Fijn dat je dit nog even bevestigd, mijn big tasty was inderdaad niet erg big and tasty.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 22:21 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ik heb de tijd nog meegemaakt dat je ¤3,75 voor een big tasty betaalde, die nog groter en lekkerder was ook.
quote:
Big mac menu*quote:
🤣🤣🤣quote:Op dinsdag 10 maart 2026 22:30 schreef Hyaenidae het volgende:
MEXXX DOnaaalssss whahahahaaaaaaaaa!!! 🤣🤣🤣🤣
De keren dat ik er geweest ben zijn op één hand te tellen en de laatste keer was in 2009quote:Op woensdag 11 maart 2026 07:50 schreef bianconeri het volgende:
Kan mij niet herinneren wanneer ik voor het laatste in een Mc geweest ben.
Maar vroeger nog wel eens na een avondje met vrienden even snel wat halen voor eurootje![]()
En de euroknallers![]()
Wel een klacht dat ook die large menu´s altijd al klein geweest zijn. Vult amper.
Geloof mij, je mist niets.quote:Op woensdag 11 maart 2026 16:29 schreef the-eye het volgende:
[..]
De keren dat ik er geweest ben zijn op één hand te tellen en de laatste keer was in 2009
Hoezo? Werd je onder schot gehouden?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 22:06 schreef Chivaz het volgende:
Helaas was ik net genoodzaakt om even bij de macdonalds iets te eten.
En ik vond 4,40 voor het burgermenu op mijn werk al fors, maar die boterhammen met kaas komen me echt helemaal mijn strot uit.quote:Op woensdag 11 maart 2026 18:45 schreef Solotovski het volgende:
Vanmiddag gvd 4,20 voor mckroket. Helemaal gek geworden joh
Euroknallers zijn oplichting, koste meer dan een euroquote:Op woensdag 11 maart 2026 07:50 schreef bianconeri het volgende:
Kan mij niet herinneren wanneer ik voor het laatste in een Mc geweest ben.
Maar vroeger nog wel eens na een avondje met vrienden even snel wat halen voor eurootje![]()
En de euroknallers![]()
Wel een klacht dat ook die large menu´s altijd al klein geweest zijn. Vult amper.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |