Is het Hylke of Tjerk?quote:
Zo kun je toch geen interview maken hè?quote:Op zondag 8 maart 2026 13:27 schreef Dagoduck het volgende:
"This the world championship hè?"
"That's very important hè?"
"This can also be the secret hè?"
Bert speaks English very well, but not zo snelquote:Op zondag 8 maart 2026 13:27 schreef Dagoduck het volgende:
Bert his English has verbettered quite a lot geduring the years though, hè?quote:Op zondag 8 maart 2026 13:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bert speaks English very well, but not zo snel
Sprak ie vroeger Duits met Sablikova?quote:Op zondag 8 maart 2026 13:30 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Bert his English has verbettered quite a lot geduring the years though, hè?
Bert ist von alle Markten zu Hause.quote:Op zondag 8 maart 2026 13:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sprak ie vroeger Duits met Sablikova?
Aber dat kommt noch wel?quote:Op zondag 8 maart 2026 13:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bert speaks English very well, but not zo snel
Ererondje interviews?quote:
Ja, zeiden ze gisteren wat over dat ze er vandaag wat mee gingen doen.quote:
Dit was zeker niet z’n beste werk. Stukje plaatsvervangende schaamte.quote:Op zondag 8 maart 2026 13:27 schreef Dagoduck het volgende:
Hij had ook even niet door dat Takagi ermee stopt.quote:Op zondag 8 maart 2026 13:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit was zeker niet z’n beste werk. Stukje plaatsvervangende schaamte.
Geinig dat ze gisteren dan nog een PR schaatst.quote:
Berts Engels was altijd al hooguit matig.quote:Op zondag 8 maart 2026 13:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit was zeker niet z’n beste werk. Stukje plaatsvervangende schaamte.
Terugkijken in de Ziggo Go app?quote:Op zondag 8 maart 2026 13:37 schreef franklop het volgende:
Is de rit van Sablikova op de 3k nog ergens terug te zien? Zag geen korte beelden bij NOS
Ook geinig dat de NOS besluit om Rijpma-de Jong op het middenterrein te laten zien als de aandacht naar Hofmann zou moeten uitgaan.quote:Op zondag 8 maart 2026 13:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geinig dat ze gisteren dan nog een PR schaatst.
Daar heb ik geen invloed op dus ik ga me er niet druk om maken.quote:Op zondag 8 maart 2026 13:38 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ook geinig dat de NOS besluit om Rijpma-de Jong op het middenterrein te laten zien als de aandacht naar Hofmann zou moeten uitgaan.
Toch is het geinig.quote:Op zondag 8 maart 2026 13:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar heb ik geen invloed op dus ik ga me er niet druk om maken.
Vooroorlogse armbanden?quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 8 maart 2026 13:27 schreef Dagoduck het volgende:
Voor de oorlog waren die rode armbanden ook wit. Het was een bloedige bedoening.quote:
Zou ik ook niet doen.quote:Op zondag 8 maart 2026 13:41 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Daar heb ik geen invloed op.
Dus ga ik me er ook niet druk om maken.
Een Juttaatje?quote:
Dat z’n Engels slecht is maakt me niet uit, de vragen zelf waren vreemd.quote:Op zondag 8 maart 2026 13:37 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Berts Engels was altijd al hooguit matig.
In zijn eerste jaren was het zelfs ronduit beschamend slecht.
Eigenlijk ging dit nog wel. Ragne begreep het doorgaans prima.
https://npo.nl/start/afsp(...)wk-sprint-allround_3quote:Op zondag 8 maart 2026 13:37 schreef franklop het volgende:
Is de rit van Sablikova op de 3k nog ergens terug te zien? Zag geen korte beelden bij NOS
Het boeit me ook niet wie er wint.quote:Op zondag 8 maart 2026 13:41 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Sinds zijn Engels ietsje is verbeterd, probeert hij ook scherpere vragen te stellen.quote:Op zondag 8 maart 2026 13:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat z’n Engels slecht is maakt me niet uit, de vragen zelf waren vreemd.
Prima.quote:Op zondag 8 maart 2026 13:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het boeit me ook niet wie er wint.
Dat is eigenlijk sinds donderdag al. Als de schaatser antwoord dan vraagt die daarna daarop iets wat lijkt alsof hij voor het eerst naar schaatsen kijkt. Veel vragen die hij deze dagen stelt hebben de schaatsers eigenlijk ervoor al beantwoord. Dat interview met Beune liep ook al voor geen meter, en dat was niet volledig aan haar te wijten.quote:Op zondag 8 maart 2026 13:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat z’n Engels slecht is maakt me niet uit, de vragen zelf waren vreemd.
Ik zou met dit weer ook wel wat ijs lussenquote:
Kunen we de rit van Sablikova ( vanaf 35:45) alvast nomineren voor sportmoment van het jaar?quote:Op zondag 8 maart 2026 13:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
https://npo.nl/start/afsp(...)wk-sprint-allround_3
Vanaf 35:25
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |