Dat kan ook nog.quote:Op woensdag 1 april 2026 09:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
'Vergeten'
Niet afweten van het bestaan van dit hele topic
Maar serieus wel waarquote:Op dinsdag 17 maart 2026 07:22 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Je hebt maar geluk!
Lekker lunchen bij REEG. of een sappig stukje Appeltaart bij Joos...het is goed vertoeven daar! (Bron: Google)
En uiteindelijke deze mensen niet mee te nemen, want 1 aprilquote:Op woensdag 1 april 2026 09:26 schreef 12Beaufort het volgende:
Voor de mensen die het nog vergeten zijn: @:butz0rs / @:Frutsel / @:GarlandBriggs / @:Houtenbeen / @:INViCTuS / @:MissHobje / @:Nattekat / @:SpeedyGJ / @:Starhopper / @:12Beaufort / @:Stephan5 / @:Scjvb / @:onlogisch / @:Mikeytt / @:dick_laurent / @:Pisces29 / @:Geschiedkundige / @:Arizona / @:LTVDK / @:QWARQTAARTJE / @:de_boswachter / @:mitt / @:michiel_merk @:PieterDeRijcke / @:Dven
Laten we er nog een dag aan vastplakken
Zeer welkom!quote:Op woensdag 1 april 2026 19:19 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Nu ga ik er een keer naartoe ook
Hahha nou ben benieuwd dan op het eind.. met mijn 141 nog watquote:Op zondag 24 mei 2026 16:08 schreef 12Beaufort het volgende:
Gister kwam het gemiddelde in de Bilt uit op 21.3 graden. Hiermee komen er dus 3.3 punten bij en komt het warmtegetal uit op 3.6.
Ja kijk, daarop was mijn voorspelling natuurlijk weer gebaseerd. Op woestijngrondquote:Op dinsdag 26 mei 2026 10:56 schreef 12Beaufort het volgende:
Er is een duidelijk verschil met het zuiden van Nederland. In Ell is het warmtegetal inmiddels al opgelopen naar 13.1
Het ging uiteraard om de Bilt.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:33 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja kijk, daarop was mijn voorspelling natuurlijk weer gebaseerd. Op woestijngrond
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |