Ja zal ik morgen regelen helemaal vergeten.quote:Op zondag 12 april 2026 12:43 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Volgens mij is het tijd voor een eerste tussenstand in het jaarklassement
Alles op z'n tijd, chefquote:Op zondag 12 april 2026 23:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja zal ik morgen regelen helemaal vergeten.
Mijn PC had kuren en vandaag opruimdag gehad dus heb de PC eigenlijk de hele dag niet aangehad. Toen ik em aandeed kreeg die kuren wat ik eerst moest gaan oplossenwas nog bijna te laat met het invullen ook even als mijn dochter
![]()
Goed morgen avond zal ik em plaatsen
Oeps vergeten!!!quote:Op maandag 13 april 2026 20:09 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Alles op z'n tijd, chef. Geen haast
Wow! De nummer 1 en 2 liggen wel dichtbijelkaar hoor! Spannondquote:Op dinsdag 14 april 2026 22:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hierbij de tussenstand van het klassement![]()
We zien vooral de nummers 3,4,5 dicht bij elkaar staan, daarna volgt er best een gat tussen de nummer 5 en 6.
[ afbeelding ]
Een welgemeende dank voor al je inspanningen! @SpeedyGJquote:Op dinsdag 14 april 2026 22:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
We zien vooral de nummers 3,4,5 dicht bij elkaar staan, daarna volgt er best een gat tussen de nummer 5 en 6.
[ afbeelding ]
Same herequote:Op dinsdag 14 april 2026 22:35 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wow! De nummer 1 en 2 liggen wel dichtbijelkaar hoor! Spannond![]()
Ik doe het wel echt heel veel slechter dan vorig jaar zo te zien
Dankjewel! Ik die het nog steeds met al mijn plezier, maar soms de probleempjes die dan even wat minder leuk is natuurlijk maar het hoort erbij hequote:Op woensdag 15 april 2026 08:40 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Een welgemeende dank voor al je inspanningen! @:speedygj
Zo! Verrassend welquote:Op dinsdag 14 april 2026 22:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
[ afbeelding ]
Vind je?quote:
Een paar weken niet meedoen en je staat onderaanquote:Op dinsdag 14 april 2026 22:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
[ afbeelding ]
Ja de +10 boven op de laatste doet het em echt, en inhalen wordt echt wel een ding hierdoor maar echt onhaalbaar is het natuurlijk niet maar dan moet je echt wel flink aantal weken in de top 3 belanden in de hoop dat de top positie dan wat mindere weken hebbenquote:Op donderdag 16 april 2026 16:18 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Een paar weken niet meedoen en je staat onderaan
Het gaat mij ook niet zo zeer om het klassement.quote:Op donderdag 16 april 2026 18:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja de +10 boven op de laatste doet het em echt, en inhalen wordt echt wel een ding hierdoor maar echt onhaalbaar is het natuurlijk niet maar dan moet je echt wel flink aantal weken in de top 3 belanden in de hoop dat de top positie dan wat mindere weken hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |