En hij heeft nog zo'n enorm lang contract dat andere ploegen het niet eens proberen. En een Ayuso'tje gaat hij waarschijnlijk niet doen..quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het helpt overigens ook allemaal niet mee dat Del Toro dan ook bij UAE rijdt. Als Seixas en Del Toro wel kop over kop in de achtervolging rijden, zijn de verschillen wel klener.
Maar ja.. het grote geld.
Zeker. Del Toro is natuurlijk ook nog altijd piepjong en gigantisch getalenteerd.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het helpt overigens ook allemaal niet mee dat Del Toro dan ook bij UAE rijdt. Als Seixas en Del Toro wel kop over kop in de achtervolging rijden, zijn de verschillen wel klener.
Maar ja.. het grote geld.
Seixas gaat nog sneller dan verwacht een einde aan de dominantie van Pogacar maken. Ik kijk er naar uit.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:53 schreef DeeBee het volgende:
Lachwekkend.
Blijven juichen, allen. De juichaapjes MOETEN dit FANTASTISCH vinden!
Dominantie van een Fransoos heb ik dan ook weer niet zoveel zin inquote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Seixas gaat nog sneller dan verwacht een einde aan de dominantie van Pogacar maken. Ik kijk er naar uit.
Zekers. Ik was alleen flauw cynisch vanwege de uitslag.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als er nog wat na te praten valt, kan dat toch prima?
En ze hadden ook de beste Nederlander in de uitslag!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En ze hadden ook de beste Nederlander in de uitslag!De jaren 00 bellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wind extinguishes a candle and energizes fire
Dit kán fysiologisch gezien ook helemaal niet. Deze extreme sprongen qua tijden zijn zelfs met de meest extreme dopingkuurtjes niet te verklaren. Alsof de 100m sprint in een keer onder de 9 seconden wordt gelopen.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 22:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Dit gaat he-le-maal nergens over.
We kunnen dit seizoen schriftelijk afdoen. Wielrennen is morsdood.
Ik moet altijd denken aan die ene expert ooit bij Vive le Velo die min of meer zei dat Pogacar op de grens zat van wat fysiologisch mogelijk is.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 22:15 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit kán fysiologisch gezien ook helemaal niet. Deze extreme sprongen qua tijden zijn zelfs met de meest extreme dopingkuurtjes niet te verklaren. Alsof de 100m sprint in een keer onder de 9 seconden wordt gelopen.
We worden met zijn allen beflikkerd en zitten naar een stel motortjes te kijken.
quote:Op zaterdag 7 maart 2026 22:15 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit kán fysiologisch gezien ook helemaal niet. Deze extreme sprongen qua tijden zijn zelfs met de meest extreme dopingkuurtjes niet te verklaren. Alsof de 100m sprint in een keer onder de 9 seconden wordt gelopen.
We worden met zijn allen beflikkerd en zitten naar een stel motortjes te kijken.
Foodcoach App, kersensap, rondere tandwielenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 22:15 schreef Pistolero het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |