El Nattekatjo is op stoomquote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maar buitenom is Frutsie prima te vertrouwen even als 12Beaufort
Gewoon even afwachten wat El Nino gaat doen, het kan verkeren daarzo en dan zou IJsland een veel betere optie kunnen zijn.
Dit was wel een flinke jongen. Poh, die hagel ookquote:Op vrijdag 13 maart 2026 20:05 schreef DemonRage het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Toch best interessante materie over hoe je radarbeelden interpreteert als het gaat om onweersbuien.
Paar jaar geleden toch zonder t-shirt de jaarwisseling kunnen vieren.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:54 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nee, ook niet. Ook nog nooit voorgekomen hier.
Ik zou bijna mijn username naar die naam willen veranderenquote:
Je schoonmoeder draaide zich om in bed?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 02:33 schreef Dutch_view het volgende:
Dacht dat t onweerde maar was toch echt een aardbeving bij Assen![]()
Hele huis schudde.
... ohne ende!quote:Op zaterdag 14 maart 2026 07:45 schreef INViCTuS het volgende:
Nat en koud, Zo'n slepend front. Wat een treurnis.
Nah, hoop wel dat er vanmiddag een keer een end aan komtquote:
Mocht die El Nino een "super" El Nino worden, dan is de kans op een zachte en zeiknatte winter wel een stuk groter. Kans op sneeuw is dan dus niet zo groot. Enigszins zacht vind ik niet zo erg, maar zeiknat is wel vervelendquote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Misschien zelfs weer een sneeuwloze winter ergens in Nederland?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |