Dit dus, nooit aan beginnen. Komt alleen maar ellende van!!quote:Op maandag 9 maart 2026 15:31 schreef Edding345 het volgende:
niet schijten waar je eet, alleen maar problemen
Dit idd.quote:Op maandag 9 maart 2026 17:10 schreef Mrmime het volgende:
Als ze echt leuk is gewoon voor gaan, maar houd er rekening mee dat een van jullie ander werk kan gaan zoeken
Was gewoon een tactische business move van haar, het klassieke omhoog neukenquote:Op maandag 9 maart 2026 14:34 schreef nostra het volgende:
Wel gedaan (niets geworden), ook een paar kansen voor open doel laten liggen (nog steeds spijt van). Veel collega's zijn wel een stelletje geworden, maar de policy was dan wel dat, zodra er een hiërarchische situatie was, één van de twee moest ophoepelen. Behalve dan de chick die het met de partner deed, die is een maand later zelf partner geworden.
Oh, dat zei ze ook gewoon openlijk. Wel eerlijk. Sneu voor die vent, maar die is er zelf bij. Overigens is ze er inmiddels uitgeflikkerd, omdat ze een half jaar werd doorgehaald door de tuchtrechter.quote:Op woensdag 11 maart 2026 08:31 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Was gewoon een tactische business move van haar, het klassieke omhoog neuken
Dat is dan weer tactisch heel dom, om dat openlijk te gaan toegeven. Maar hoezo sneu voor die vent?quote:Op woensdag 11 maart 2026 09:08 schreef nostra het volgende:
[..]
Oh, dat zei ze ook gewoon openlijk. Wel eerlijk. Sneu voor die vent, maar die is er zelf bij. Overigens is ze er inmiddels uitgeflikkerd, omdat ze een half jaar werd doorgehaald door de tuchtrechter.
Nou ja, sneu omdat hij in de volle overtuiging was van ware liefde en trots dat hij een tien jaar jonger hertje had gescoord. Terwijl elke directe collega hem vol uitlachte. Nu was het sowieso een aparte vent, tijdens mijn exitgesprek smeet hij met stoelen, beetje een minderwaardigheidscomplex. Goede voedingsbodem voor zo'n "relatie".quote:Op woensdag 11 maart 2026 16:50 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Dat is dan weer tactisch heel dom, om dat openlijk te gaan toegeven. Maar hoezo sneu voor die vent?
Ja, relaties op het werk staan er om bekend dat ze altijd goed aflopenquote:Op maandag 16 maart 2026 23:18 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik zou zoiets stap voor stap doen en kijken hoe het gaat. Eerst een paar keer koffie na werk drinken met haar en als het klik er nog steeds is dan vraag je haar op een informele date om wat te gaan drinken ‘s avonds. Maak je niet druk om wat anderen gaan zeggen of vinden.
Als het de ware is, waarom niet?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 00:01 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ja, relaties op het werk staan er om bekend dat ze altijd goed aflopen![]()
De ware 🤣🤣🤣 Maak je niet zo belachelijk.....quote:Op dinsdag 17 maart 2026 03:19 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Als het de ware is, waarom niet?
Helemaal eens met dit.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 08:42 schreef bloempjuh het volgende:
Ik werkte in 2012 in een klein hotel (30 kamers) in het buitenland. Tijdens mijn eerste bardienst was er een collega met wie het meteen klikte, BFFs op het eerste gezicht. Al onze collega's gingen er na een maand vanuit dat we al wekenlang een relatie hadden, wijzelf wisten van niks.
2025 getrouwd.
Dus: Het kán wel, maar ik zou eerst investeren in vriendschap, want als je relatie stukgaat moet je waarschijnlijk ook nog kunnen samenwerken.
Geloof je niet dat ware liefde kan bestaan?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 07:49 schreef matspontius het volgende:
[..]
De ware 🤣🤣🤣 Maak je niet zo belachelijk.....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |