quote:Bron: www.sbsnet.nl
Temptation Island 2 start bij SBS 6Vanaf zaterdag 15 maart, tussen 20.00 en 21.05 uur, brengt SBS 6 de nieuwe afleveringen van het spraakmakende programma 'Temptation Island'. De eerste serie, die vorig jaar te zien was bij V8, was zo succesvol dat SBS Broadcasting besloten heeft de tweede reeks op SBS 6 uit te zenden. Vanaf 16 maart kun je op V8 kijken naar de herhaling. De presentatie is in handen van Viktor Brand en de Vlaamse Tine van den Brande.
Naast nieuwe koppels en nieuwe verleiders stellen we ook de nieuwe presentator voor: Viktor Brand. In 'Temptation Island' gaan 4 koppels de ultieme relatietest aan door 12 dagen lang, gescheiden van elkaar, door te brengen in het gezelschap van een groep verleiders op het al even verleidelijk tropisch eiland 'Koh Samui' in Thailand. Is hun relatie sterk genoeg, kunnen ze de verleiding weerstaan of laten ze een steekje vallen en wat zijn daar dan weer de gevolgen van?De Nederlandse koppels zijn:
Tineke en Raymond uit Spijkenisse. Zij is 21 jaar en PABO studente. Hij is een 25-jarige autoschade reparateur. Het tweede koppel bestaat uit Leon en Reshum uit Eindhoven. Hij is 24 jaar oud en werkt op de salesafdeling van een antiekgroothandel. Reshum is een 20-jarige callcenter medewerkster en zangeres.Naast een groot aantal stellen was het aanbod vrijgezellen, dat zich als verleiders wilde aanbieden, minstens net zo groot, zo niet nog groter. Veruit de meeste aanmelders zijn student en hebben wel zin in een verzetje. Verleid door de prachtige locatie en het uitdagende karakter van het programma hoefden de meesten niet lang na te denken voordat ze hun aanmelding op de post deden. In totaal zullen elf mannen en elf vrouwen afreizen naar 'Temptation Island'.
quote:Sex hoeft niet persé.. ligt er maar aan of iemand de verleiding kan weerstaan..
Op dinsdag 25 februari 2003 17:37 schreef ilona-scuderia het volgende:
Is dat dat programma waar alles om sex,drank en de kijkcijfers gaat?
Het gaat erom dat iemand zijn/haar relatie op de proef stelt...
quote:IK ben fan!!! Jippiieeeee!!!
Op dinsdag 25 februari 2003 17:36 schreef Qarinx het volgende:
Voor alle fans, binnenkort begint het weer...![]()
![]()
![]()
Edit: naamfoutje..het is ook alweer een tijdje geleden he
[Dit bericht is gewijzigd door Karliene op 26-02-2003 17:03]
Vooral omdat ik Tineke (Takketrol) ken van de middelbare school
Wij hadden altijd ruzie met haar en we pesten haar altijd......
quote:Jah vind ik wel
Op dinsdag 25 februari 2003 19:06 schreef schatje het volgende:
Goh, echt leuk dat.
Temptation Island
[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 25-02-2003 22:24]
quote:Als vrijgezel?
Op dinsdag 25 februari 2003 22:20 schreef Frenkie het volgende:* Frenkie had zich ook wel kunnen aanmelden
![]()
Had je toch lekker een paar daagjes op Thailand kunnen vertoeven..
quote:Ja, als stelletje had ik wel wat anders te doen
Op dinsdag 25 februari 2003 22:21 schreef Qarinx het volgende:
Als vrijgezel?
quote:juist daarom
Had je toch lekker een paar daagjes op Thailand kunnen vertoeven..
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 22:35 schreef Juup© het volgende:
Word weer lachen gieren brullen.
Ik vond het echt geweldig, vooral de laatste aflevering met die Renzo en Sandra..
quote:Was LoL idd.
Op dinsdag 25 februari 2003 22:37 schreef Qarinx het volgende:[..]
Ik vond het echt geweldig, vooral de laatste aflevering met die Renzo en Sandra..
quote:Zijn er fotos online van dat stelletje?
Op dinsdag 25 februari 2003 21:20 schreef charmed_angel het volgende:
Yes ik heb er zin in!Vooral omdat ik Tineke (Takketrol) ken van de middelbare school
Wij hadden altijd ruzie met haar en we pesten haar altijd......
Belgen:
Angelique
Barbara
Caroline
Inne
Jill
Sofie
Nederlanders
Anna
Bibiëne
Lieza
Paulinka
Dat wordt weer lachuh!! Vorig jaar die Renzo en die ontzetend domme blonde Sandra!! (Heeft net bekend dat ze met een ander heeft geneukt: Maar Renzo, ik hou van je, je weet toch dat je me kan vertrouwen Da was lachuh!! En Jan, wat een mafketel!!
En oh ja : Valerie kan ik me ook nog herinneren......
Ik zit al klaar voor de TV!!!......
quote:Ow misschien ken ik jou wel
Op dinsdag 25 februari 2003 23:15 schreef AznPie het volgende:[..]
Zijn er fotos online van dat stelletje?
Ik kom ook uit Spijkenisse
quote:Maandag 26 Februari
Op woensdag 26 februari 2003 12:56 schreef interp het volgende:
In Belgie was het op maandag 26 feb. de eerste aflevering.
quote:Euhm maandag 24 Februari dus
Op woensdag 26 februari 2003 13:58 schreef pos het volgende:[..]
Maandag 26 Februari
quote:Jammer, ik dacht misschien bedoel je woensdag 26 Februari en kan
Op woensdag 26 februari 2003 14:31 schreef interp het volgende:[..]
Euhm maandag 24 Februari dus
quote:Ben benieuwd!
Op zaterdag 15 maart 2003 11:33 schreef charmed_angel het volgende:
Vanavond is het zover! Temptation Island!Allemaal kijken!
Ik krijg het nog druk met het volgen van die soapies.
En dan hebben we vanavond ook nog De Mol.
En dan die gozers... James... mafkees!
quote:ik ben slecht in het onthouden van namen, maar die naam herken ik direct
Op zaterdag 15 maart 2003 20:24 schreef Scope het volgende:
HAhahahahaha! Die barbie!!!!![]()
![]()
Hoe heet ze, Tineke? Wat een blonde bimbo zeg!
![]()
![]()
quote:
quote:so do i
Op zaterdag 15 maart 2003 20:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
ik vind er nog niet zo veel aan.
quote:ze beginnen idd al wat losser te komen
Op zaterdag 15 maart 2003 20:47 schreef Scope het volgende:
Na de reclame gaat het wel leuk worden zag ik!
In Frankrijk was het vorig jaar zomer wel een grote hit volgens mij. Kranten, blaadjes, heel veel ging over L'île de la Tentation.
quote:Tot ie weer thuis was en zijn meissie de deur uitzette. En terecht !
Op dinsdag 25 februari 2003 18:59 schreef Karliene het volgende:
Ben benieuwd of er weer een Renzo type in zit..Dat was echt een lieverd..Edit: naamfoutje..het is ook alweer een tijdje geleden he
quote:Zou best kunnen. Sommige types doen er alles voor om maar op de buis te komen. Persoonlijk herken ik 'r nergens van.
Op zaterdag 15 maart 2003 21:07 schreef Loesje29 het volgende:
Die Tineke ken ik ergens van. Is ze al eerder op tv geweest? Bij Love Test ofzo?
Wat is die James (zo heette die gozer toch die zei "no kissing, no fucking?) een creep zeg. En maar vertellen wat z'n eigen vriendin niet mocht doen, maar ondertussen.
Zijn die "verleidsters" uit een stripbar geplukt ofzo?
als je als stelletje daar naar toe gaat kun je beter gewoon met elkaar afspreken om het gewoon eens 2 weken er lekker van te nemen en gewone platte 1-dimensionale seks te hebben met een lekker ding die normaal in je dromen voorkomt... werkt beter dan dat je elkaar voorhoudt dat je natuurlijk instinct even aan de kant zet en hem/haar ondanks al die lekkere lichamen en overvloed aan drank wel ff trouw blijft.
Het blijkt zeer vermakelijke tv te zijn. Wel een beetje slecht natuurlijk, maar wel leuk om te kijken En die vrouwelijke verleidsters gaan echt recht op hun doel af...
quote:En en die takketrol heeft bij mij op school gezeten, en mijn vriendin en ik hadden daar altijd ruzie mee. Het is echt een bitch hoor! We noemen haar altijd Tineke Takketrol.
HAhahahahaha! Die barbie!!!!![]()
![]()
Hoe heet ze, Tineke? Wat een blonde bimbo zeg!
![]()
![]()
Vroeger had ze nooit blond haar EN ook niet zoveel, volgens mee heeft ze hair extensions genomen voor dat programma.
Ow man ik vind haar nog steeds een bitch man. Mijn vriendin en ik hebben gister echt in een deuk gelegen......
Enne ze praten wel heel anders hoor op tv.......Ik weet al iets over die 2.....maar dat kan ik nog niet vertellen......
quote:Ze heeft in een naaktblad gestaan....ik weet niet of jij dat leest
Die Tineke ken ik ergens van. Is ze al eerder op tv geweest? Bij Love Test ofzo?
quote:De Erotische krant daar heeft ze in gestaan.
Op zondag 16 maart 2003 09:45 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Ze heeft in een naaktblad gestaan....ik weet niet of jij dat leest
Ze gingen wel allemaal helemaal loos meteen op de eerste avond, ik denk dat er wel heel wat relaties gaan sneuvelen hier. Katrien gaat waarschijnlijk als eerste overstag natuurlijk.
Krijgt de verleiding er trouwens voor betaald? Lijkt me wel, maar dan zijn het toch eigenlijk gewoon een stel hoeren? En eigenlijk gedragen ze zichzelf zo ook.
het heeft nix met trouw en of liefde voor je partner te maken.
dit progamma is zoooo uitgemolken!
maaaaaar desalniettemin ben ik een reallife-soap fan! en vind het heerlijk om er naar te kijken
ja ik ben een echte fan en blijf er voor thuis!!
ti is cool.
quote:De ultime relatie-test, dat is voor het eerst bij je schoonouders langs gaan toch?
Op zondag 16 maart 2003 11:46 schreef drea het volgende:
bovendien vind ik het NIET
DE ULTIEME RELATIE-TEST!!
![]()
![]()
Die Tineke doet dus echt alles voor aandacht volgens mij
Ik vond de reactie van de jongens eerst wel leuk toen ze hun vriendin achter moesten laten, ze zaten toch wel in de stress....
Verder vind ik het veel nepper dan vorige keer. Toen zaten er echt dertigers in enzo, dit zijn allemaal jonkies tussen de hoeren en de gigolo's enzo...
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren in ieder geval!!!
quote:Ja...je maakt me nu wel nieuwsgierig natuurlijk.
Op zondag 16 maart 2003 09:43 schreef charmed_angel het volgende:
Enne ze praten wel heel anders hoor op tv.......Ik weet al iets over die 2.....maar dat kan ik nog niet vertellen......
Trouwens, wel sneu dat die James en die andere gozer zonodig met een aansteker de muts van één van die verleidsters moesten bekijken.
Een zo'n "verleider" verlulde zich al, die zei zoiets als; ik heb nu van mijn hobby mijn werk gemaakt.
quote:Vanavond om 20.25 uur op V8.
Op zondag 16 maart 2003 18:17 schreef Shogen het volgende:
Wanneer wordt het herhaalt?
quote:Ik vind die James een zeer onsympathieke uitstraling hebben met z'n verlopen junkenkop. Die griet van 'm moet die kwezel gewoon dumpen.
Op zondag 16 maart 2003 18:14 schreef matthijst het volgende:
Dat was ook wel zo sneu inderdaad; "oeh, ik zie niks, wacht, ik pak mijn aansteker erbij".... Wat een geflipt mannetje: "no kissing, no fucking". tsk. En die slet van em lulde hem net zo sneu na; slaafs vrouwtje schijnbaar.Een zo'n "verleider" verlulde zich al, die zei zoiets als; ik heb nu van mijn hobby mijn werk gemaakt.
quote:tnx.
Op zondag 16 maart 2003 18:24 schreef ruby het volgende:[..]
Vanavond om 20.25 uur op V8.
quote:Die vertrouwt z'n vriendin totaal niet maar hij weet zich ook totaal niet te gedragen tegenover andere vrouwen...
quote:Zou jij het aankunnen je partner bezig te zien met een lekkere vent en daarna vrolijk verder gaan alsof er niks aan de hand is?
Op zondag 16 maart 2003 08:48 schreef MikeyMo het volgende:
als je als stelletje daar naar toe gaat kun je beter gewoon met elkaar afspreken om het gewoon eens 2 weken er lekker van te nemen en gewone platte 1-dimensionale seks te hebben met een lekker ding die normaal in je dromen voorkomt... werkt beter dan dat je elkaar voorhoudt dat je natuurlijk instinct even aan de kant zet en hem/haar ondanks al die lekkere lichamen en overvloed aan drank wel ff trouw blijft.
Verder valt het me tegen van Katrien..
Enneuh, iemand een screenshot van Ralph?
quote:Omgebouwde?
Op woensdag 26 februari 2003 00:34 schreef Schurk het volgende:
MannenNederlanders:
Kim
[afbeelding]
quote:I'm a bitch and I like it...
Op zondag 16 maart 2003 21:33 schreef Hik het volgende:
Angelique Diabolique.... Woehaaa, wat een stomme doos!
No kidding
quote:Ja, dat was erg...!!!
Op zondag 16 maart 2003 21:36 schreef thurminator het volgende:[..]
I'm a bitch and I like it...
No kidding
Ik bedoel die zien er toch wel redelijk goed uit...
quote:Ja de eerdere love tests en temptation island enzo kon ik ook niet kijken zonder te walgen van zoveel stupiditeit bij elkaar. Maar ik heb nu de eerste aflevering al redelijk wat tieten voorbij zien komen dus ik ga het toch maar wat vaker proberen denk ik
Op zondag 16 maart 2003 18:36 schreef Brennie het volgende:
Een onschuldige flirt moet kunnen, maar jezus... de eerste avond gaan ze zowat allemaal al veel te ver.
Wel geing programma, met voor mij wel een hoge irritatiefactor.
quote:Sorry, maar daar ken ik haar niet van
Op zondag 16 maart 2003 09:45 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Ze heeft in een naaktblad gestaan....ik weet niet of jij dat leest
Verder nooit op tv geweest dat je weet? Ik weet het zéker dat ik haar ergens anders van ken. Ook haar naam.
Ik MOET het weten hoor. Hahaha. Niemand anders die haar ergens van kent?
quote:
Op zondag 16 maart 2003 21:56 schreef ramses het volgende:
maar die Tim en Ralph mogen wel wat vaker in beeld...Ik bedoel die zien er toch wel redelijk goed uit...
quote:Tja, je kan ook gewoon naar de site van Temptation Island gaan hoor.
Op zondag 16 maart 2003 23:26 schreef Athanasia het volgende:[..]
!!!!! Screenshot
quote:Geen idee, maar ik kan er wel achterkomen hoor, dalijk even een vriendin sms-en, die Raymond heeeeeeel goed ken.
Op zondag 16 maart 2003 23:34 schreef Loesje29 het volgende:
Charmed_Angel... heeft ze niet een keer meegedaan aan een (voorronde van) Missverkiezing ofzo? Of een keer aan een ander tv-programma meegedaan?
quote:Ga vanmiddag screenshots maken voor mijn club, en ik zet er hier ook wel een paar neer
Op zondag 16 maart 2003 23:26 schreef Athanasia het volgende:[..]
!!!!! Screenshot
Waarom is eigenlijk de uitzending van zondag 1u25 lang en die van zaterdag 1u05?
quote:Hmm... ziet er niet verkeerd uit. Zat er vorig jaar ook niet een Belgische Sven in die er best wel yummie uit zag?
Op woensdag 26 februari 2003 00:34 schreef Schurk het volgende:
Sven
quote:
Op maandag 17 maart 2003 09:57 schreef gebruikersnaam het volgende:
Dit stel [afbeelding] hadden ook al mee gedaan met dat andere relatie programma van jennifer de jong. (ik weet niet meer hoe dat heet, maar er zaten een paar stellen in een huis, en de kijker en de andere stellen moesten raden wie bij wie hoort..
sommige mensen houden er denk ik van om hun relatie op het spel te zetten.tja maar het zijn echt altijd de zelfde mensen die aan tv -progamma's meedoen.
sommige lui dan gaan gewoon alle progamma's af.
komen denk ik graag op tv of houden van aandacht ofzo...
beetje amerikaans vindt ik..
quote:Link
Op maandag 17 maart 2003 09:57 schreef gebruikersnaam het volgende:
Dit stel [afbeelding] hadden ook al mee gedaan met dat andere relatie programma van jennifer de jong. (ik weet niet meer hoe dat heet, maar er zaten een paar stellen in een huis, en de kijker en de andere stellen moesten raden wie bij wie hoort..
[Dit bericht is gewijzigd door CJ op 17-03-2003 13:07]
quote:Da's dezelfde Sven als vorig jaar!!!! (Of hij lijkt er enorm veel op!)
Op maandag 17 maart 2003 09:52 schreef CJ het volgende:
Hmm... ziet er niet verkeerd uit. Zat er vorig jaar ook niet een Belgische Sven in die er best wel yummie uit zag?
Katrien vind ik maar een raar gezicht hebben.
Leon vind ik maar een raar mannetje
Met Tineke had ik vroeger altijd ruzie......echt een bitch..
Raymond is toch wel het leukste van de 4!
Tja... Tim....volgens mij gaat hij vreemd.....
Reshum...ik heb echt gelachen om haar, zeker die reactie toen Leon ging zwaaien naar de vrijgezellen dames! Haha
En avn Cindy en James heb ik nog geen screenshots. Ik ga eerst een lekker tomatensoepie eten en ga zo verder met mijn screenshots! Tot zo!
quote:viel mij ook inderdaad op. op de site van sbs6 wordt nog fijn een beroep vermeldt bij de 'vrijgezellen' maar geloven, neuh
Op woensdag 26 februari 2003 12:56 schreef interp het volgende:
...
Uit wat de vrijgezellen vertellen kunt ge afleiden da ze betaald worden en dus in principe al hoeren/gigolo's zijn.
Als je dan de vrouwelijke vrijgezellen hun gedrag bekijkt valt het op dat dit in het dagelijkse leven gewoon echt prostituees zijn (+geen zelf respect whatsoever).
Die Raymond kende ik idd ook al ergens van....heb dat programma van die Jennifer maar 1 of 2 keer gezien, maar blijkbaar toch iets b,ijven hangen haha
quote:Lief???? Brrrrrrrrr
Op maandag 17 maart 2003 20:06 schreef Ilse_01 het volgende:
Tim is lief
quote:en blij dat we zijn!!!! en dat bedoel ik niet sarcastisch!!!!
Op dinsdag 25 februari 2003 17:36 schreef Qarinx het volgende:
Voor alle fans, binnenkort begint het weer...![]()
![]()
![]()
[..]Bron: www.sbsnet.nl
quote:Vin Tim best lekker alleen een beetje jong.
Op maandag 17 maart 2003 20:06 schreef Ilse_01 het volgende:
Tim is lief
Je weet dat die verleiders/sters geen hol om je geven en het voor hen alleen maar te doen is voor de bonus, bovendien wordt alles uitgezonden en toch ga je vreemd.
Dan ben je dus echt wel zo DOM!
Ervan uitgaande dat het programma geen doorgestoken kaart is
Al die Engelse interssantdoenerige zinnetjes met een zwaar Belgisch accent.
Ik vind Ralph wel een schatje
Alleen op deze foto is ie niet zo
quote:thnx
Op vrijdag 21 maart 2003 20:30 schreef Shogen het volgende:
Programma: Temptation island
Zender: SBS 6
Tijdstip: 22-3-2003 19:55-21:00
quote:Ja idd. Ik schaam me ook dat ze uit Spijkenisse komt.
Op vrijdag 21 maart 2003 01:50 schreef AznPie het volgende:
Damn die Tineke is echt een bimbo. Schaam me rot dat ze ook uit Spijkenisse komtIk vind Ralph wel een schatje
Alleen op deze foto is ie niet zo
[afbeelding]
Maar ik heb haar vroeger wel veel gepest hihi. Stomme bitch. Vroeger was ze niet blond, had ze geen make-up. Toen was het echt een meisjesnerd, die dacht dat ze heel wat was.
Maaruh, jij komt dus ook uit spijkenisse.....leuk een medefokker uit spijk.
quote:Ik ook
Op zaterdag 22 maart 2003 17:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
vanavond maar weer es kijken
quote:Jaaa
Op zondag 23 maart 2003 13:05 schreef Tania18 het volgende:
en Ralph is er alweer uit![]()
quote:Ja zo zat ik ook!! En Kim is inderdaad ook wel
Op zondag 23 maart 2003 15:58 schreef DaZilva het volgende:[..]
Jaaa
Ik zat ook al op de bank "niet die, niet die, niet dieieieie" te roepen bij het wegstemmen. Helaas. Ach Kim is ook wel
quote:Misschien komt Ralph wel weer terug
Op zondag 23 maart 2003 13:05 schreef Tania18 het volgende:
en Ralph is er alweer uit![]()
quote:
Op zondag 23 maart 2003 16:51 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Misschien komt Ralph wel weer terug
*stemt voor*
wat een gal-wijf is dat.
Die mannen en vrouwen met een relatie zijn al walgelijk, maar die vrijgezellen zijn pas echt eerloos.
quote:Yes!!
Op zondag 23 maart 2003 21:10 schreef Catsy het volgende:
Nou...ik weet wel zeker dat Ralphie terug komt! Op de Belgische site van Temptation Island kan je tot aflevering 4 lezen wat er allemaal gaat gebeuren...
quote:Ha ha, de "geboren verleidster" kreeg niet wat ze wilde. Inderdaad een eng mens. Pfff, al die sneue moeite die ze deed om hem om haar vingertje te winden.
Op zondag 23 maart 2003 22:04 schreef Kugari-Ken het volgende:
"Hallo mijn naam is Caroline, en ik ben een vieze vuile hoer die alles op alles zet en die er alles voor over heeft om een stevige tampeloerus tussen m'n benen te voelen"wat een gal-wijf is dat.
Die mannen en vrouwen met een relatie zijn al walgelijk, maar die vrijgezellen zijn pas echt eerloos.
Die ene griet die was weggestemd dat was ook een creep zeg. Wat die meiden over haar zeiden...brrrrr.
quote:Lekkere spoiler! Ik wist ook dat hij terugkwam. Maar je hoef toch niet alles te verklappen.
Op zondag 23 maart 2003 21:10 schreef Catsy het volgende:
Nou...ik weet wel zeker dat Ralphie terug komt! Op de Belgische site van Temptation Island kan je tot aflevering 4 lezen wat er allemaal gaat gebeuren...
Dus ik zei: Misschien komt hij nog wel terug....
maar nee hoor, jij zegt het gewoon! Als ik het niet wist, had ik het niet leuk gevonden om het hier te lezen
quote:Die enge muts dus!! Dat wordt nog gezellig.
Op maandag 24 maart 2003 10:15 schreef charmed_angel het volgende:
Maar goed, Ralph komt dus terug! Dan kan je gelijk raden wie er nog meer terug komt!
ik ben op het moment vrijgezel en ben door mijn ouders op een geen-vrienden-niet-uitgaan dieet gezet. Ik moet me dus vermaken met datgeen de tv biedt...
quote:Okee, ik had het even wat subtieler kunnen zeggen, maar niet echt iets om je verder zo druk om te maken toch? Het is niet zo dat ik alvast vertel wie er vreemd gaan en wie niet... Als mensen verder zelf alvast vooruit willen lezen, kijk op: www.vt4.be/temptation_2/
Op maandag 24 maart 2003 10:13 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Lekkere spoiler! Ik wist ook dat hij terugkwam. Maar je hoef toch niet alles te verklappen.
Dus ik zei: Misschien komt hij nog wel terug....
maar nee hoor, jij zegt het gewoon! Als ik het niet wist, had ik het niet leuk gevonden om het hier te lezen
quote:Hoe weet je dat?
Op dinsdag 25 maart 2003 09:35 schreef heksehiel het volgende:
(...) heb ik vernomen dat er ook een stelletje eerder uit gaat..... (...)
quote:Eeehm, zeker die James en z'n vriendin. James heeft zoveel coke gesnoven dat ie zich erg misdragen heeft.
Op dinsdag 25 maart 2003 09:35 schreef heksehiel het volgende:
Behalve dat er weer vrijgezellen in komen, heb ik vernomen dat er ook een stelletje eerder uit gaat..... hoe en waarom verklap ik niet! Ga maar lekker speculeren....
Heb ik het goed geraden?
quote:De reden is niet goed.........
Op dinsdag 25 maart 2003 18:27 schreef ruby het volgende:[..]
Eeehm, zeker die James en z'n vriendin. James heeft zoveel coke gesnoven dat ie zich erg misdragen heeft.
Heb ik het goed geraden?
quote:ook op andere forums rondneuzen.....
Op dinsdag 25 maart 2003 17:45 schreef pos het volgende:[..]
Hoe weet je dat?
quote:mogelijke redenen...
Op woensdag 26 maart 2003 09:09 schreef heksehiel het volgende:[..]
De reden is niet goed.........
1) Ze zijn door de screening gekomen, maar ze blijken een fake-stel te zijn, die er om redenen inzitten die het verstand te boven gaan.
2) Ze hebben ergens een kind rondlopen, iets dat ook door de screening is gevallen, maar halverwege zijn ze achter het bestaan van dat kind gekomen en moest het stel het eiland verlaten, vergelijkbaar met het stel uit de amerikaanse Temptation Island.
quote:Reshum is cute.
Op dinsdag 25 maart 2003 17:18 schreef Gia het volgende:
Ik vind die Reshum de ergste van allemaal.
Als ze haar mond dichthoudt misschien ja, maar een keer ze die opentrekt of lacht ofzo... Iiiieeeeeeuuuwww
quote:1) fout
Op woensdag 26 maart 2003 21:28 schreef Kugari-Ken het volgende:[..]
mogelijke redenen...
1) Ze zijn door de screening gekomen, maar ze blijken een fake-stel te zijn, die er om redenen inzitten die het verstand te boven gaan.
2) Ze hebben ergens een kind rondlopen, iets dat ook door de screening is gevallen, maar halverwege zijn ze achter het bestaan van dat kind gekomen en moest het stel het eiland verlaten, vergelijkbaar met het stel uit de amerikaanse Temptation Island.
quote:Oke we geven het op
Op donderdag 27 maart 2003 21:28 schreef charmed_angel het volgende:[..]
1) fout
2) bijna
quote:Ah, raadspelletjes altijd leuk. Als het bijna goed is dan is er nog een mogelijkheid: 2) één van de dames van de stelletjes blijkt zwanger te zijn?
Op donderdag 27 maart 2003 21:28 schreef charmed_angel het volgende:[..]
1) fout
2) bijna
quote:Nah, daar zijn we lekker klaar mee dan. 't Is al zo'n boutavond wat tv betreft. Ik dacht, dan hebben we eventueel de Adams Family nog (niet dat dat zo spectaculair is, maar goed) maar ook dat vervalt in verband met voetbal.
Op zaterdag 29 maart 2003 11:49 schreef drea het volgende:
ships?!???
wordt de uitzending van ti nou gestaakt voor een spelletje voetbal???
ben ik es een keer op zaterdag avond vrij!!\
ik d8 kan ik lekker ti kijken, maar nee het wordt me weer es niet gegegund!!
balen moeten we weer een week wachten!!
![]()
![]()
Maar moet het Nederlands elftal spelen ofzo dat ze er alles voor laten vervallen?
quote:Nope.. Dus ik vrees dat we nog een week moeten wachten.
Op zaterdag 29 maart 2003 17:53 schreef ramses het volgende:
Gaat die herhaling van zondag nou ook niet door? Het staat in ieder geval niet in de gids.
quote:Ja, klopt. Het Nederlandse elftal speelt tegen Tsjechië. Op z'n minst hadden ze Temptation Island daarna kunnen uitzenden.
Op zaterdag 29 maart 2003 17:57 schreef SmashBro het volgende:
Wat kut zeg..
Maar moet het Nederlands elftal spelen ofzo dat ze er alles voor laten vervallen?
-edit- taalfoutje
[Dit bericht is gewijzigd door ruby op 30-03-2003 19:45]
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 12:12 schreef Peregrijn het volgende:[..]
Ah, raadspelletjes altijd leuk. Als het bijna goed is dan is er nog een mogelijkheid: 2) één van de dames van de stelletjes blijkt zwanger te zijn?
quote:Jaiiiiks, die Kim vind ik wel een zoete hoor met dat tuitmondje van 'm.
Op dinsdag 1 april 2003 14:07 schreef heksehiel het volgende:
Maar wat nu.... wat gaat Katrientje doen? Ralph was errug leuk vond ze, maar nu hij weg is is Kim ook wel in trek gekomen, straks moet ze een keuze maken en wie wordt het??????????
quote:Ralph is ook een vieze player, bleh hij is zo arrogant gewoon! Daar hou ik helemaal niet van!
Op dinsdag 1 april 2003 23:23 schreef ruby het volgende:[..]
Jaiiiiks, die Kim vind ik wel een zoete hoor met dat tuitmondje van 'm.
quote:maak me gek
Op vrijdag 4 april 2003 23:38 schreef Partygurl het volgende:
En dan kom je op stap mensen van Tempation Island tegen![]()
![]()
Ik kan wel dingen verklappen maar weet niet of jullie dat willen
quote:Dat stelletje uit Ehv...meisje met lange bruine haren ( naam kwijt
Op vrijdag 4 april 2003 23:39 schreef -Dark_VisioN- het volgende:[..]
maak me gek
Na die 2weken hebben ze contact gehad met de verleidsters en bleken allemaal leuke meisjes te zijn, ik vroeg of t hoeruh waren vandaar
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 23:41 schreef Partygurl het volgende:[..]
Dat stelletje uit Ehv...meisje met lange bruine haren ( naam kwijt
) die zijn nog bij elkaar. Tineke en ?? zijn uitelkaar want hij had zn nieuwe vriendin bij
Na die 2weken hebben ze contact gehad met de verleidsters en bleken allemaal leuke meisjes te zijn, ik vroeg of t hoeruh waren vandaar
quote:Waar kwam je Raymond tegen? Ik ben wel benieuwd. Hoe zag zijn nieuwe vriendin eruit? Want als het allemaal goed is, is die nieuwe vriendin, een vriendin van mij!
Op vrijdag 4 april 2003 23:41 schreef Partygurl het volgende:[..]
Tineke en ?? zijn uitelkaar want hij had zn nieuwe vriendin bij
Ik deed mijn best om niks te verklappen hierzo, en jullie vertellen alles gewoon. Kunnen jullie er voortaan geen spoiler bijzetten. Want niemand weet hoe het is afgelopen bij TI2....alleen ik dan
quote:Ik vroeg t nog netjes
Op zaterdag 5 april 2003 08:40 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Waar kwam je Raymond tegen? Ik ben wel benieuwd. Hoe zag zijn nieuwe vriendin eruit? Want als het allemaal goed is, is die nieuwe vriendin, een vriendin van mij!
Ik deed mijn best om niks te verklappen hierzo, en jullie vertellen alles gewoon. Kunnen jullie er voortaan geen spoiler bijzetten. Want niemand weet hoe het is afgelopen bij TI2....alleen ik dan
quote:Je weet toch niet of hij vreemd gaat
Op zaterdag 5 april 2003 08:59 schreef Partygurl het volgende:[..]
Ik vroeg t nog netjes
Ze had blond haar, tot op dr schouders maar alst zon goeie vriendin is dan weet je natuurlijk wel zeker of ze ietsh ebben he
Maarrrrrrr: Yessssssss! Mr. Ralph is back!!!
Dat belooft wat!! Katrien gaat voor de bijl!!
*verheugt zich op volgende week*
quote:Waarom komen die twee eigenlijk terug
Op zaterdag 5 april 2003 20:55 schreef DaZilva het volgende:
Beetje slappe aflevering vandaag. Weinig spannende dingen.Maarrrrrrr: Yessssssss! Mr. Ralph is back!!!
Dat belooft wat!! Katrien gaat voor de bijl!!*verheugt zich op volgende week*
quote:Omdat ze kijkcijfers willen en wij nou eenmaal willen dat er flink vreemd wordt gegaan en dat niet lukt zonder de meest begeerde vrijgezellen??
Op zaterdag 5 april 2003 20:56 schreef Shogen het volgende:[..]
Waarom komen die twee eigenlijk terug
quote:lijkt mij ook
Op zaterdag 5 april 2003 21:15 schreef DaZilva het volgende:[..]
Omdat ze kijkcijfers willen en wij nou eenmaal willen dat er flink vreemd wordt gegaan en dat niet lukt zonder de meest begeerde vrijgezellen??
wilde gok
Ik kijk eigenlijk ook alleen omdat ik Jill persoonlijk ken... maar ik vind haar in het programma ook een stuk minder leuk dan IRL... alhoewel ze ook gewoon veranderd kan zijn, ik heb haar al een hele tijd niet meer gezien.
quote:www.sexytineke.nl
quote:Hahaha!!!! Thanks girl!
Op zondag 6 april 2003 20:43 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Na hoeveel afleveringen vliegen die James en Cindy er uit?
quote:------------------SPOILER---------------------
Op zondag 6 april 2003 21:16 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Hahaha!!!! Thanks girl!
Jeetje, die doet wel ALLES om aandacht te krijgen he!Na hoeveel afleveringen vliegen die James en Cindy er uit?
quote:
Die avond is het zover: James wordt plots weggeroepen.
Terwijl James onderweg is, wordt er voor Cindy een speciaal kampvuur aangestoken. Cindy vertelt aan Tine en Victor dat ze zwanger is. James wordt erbij geroepen. Door deze omstandigheden zullen ze echter niet meer op Temptation Island kunnen blijven. Cindy en James vinden dit niet erg en willen zich enkel nog op de zwangerschap concentreren.
Sem, je bent een echt Sherlock hè...
quote:Ik hoorde dat op Crap en het stond ook op de belgische TI-site, want daar zijn ze verder. Die Tineke-link stond in een topic in B&H, dus m'n Sherlockgehalte valt wel mee
Op zondag 6 april 2003 21:39 schreef Loesje29 het volgende:
Heeft ze dat dáár ontdekt dat ze zwanger is, of hebben ze dat stiekem verzwegen voor de programmamakers?Sem, je bent een echt Sherlock hè...
Vanavond is het weer zover.
plus de knalsoap The Adams Family
quote:ik niet
Op zondag 13 april 2003 16:09 schreef Dark-D het volgende:
ik wil meer roddels horen......
wat ons allemaal te wachten staat etc..
quote:Tineke got herself some titties!!
Op zondag 6 april 2003 20:43 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Moet trouwens wel zeggen dat het een tof wijf vindt. Superrelaxed, weet precies wat ze wil (beter dan die vent van d'r iig) en heeft gewoon lol.
Eerst leek het me (ook door de inside-info hier) een ontzettende wannabe. Maar het is gewoon een leuk mens, die lef heeft. Ik hou wel van dat soort vrouwen; lak aan de rest en gewoon doen waar je zin in hebt.
Jammer dat het hier verklapt wordt van Cindy & James. Ms is het beter als er een spoiler-topic wordt aangemaakt, aangezien België (dacht ik) 2 afleveringen voor loopt. Anders beneem je de spanning wel vind ik.
quote:Op tv komt Tineketakkesnol heel anders over. In het echt is ze echt een bitch en een slet! Ow wat heb ik een hekel aan dat mens! Echt fucking veel kapsones!
Op maandag 14 april 2003 09:22 schreef dutchie het volgende:[..]
Tineke got herself some titties!!
Je ziet duidelijk aan de zijkant een litteken.Moet trouwens wel zeggen dat het een tof wijf vindt. Superrelaxed, weet precies wat ze wil (beter dan die vent van d'r iig) en heeft gewoon lol.
Eerst leek het me (ook door de inside-info hier) een ontzettende wannabe. Maar het is gewoon een leuk mens, die lef heeft. Ik hou wel van dat soort vrouwen; lak aan de rest en gewoon doen waar je zin in hebt.Jammer dat het hier verklapt wordt van Cindy & James. Ms is het beter als er een spoiler-topic wordt aangemaakt, aangezien België (dacht ik) 2 afleveringen voor loopt. Anders beneem je de spanning wel vind ik.
Raymond daarentegen IRL is echt tof, veel toffer dan op tv. Wcht een leuke jongen!
quote:Gisteren.
Op maandag 14 april 2003 19:53 schreef Golfen het volgende:
Gemist........ wanneer is ook alweer de herhaling??
Ach, de volgende aflevering zit heus weer gewoon volgepropt met herhalingen van de afgelopen weken.
Traag.
quote:Ohhh lekker bezig dan... ik dacht dat gisteren de 'echte' uitzending was.
Op maandag 14 april 2003 20:03 schreef APK het volgende:[..]
Gisteren.
Ach, de volgende aflevering zit heus weer gewoon volgepropt met herhalingen van de afgelopen weken.
Traag.
quote:Probeer je een beetje in te houden. Ik ben echt niet geïnteresseerd in jouw jeugdtrauma's. Iedereen kent wel iemand van vroeger die hij of zij niet mag, dat is nog geen reden om die iemand hier helemaal af te branden. En trouwens Tineke komt op mij over als een leuke gezellige spontane meid, die tenminste lol in het leven heeft en niet bezig is andere zwart te maken (!) Zij interesseert zich waarschijnlijk echt niet zoveel voor jou dus ik zou zeggen LAAT HET LOS!!
Op maandag 14 april 2003 11:13 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Op tv komt Tineketakkesnol heel anders over. In het echt is ze echt een bitch en een slet! Ow wat heb ik een hekel aan dat mens! Echt fucking veel kapsones!
Raymond daarentegen IRL is echt tof, veel toffer dan op tv. Wcht een leuke jongen!
quote:Je haalt me de woorden uit de mond.
Op dinsdag 15 april 2003 09:46 schreef heksehiel het volgende:[..]
Probeer je een beetje in te houden. Ik ben echt niet geïnteresseerd in jouw jeugdtrauma's. Iedereen kent wel iemand van vroeger die hij of zij niet mag, dat is nog geen reden om die iemand hier helemaal af te branden. En trouwens Tineke komt op mij over als een leuke gezellige spontane meid, die tenminste lol in het leven heeft en niet bezig is andere zwart te maken (!) Zij interesseert zich waarschijnlijk echt niet zoveel voor jou dus ik zou zeggen LAAT HET LOS!!
quote:Jaloerse vrouwen, heerlijk.
Op maandag 14 april 2003 11:08 schreef heksehiel het volgende:
Die Barbara wat een muts zeg... Eerlijk is eerlijk mooi figuur en leuk koppie maar die tieten zijn echt niet normaal, maar dan die stem, hahaha wat een afknapper lijkt kermit de kikker wel hahaha. ;r
quote:10 jaar geleden? Heb ik dat ooit gezegd. Ik kom haar elk weekend nog tegen en ze is geen spat veranderd hoor!
Op dinsdag 15 april 2003 09:53 schreef dutchie het volgende:[..]
Je haalt me de woorden uit de mond.
Iedereen verandert in zijn leven. Ik ben ook niet meer dezelfde persoon als 10 jaar geleden. Ik reken niemand af op zijn verleden, maar hoe ze nu zijn en zich gedragen.
Dus: LAAT HET LOS!!
Ze doet zich heel anders voor dan op tv. Ik ben niet de enige die ene hekel aan haar heeft hoor, HALLO IS TOCH MIJN MENING??? DIT IS EEN FORUM!!!!
Het is gewoon een arrogantwijf met kapsones... Mag dat niet gezegd worden. Ik heb geen trauma's van vroeger aan haar over gehouden, want ik negeerde haar altijd....omdat z emij niet interesseerde, ze was maar een nulletje!
Maar nu ze op eens met TI meedoet, maag ik toch wel even mijn gal over haar uitspuwen!
Het is gewoon een slet.......HET IS NIET VOOR NIKS UIT MET RAYMOND!!!
quote:Die desinteresse voor Tineke is nu ver te zoeken blijkbaar....
Op dinsdag 15 april 2003 20:02 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Ik heb geen trauma's van vroeger aan haar over gehouden, want ik negeerde haar altijd....omdat z emij niet interesseerde, ze was maar een nulletje!
Maar nu ze op eens met TI meedoet, maag ik toch wel even mijn gal over haar uitspuwen!
En als je relatie uitgaat maakt dat je een slet? Dan ben jij er ook vast één, of ben je nog bij je allereerste vriendje?
quote:Van mij mag je het gewoon VASTHOUDEN hoor.
Op dinsdag 15 april 2003 20:02 schreef charmed_angel het volgende:
HALLO IS TOCH MIJN MENING??? DIT IS EEN FORUM!!!!Het is gewoon een arrogantwijf met kapsones... Mag dat niet gezegd worden. Ik heb geen trauma's van vroeger aan haar over gehouden, want ik negeerde haar altijd....omdat z emij niet interesseerde, ze was maar een nulletje!
Geeft het programma nog een beetje kleur, die achtergrond info.
Ik heb vooralsnog geen IRL vrienden of vriendinnen van haar op Fok gezien die het voor haar opnemen.
quote:Ik bedoel daarmee.......misschien is ze wel vreemd gegaan........
Op woensdag 16 april 2003 00:43 schreef R34L-SIcK het volgende:[..]
Die desinteresse voor Tineke is nu ver te zoeken blijkbaar....
En als je relatie uitgaat maakt dat je een slet? Dan ben jij er ook vast één, of ben je nog bij je allereerste vriendje?
Dan vind ik je een slet ja, als je vreemd gaat!
Ik heb genoeg vriendjes gehad, maar ben nooit vreemd gegaan, dus......ben ik ook geen slet.
quote:Niet alleen als je vreemdgaat ben je een slet hoor
Op woensdag 16 april 2003 07:31 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Ik bedoel daarmee.......misschien is ze wel vreemd gegaan........
Dan vind ik je een slet ja, als je vreemd gaat!
Ik heb genoeg vriendjes gehad, maar ben nooit vreemd gegaan, dus......ben ik ook geen slet.
quote:Thx ik vind dat iedereen hier behoorlijk loopt te zeiken!
Op woensdag 16 april 2003 01:21 schreef APK het volgende:[..]
Van mij mag je het gewoon VASTHOUDEN hoor.
Laat ze maar lullen hiero.Geeft het programma nog een beetje kleur, die achtergrond info.
Ik heb vooralsnog geen IRL vrienden of vriendinnen van haar op Fok gezien die het voor haar opnemen.
Ik ken Tineke, dus ik zeg dat ze zich heel anders voordoet dan op tv....IS HET WEER NIET GOED! Wat willen jullie nou????????
Ik geef inside information over Tineke Takkeslet (zo noemen mijn vriendin en ik al jaren!) en dan is het weer niet goed.......
Krijg steeds meeer een hekel aan dit forum.
En ik vind Tineke in het programma ook helemaal niet leuk overkomen. Zit ze een beetje afkeurend naar Katrien en die andere blonde (Cindy??) te kijken omdat die zogenaamd te ver gaan....
Hypocriet wijf vind ik het.
Hoe vaak heb je Tineke in het afgelopen jaar gesproken? of ga je alleen uit van gedrag dat je in een kroeg en discotheek ziet? nee dan baseer je je mening echt op een zinnige diepgaande conversatie waarin je haar een kans hebt gegeven om haar echte ik te laten zien!
Die Raymond kan dan wel lief zijn, hij is in aflevering 4 al voor de 2e keer verliefd en ze zijn pas wat ? 3? dagen op dat eiland.
Dan kun je retelief zijn, helemaal okidoki zit het dan niet denk ik!
quote:Are you blind man??!!!!!!
Op woensdag 16 april 2003 09:33 schreef karian het volgende:
Tineke is een mooie meid en lijkt erg zeker van zichzelf....chapeau daarvoor!
Ben benieuwd hoe het afloopt....
jammer dat stel no kissing no fukkin eruit gaat.
Reshum en Leon (?) vind ik wel oke.
Leuk dat het al-dan-niet vreemdgaan van een stel volslagen onbekenden mensen zo kan beroeren. Ik lach me dood om het programma, maar volgens mij moet je de mensen die met zoiets meedoen per definitie al afschrijven...
(Overigens komen mensen die op hun 24e iemand nog "takkesnol/slet" noemen imho ook in de gevarenzone... )
quote:
ik vind dit soort informatie leuk om 1 keer te horen.
als ik het 10 keer lees denk ik: dit is geen achtergrond-info, maar een obsessie van iemand die in feite volgens mij best jaloers is. Tineke is een mooie meid en lijkt erg zeker van zichzelf....chapeau daarvoor! en vreemdgaan: daar hebben we nog niks van gezien dus laten we daar vooral niet op vooruitlopen.Hoe vaak heb je Tineke in het afgelopen jaar gesproken? of ga je alleen uit van gedrag dat je in een kroeg en discotheek ziet? nee dan baseer je je mening echt op een zinnige diepgaande conversatie waarin je haar een kans hebt gegeven om haar echte ik te laten zien!
Die Raymond kan dan wel lief zijn, hij is in aflevering 4 al voor de 2e keer verliefd en ze zijn pas wat ? 3? dagen op dat eiland.
Dan is Raymond ook een beetje slet! Gaat hij niet vreemd dan... nee ik hoef het antwoord op deze vraag niet, dat zie ik vanzelf wel!
En ik kan me best voortsellen dat Tineke zich arrogant naar JOU (Charmed Angel) toe gedraagd, lees je eigen teksten eens terug, volgens mij ben jij helemaal niet aardig! Tegen zulke mensen doe ik ook arrogant!!
Tineke is vooralsnog een toffe meid, we zien wel wat de toekomst brengt, maar laat me niet leiden door JOUW mening!
En pas een beetje op met spoilers, open anders maar een spoilertopic als je de VT4-afleveringen en toekomstige ontwikkelingen alvast wilt bespreken.
quote:Kortom je valt in de herhaling en dat wordt een beetje irritant.
Op dinsdag 15 april 2003 20:02 schreef charmed_angel het volgende:herhaling, herhaling
quote:ik mag diot zo vaak zeggen als ik wil!
Op woensdag 16 april 2003 16:38 schreef dutchie het volgende:[..]
Kortom je valt in de herhaling en dat wordt een beetje irritant.
Dat je haar niet mag, prima. Dat weten we nu wel, je hebt immers pas een keer of 20 gezegd.
Het voegt niks meer toe. Je mening heb je verkondigt en ga nu wat leuks doen ofzo.
We leven in Nederland......remember????
Een forum is er toch om je mening te geven......accepteer dat dan ook!
quote:Enne welke achtergrond info willen jullie dan hebben? Dat ze elke week met een ander staat te zoenen? (das waar)
ik vind dit soort informatie leuk om 1 keer te horen.
als ik het 10 keer lees denk ik: dit is geen achtergrond-info, maar een obsessie van iemand die in feite volgens mij best jaloers is. Tineke is een mooie meid en lijkt erg zeker van zichzelf....chapeau daarvoor! en vreemdgaan: daar hebben we nog niks van gezien dus laten we daar vooral niet op vooruitlopen.Jij vind Tineke een mooie, maar dat betekend niet dat IEDEREEN dat opeens moet vinden!
EN ik ben zeker niet jaloers op haar, ik denk dat ze eerder jaloers is op mij
Enne het is geen obsessie hoor ik geef gewoon mijn MENING!
Hoe vaak heb je Tineke in het afgelopen jaar gesproken? of ga je alleen uit van gedrag dat je in een kroeg en discotheek ziet? nee dan baseer je je mening echt op een zinnige diepgaande conversatie waarin je haar een kans hebt gegeven om haar echte ik te laten zien!
Ik heb haar vandaag zelfs nog gesproken, dus ik kijk alleen niet naar haar gedrag in een kroeg of discotheek! Ze kwam naar me toe en zei, heb je zaterdag nog gekeken? Heel hard zodat heel het centrum het kon horen! Ow arrogant kapsones wijf
quote:Vind ik van wel, je hebt och al een vent??? Blijf dan trouw en ga niet vreemd, dat is gewoon slettegedrag, DAT DOE JE NIET!
Op woensdag 16 april 2003 07:32 schreef Partygurl het volgende:[..]
Niet alleen als je vreemdgaat ben je een slet hoor
quote:
Op woensdag 16 april 2003 11:49 schreef Hik het volgende:
Ik lach me dood om het programma, maar volgens mij moet je de mensen die met zoiets meedoen per definitie al afschrijven...![]()
quote:We noemen haar al jaren zo, takketrol.......dat krijg je niet zomaar uit je hoofd hoor
Op woensdag 16 april 2003 11:49 schreef Hik het volgende:(Overigens komen mensen die op hun 24e iemand nog "takkesnol/slet" noemen imho ook in de gevarenzone...
)
quote:Ik ben heel erg aardig! Hoe kan je over mij nou oordelen, als je me nog nooit in het echie heb gezien???? Ik zal zeggen kom is langs! Gaan we uit, en dan zie je hoe ik ben en hoe Tineke is!
Op woensdag 16 april 2003 12:04 schreef heksehiel het volgende:
En ik kan me best voortsellen dat Tineke zich arrogant naar JOU (Charmed Angel) toe gedraagd, lees je eigen teksten eens terug, volgens mij ben jij helemaal niet aardig! Tegen zulke mensen doe ik ook arrogant!!Tineke is vooralsnog een toffe meid, we zien wel wat de toekomst brengt, maar laat me niet leiden door JOUW mening!
Enne Tineke doet tegen iedereen arrogant. Niet alleen tegen mij.......ik geloof tegen bijna heel de discotheek!
quote:Hallo diegene die hier al vaker komen (BB, Idols, en de rest) weten heus wel hoe ik ben....HARD...en FEL! Vraag maar aan Schatje! Heb ik ook al enige confrontaties mee gehad tijdens BB bijv!
Op woensdag 16 april 2003 12:13 schreef SmashBro het volgende:
Doen jullie eens lief tegen elkaar?En pas een beetje op met spoilers, open anders maar een spoilertopic als je de VT4-afleveringen en toekomstige ontwikkelingen alvast wilt bespreken.
Maar heksenhiel is volgens mij nieuw hier en kent mij dus helemaal niet! Jammer zulke mensen......
Maar goed, over die spoilers, dat van Tineke en Raymond was al gezegd......ik hou ook niet van spoilers, maar er zijn er dus die wel gewoon alles vertellen!
quote:Nou nog lang geen 20 keer hoor
Op woensdag 16 april 2003 16:38 schreef dutchie het volgende:[..]
Kortom je valt in de herhaling en dat wordt een beetje irritant.
Dat je haar niet mag, prima. Dat weten we nu wel, je hebt immers pas een keer of 20 gezegd.
Het voegt niks meer toe. Je mening heb je verkondigt en ga nu wat leuks doen ofzo.
Anyway, ik ben wel een beetje afgeknapt op Ralph hoor. Mister Arro (gant)
[Dit bericht is gewijzigd door SEMTEX op 16-04-2003 18:56]
quote:Die Ralph vind ik ook een kwallebak zeg. Wat een zwaar doorzichtige versiertrucs probeerde hij op Katrien uit. Van die kwajongensstreekjes, 'n beetje puberaal moet ik zeggen. Hij is zo'n jongen die vriendinnetjes meeneemt naar het zwembad en ze dan de hele tijd onder water trekt om zijn liefde te tonen.
Op woensdag 16 april 2003 18:47 schreef ramses het volgende:
Maar Tim is wel helemaal oke, toch?Anyway, ik ben wel een beetje afgeknapt op Ralph hoor. Mister Arro (gant)
quote:Ik ben benieuwd wanneer dat komt. Het lijkt daar nl. alsof Reshum naar de mannenkant van het eiland gaat en wat rellen schopt. En rellen zijn gooooeeeed
Op maandag 14 april 2003 10:37 schreef SmashBro het volgende:
Dat stukje van Reshum in de leader elke keer (heel kwaad "Jeetje!" roepen)... Daar is ze echt een doos.
quote:Ik snap ook niet dat die Katrien daar zo opgewonden van wordt. Die vent wordt zo geil van zich zelf, bah.
Op woensdag 16 april 2003 18:47 schreef ramses het volgende:
Anyway, ik ben wel een beetje afgeknapt op Ralph hoor. Mister Arro (gant)
Maar goed, smaken verschillen.
quote:Ja inderdaad lelijk gebit...bluuh
Op woensdag 16 april 2003 21:04 schreef ruby het volgende:[..]
Ik snap ook niet dat die Katrien daar zo opgewonden van wordt. Die vent wordt zo geil van zich zelf, bah.
Persoonlijk vind ik dat lichaam te veel van het goede en ten tweede is het gebit net een kerkhof.Maar goed, smaken verschillen.
En die Kim vind ik een pruimenbekje hebben.
en wtf is er met cindy aan de hand??
Enne: dit seizoen is echt stukken spannender dan 't vorige. Ik kijk al uit naar de volgende aflevering! De aflevering op dinsdag, is dat nou een herhaling?
En waarom heeft Cindy ruzie met de anderen?
quote:ooow fakk wie wat waar welke pagina...ik moet het weten gewoon!
Op zaterdag 19 april 2003 21:00 schreef SEMTEX het volgende:
Als je de spoilers leest, weet je datEnne: dit seizoen is echt stukken spannender dan 't vorige. Ik kijk al uit naar de volgende aflevering! De aflevering op dinsdag, is dat nou een herhaling?
En waarom heeft Cindy ruzie met de anderen?
en inderdaad, leuker seizoen dan het vorige...
en die roddel....deel dat dan met ons
ok, duidelijk
[Dit bericht is gewijzigd door Shogen op 19-04-2003 21:08]
quote:Waar gaat ze zoal uit eigenlijk?
Op woensdag 16 april 2003 17:44 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Enne welke achtergrond info willen jullie dan hebben? Dat ze elke week met een ander staat te zoenen? (das waar)
quote:VOF Cardan (Spijkenisse)
Op zondag 20 april 2003 11:58 schreef KingCold het volgende:[..]
Waar gaat ze zoal uit eigenlijk?
Die 2 in ieder geval, wat ze op vrijdag doet....geen idee
quote:Ja hij is absoluut niet echt snugger. Maar die katrien is ook wel heel lomp en lelijk.
Op zondag 20 april 2003 11:25 schreef Hik het volgende:
Die filmpjes die ze lieten zien waren inderdaad niet al te heftig. Alleen die scene van Cindy dan, maar die heeft verder helemaal niets gedaan. Moest eigenlijk wel een beetje lachen om de reactie van Tim op Kartiens filmpje. Die jongen had vooraf duidelijk alleen gedacht dat het een test voor hém zou worden. Dat Katrien er met iemand van door zou gaan was duidelijk niet bij hem opgekomen!
Ik ga niet meer lezen in dit topic ben veel te nieuwsgierig
De reacties op de filmpjes zijn wel een stuk heftiger dit keer (bij de mannen dan), veel leuker om naar te kijken. .
quote:Waaaaat? Waar staat dat? En wanneer is het op tv?
Op zondag 20 april 2003 17:25 schreef DuchessX het volgende:
Shit nu weet ik dat Cindy zwanger is en zij en James het eiland zullen verlaten![]()
Ik ga niet meer lezen in dit topic ben veel te nieuwsgierig
quote:Hoi Raymond.....jou ken ik ook.....niet zo goed, ik heb je 1 keer gezien. Maar Tineke ken ik wel langer dan vandaag! En ik dacht dat je Tineke niet meer zag???????
Op zondag 20 april 2003 23:18 schreef ice-cold het volgende:
He mensen Ik heb ff zitten kijken op t forum. Maar t valt me op dat jullie allemaal een hele andere mening hebben. Sommige positief, andere negatief... Nou kan ik best wel tegen een beetje kritiek maar sommige van jullie maken t wel een beetje te... Een mening ok... maar als je iemand probeert af te branden terwijl je zelf echt geen leven hebt. Vind je jezelf niet een beetje zielig? hm? charmed angel oftewel Miranda en als je zegt dat je Tineke kent of andere .. zorg dan dat t waar is Want Tineke kent je niet en ik ook niet tenminste niet de laatste 10 jaarof zo. Dus kappen met dat gezeik van je. Daarmee bedoel ik, voor als het niet begrijpt, geen leugens meer... Voor iedereen die TI2 wel waarderen.... greetz Raymond TI2
Ik dacht dat je nu achter MARLIES aanzit?
quote:Wie zegt dat ik zit te janken man! Dat gezeik altijd. Kan je niet tegen een beetje kritiek? Volgens mij ben je nog geen eens de echte Raymond. Met je 2 reactie
Op zondag 20 april 2003 22:47 schreef ice-cold het volgende:
He charmed angel... volgens mij heb je gewoon een hekel aan Tineke. Maar ik weet ook dat wat je zegt niet waar is ... Sorry maar je info is echt al een jaar oud dus doe maar niet zo fucked up want je ben overal al aan t janken... What the fuck is the matter with you ??????????? Heb je echt zo n zielig leven dat je je jankgedrag voor een beetje aandacht gebruikt??? Get a LIFE ...
Ik heb geen hekel aan Tineke. Maar ik mag haar dus echt niet. Ik ken haar al bijna 10 jaar.
En ik heb een fatastisch leven! Beter dan de jouwe denk ik zo! Zeker als je achter Marlies aanzit! Ik vind Tineke dan toch echt wel een stuk knapper hoor! Ik heb het niet verknald met mijn vriend op de 1 of andere manier. Jij wel (als je Raymond ben)! Ik ben verloofd, ik heb een koophuis, 2 katten een geweldig salaris.......en ga bijna trouwen (kan ik van jou niet zeggen )
Dus een leven heb ik al......nu jij nog
quote:Laat ik het zo zeggen....ik weet veel.......
Op zondag 20 april 2003 23:35 schreef ice-cold het volgende:
Marlies is een lieverd... inderdaad Maarje denkt dat je alles weet dat staat me niet aan.
quote:Marlies is zeker een lieve meid (maar niet knap.....
Op zondag 20 april 2003 23:35 schreef ice-cold het volgende:
Marlies is een lieverd... inderdaad Maarje denkt dat je alles weet dat staat me niet aan.
Maar echt ik weet meer dan je denkt........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |