Geen poeder meer gebruiken iig. Ik gebruik vloeibaar. En als je toch poeder wilt gebruiken doe het voordat je de was in de machine stopt in de trommel.quote:Op maandag 30 maart 2026 18:10 schreef Mushanga71 het volgende:
Gister lag er water voor de wasmachine dus heb een krukje gepakt, ben ervoor gaan zitten en dat ding aangezet om te kijken waar dat water vandaan kwam. Zeeplade... Eruit gehaald maar was schoon, de binnenkant ook. Toen met mn arm erin en gevoeld bij het gat achterin. Dat zat vol met prut. Met mn vingers eruit proberen te pulken en de rest er maar ingefrot. Wasmachine tig keer laten spoelen en pompen tot alles weg was.
Hoe, snap ik nog maar waarom bestaat er geen wasmachine prutpoerder om daarbij te kunnen
Ik gebruik vloeibaar maarquote:Op maandag 30 maart 2026 18:48 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Geen poeder meer gebruiken iig. Ik gebruik vloeibaar. En als je toch poeder wilt gebruiken doe het voordat je de was in de machine stopt in de trommel.
Maar dat is niet toegestaan, het is immers niet toegestaan als herbicide door het Ctgbquote:Op zaterdag 14 maart 2026 22:00 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ja, om bomen of struiken mee dood te krijgen werkt het fantastisch
Ik kiep het al 30 jaar zo in de Trommelquote:Op maandag 30 maart 2026 19:31 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Ik gebruik vloeibaar maaromdat mijn wasbol foetsie is, heb ik dat idd in de zeepbak gedaan. Gister gezocht en ik vond nog een oude wasmiddelflessendop en die gebruik ik nu in de wasmachine.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |