Gardening leavequote:
Ja dat gaat hem voor mij niet wordenquote:Op maandag 23 maart 2026 11:05 schreef greysbones het volgende:
gofferdomme denk prima te doen 7 uur
maar de klok verzetten had ik niet meer aangedacht
ik moet tot half elf savonds werkenquote:Op maandag 23 maart 2026 11:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja dat gaat hem voor mij niet worden
Zou het normaal met alle liefde doen, maar ik heb 's avonds veel te laat nog een wedstrijd en moet zondag ook nog een beetje levend zijn.
Wat een kutbaan.quote:Op maandag 23 maart 2026 11:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik moet tot half elf savonds werken![]()
![]()
zaterdag en zondag
tis wat het isquote:
Ik ook in theorie, het enige ding is dat er maar 7,5 uur zit tussen einde wedstrijd en begin racequote:Op maandag 23 maart 2026 11:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis wat het is
kan wel de kwali en de race zien
zondag 6.5 uurquote:Op maandag 23 maart 2026 11:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook in theorie, het enige ding is dat er maar 7,5 uur zit tussen einde wedstrijd en begin race
Dit dus.quote:Op maandag 23 maart 2026 11:22 schreef ondeugend het volgende:
Ik sta er altijd voor op maar vanaf nu niet meer.
Gewoon nakijken maar.
Suzuka valt best meequote:
Misschien wel een baan die niet verkloot wordt door batterijonzin en kunstmatige inhaalacties.quote:
Q & race zijn gewoon om 07:00 uur onze tijd hoorquote:Op maandag 23 maart 2026 11:05 schreef greysbones het volgende:
gofferdomme denk prima te doen 7 uur
maar de klok verzetten had ik niet meer aangedacht
Dat wordt ook niet ontkend.quote:Op maandag 23 maart 2026 11:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Q & race zijn gewoon om 07:00 uur onze tijd hoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |