, maar iedereen verdient een ehhhh.. ehh.. vijfde kans
Maar fijn om te horen dat je zegt dat het beter met je gaat en je stabiel bent .
Helemaal gestopt met de drugs? En hoe heb je dat gedaan.
Vergeef het de mensen in eerste instantie als ze je wantrouwen.
Vertrouwen komt te voet en gaat te paard, je laatste posts waren zeer ver over de grens..
Hoeven we het allemaal niet over te hebben, maar "we" zijn het niet vergeten
Over een maandje laat ik het wel weten of ik blij ben dat je weer terug bent
En heel veel sterkte met je moeder de komende periode en je eigen herstel.
Dankjewel 🙏🏿quote:Op donderdag 12 maart 2026 17:15 schreef DJKoster het volgende:
Hey, goed om te horen dat een stuk beter gaat. Succes met je nieuwe start (hier) en sterkte met je moeder.
Het spijt mij. Vooral bij jou moet ikquote:
Mja, weet je, ik heb dit allemaal al eerder gehoord. Meerdere keren. Ik hoop voor jou dat het beter gaat met je, en ik vind het uitermate naar om te horen dat het met je moeder een aflopende zaak is, maar, ik ben niet zo vergevingsgezind als menig ander, laat staan miljoenste kansen, zeker niet als die volgen op bedreigingen.quote:Op donderdag 12 maart 2026 17:56 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Het spijt mij. Vooral bij jou moet ik
Me verontschuldigen. Sorry.
quote:Op donderdag 12 maart 2026 17:15 schreef DJKoster het volgende:
Hey, goed om te horen dat een stuk beter gaat. Succes met je nieuwe start (hier) en sterkte met je moeder.
quote:Op donderdag 12 maart 2026 15:50 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik ben nu twee jaar vrijgezel en het bevalt mij prima. Er is wel een vrouw die ik van mijn studententijd ken waar ik nog steeds verliefd op ben. Momenteel heb ik weinig contact met haar gehad, ze sprak me aan op Snapchat en ze zei dat ze me mist, maar ik wacht het af.
Dit verhaal kennen we natuurlijk al, dit is zoals je zelf al aangeeft die vrouw die je allemaal nare bedreigingen hebt gestuurd. En die neemt uit het niets na jaren contact op? Mmmm...quote:Op donderdag 12 maart 2026 16:12 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Daar ben ik nu niet klaar voor en er is iets gebeurd tussen mij en haar vijf jaar geleden waardoor ik niet durf initiatief te nemen zonder meer zekerheid van haar kant. Ze heeft twee keer de politie gebeld en mij gedreigd met haar advocaat omdat ik tijdens een zware psychose heb bang gemaakt met overdreven veel berichten sturen naar haar.
Ja ik slik antipsychotica. Ik wil beginnen met fysiek werk zoals facilitair medewerker.quote:Op donderdag 12 maart 2026 21:55 schreef nostra het volgende:
Slik je antipsychotica om toekomstige episodes te voorkomen/verminderen? Word je begeleid in het zoeken naar werk? Wat wil je überhaupt voor werk doen?
Ik zal mijn best doen om niet het aandacht naar mij te trekken. Sorry. Hoe gaat het met jou?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 14:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
Je had ervoor kunnen kiezen mee te lezen en te posten in lopende topucs nadat je ban afliep. Zonder de aandacht meteen naar jezelf te trekjem.
Blijkbaar heb je toch het podium van je eigen topics nodig. Voor je boek, om sorry te zeggen (alweer) en om niet-grappige dingen te zeggen.
Ik heb het al vóór je ban gezegd: sorry zeggen is makkelijk. Je ernaar gedragen is moeilijker en daarmee kun je pas vertrouwen winnen.
Welkom terug de Antilliaanse fokker? Wat vinden jullie van mijn verhaal Dominance Hierarchy: https://docs.google.com/d(...)cw/edit?usp=drivesdkquote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zou handig zijn als we dan weten wat het topic is. Behalve eenhallo
Met alle respect, als in de eerste paar zinnen zulke woorden staan dan nodigt het mij persoonlijk niet uit om verder te gaan lezen.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:42 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Welkom terug de Antilliaanse fokker? Wat vinden jullie van mijn verhaal Dominance Hierarchy: https://docs.google.com/d(...)cw/edit?usp=drivesdk
Lees t/m hoofdstuk 2 en geef feedback als het kan? Alle karakters zijn gebaseerd op echte mensen die ik ken.
Ik zou het gewoon lekker in het Nederlands houden, of een professionele vertaler inhuren. Het eerst stukje alleen al:quote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:42 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Welkom terug de Antilliaanse fokker? Wat vinden jullie van mijn verhaal Dominance Hierarchy: https://docs.google.com/d(...)cw/edit?usp=drivesdk
Lees t/m hoofdstuk 2 en geef feedback als het kan? Alle karakters zijn gebaseerd op echte mensen die ik ken.
Een term als "kankerjoden" wordt in de Engelstalige wereld niet zo gebruikt, en letterlijk zo vertalen maakt het er voor hen dus niet leesbaarder op.quote:“Dem cancerous Jews annoy the shit out of me”
Narcisme waar hij ook al eerder last van had op Fok. En het posten over hoe goed het gaat terwijl het niet goed gaat (weten we deze keer niet, laten we hopen van wel).quote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:20 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Verder zie ik alweer enorm grote plannen. Je hebt een tekst geschreven, je opent een topic want je wilt het (laten) verfilmen, en niet zomaar verfilmen, nee internationaal want de hele wereld moet ervan weten. Dit hebben we allemaal al eens eerder gezien.
Ik was suïcidaal en heb eerst twee zelfmoordpogingen gedaan maar dat overleefd. Ik durfde niet meer een poging doen dus ging ik maar drugs doen als afleiding van mijn ondraaglijke lijden.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:05 schreef incel het volgende:
Goed bezig man, maar je moet ook ff keihard zelfreflecteren en denken van waarom je zo'n zwakke lul was die keiharde drugs ging gebruiken terwijl er zoveel collateral damage was. Dat was niet netjes van je snap je die andere mensen om je heen hebben erg veel last van je gehad waarschijnlijk. Waarom deed je dat?
Wat heb ik nou weer verkeerd gedaan? Hoe kan ik geen fouten maken in jouw ogen?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:13 schreef Raw85 het volgende:
Ik zie vooral wat geveinsde interesse in andere users om daarna gewoon weer lekker zelf alle aandacht op te eisen met oa een boek waar niemand in geïnteresseerd is.
Dat kan je deze TS misschien niet kwalijk nemen maar waarom FOK! dit ondanks het verleden weer toelaat is mij een raadsel. Het idee om mensen meerdere kansen te geven is prijzenswaardig maar in dit geval versterkt het zijn toestand volgens mij alleen maar. Stop er nou alsjeblieft eens mee.
Dus ik mag geen dromen hebben? Ik kan het verfilmen met AI en verspreiden op YouTube. Zo onhaalbaar is dat niet toch?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:20 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon lekker in het Nederlands houden, of een professionele vertaler inhuren. Het eerst stukje alleen al:
[..]
Een term als "kankerjoden" wordt in de Engelstalige wereld niet zo gebruikt, en letterlijk zo vertalen maakt het er voor hen dus niet leesbaarder op.
Verder zie ik alweer enorm grote plannen. Je hebt een tekst geschreven, je opent een topic want je wilt het (laten) verfilmen, en niet zomaar verfilmen, nee internationaal want de hele wereld moet ervan weten. Dit hebben we allemaal al eens eerder gezien.
Het spijt me en ik ga mijn best doen om het goed te maken. Ik heb geen narcisme, ben meerdere keren getest en geïnterviewd door psychologe .quote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Narcisme waar hij ook al eerder last van had op Fok. En het posten over hoe goed het gaat terwijl het niet goed gaat (weten we deze keer niet, laten we hopen van wel).
Bijzonder dat je wel weer op Fok mag posten na alles dat is gebeurd. Had er ook genoeg begrip voor gehad als Danny en co er klaar mee waren na 5 verschillende keren over grenzen heen gaan van users en mods. Benieuwd of alle topics weer om hem zelf gaan draaien of dat hij ook verder gaat meeposten.
Dit. Gaan we dus ook niet doen, gaan we ook niet op in. Daarvoor is dat andere topic.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
Romans beoordelen past niet in R&P en je hebt daarvoor al een apart topic geopend.
Oké dan sorryquote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:06 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dit. Gaan we dus ook niet doen, gaan we ook niet op in. Daarvoor is dat andere topic.
Ja, maar je kunt dat faken en de behandelaar heb je om de tuin kunnen leiden. Dat is wat narcisten het beste kunnen namelijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:03 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Het spijt me en ik ga mijn best doen om het goed te maken. Ik heb geen narcisme, ben meerdere keren getest en geïnterviewd door psychologe .
Tis meer de kwestie dat je dit eerst in een policy moet ondervangen lijkt me.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:24 schreef Raw85 het volgende:
Ik kijk ook naar jou @:CoolGuy . Waarom zou je dit steeds maar weer opnieuw willen toelaten? Vind jij het verstandig of moreel oké om iemand die overduidelijk regelmatig de weg kwijt is steeds maar weer aandacht te geven? Zoals je zelf al aangeeft hebben de vorige 2726622 pogingen namelijk niets opgeleverd.
Het zijn niet de mods die bannen he? En heb je de mededeling van @Danny gelezen?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:24 schreef Raw85 het volgende:
Ik kijk ook naar jou @:CoolGuy . Waarom zou je dit steeds maar weer opnieuw willen toelaten? Vind jij het verstandig of moreel oké om iemand die overduidelijk regelmatig de weg kwijt is steeds maar weer aandacht te geven? Zoals je zelf al aangeeft hebben de vorige 2726622 pogingen namelijk niets opgeleverd.
Ik denk dat de policy dat wel dekt:quote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:25 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Tis meer de kwestie dat je dit eerst in een policy moet ondervangen lijkt me.
quote:• Topics/Posts van users met vergaande problematiek waar FOK! niet bij kan helpen worden gesloten/verwijderd en meestal gevolgd door een ban.
Moet je toch echt bij een FA zijn en/ of in de feedback.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:35 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ik denk dat de policy dat wel dekt:
[..]
Deze mod zit al jarenlang bovenop deze TS en ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het hoofdmotief niet het helpen van TS is, maar eerder om zichzelf wat beter te voelen door de problemen van TS nog eens uit te venten. Ik vind echt dat hij als mod beter zou moeten weten.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Het zijn niet de mods die bannen he? En heb je de mededeling van @:danny gelezen?
Ik denk dat je op dat niveau je vraag moet stellem.
Nu zeg je heel wat anders dan net. Maar dit past beter in FB.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:38 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Deze mod zit al jarenlang bovenop deze TS en ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het hoofdmotief niet het helpen van TS is, maar eerder om zichzelf wat beter te voelen door de problemen van TS nog eens uit te venten. Ik vind echt dat hij als mod beter zou moeten weten.
Ik vind het helemaal prima dat je naar mij kijkt, maar ik heb daar niet echt een boodschap aan. Ik ben niet degene die beslist dat een user al dan niet terug mag. Daar ga ik simpelweg niet over. Ik hoef het er niet eens mee ééns te zijn, want, again, dat is niet relevant. Dat blijkt ook wel.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:24 schreef Raw85 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |